Mike wil vast gaan concurreren met Ludoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef Frey het volgende:
Misschien komt er toch nog een verhaallijn met de familie Sanders.
Dat zou wel wat zijn, eindelijk weer eens een zakelijke verhaallijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mike wil vast gaan concurreren met Ludo
Op het graf van Edwin en Danny leggen ze er nu naast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anton zijn fetisj, tussen de grafstenen Maxime aanduwen
Hopelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn, eindelijk weer eens een zakelijke verhaallijn.
Die van jou heeft geen stembanden zeker.quote:
Dat de kantoren maar weer terugkeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn, eindelijk weer eens een zakelijke verhaallijn.
Welnee, hij is een Belg, dus waarschijnlijk is hij bij de geboorte omgewisseld in het ziekenhuis met de Nick Sanders die wij kennen, en is hij eigenlijk Nick... het blijft wel GTST hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mike wil vast gaan concurreren met Ludo
Daar zie ik ze wel voor aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, hij is een Belg, dus waarschijnlijk is hij bij de geboorte omgewisseld in het ziekenhuis met de Nick Sanders die wij kennen, en is hij eigenlijk Nick... het blijft wel GTST he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik word daar toch zo moe van hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Oh we krijgen morgen weer de terugkerende rubriek "volgens mij is hij homo" met Lucas
Ik ben zelf homo maar inderdaad... ik kom ze ook niet op elke hoek van de straat tegenquote:
En als er bijv. nieuwe collega's bij je op het werk komen ga je dan ook met een vrouwelijke collega ruzien; hij is homo hoor. nee dat is hij niet! wedden van wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo maar inderdaad... ik kom ze ook niet op elke hoek van de straat tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |