SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet dan ondertussen ook al een jaar of 25 zijn. Ongeveer net zo oud als Danny dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om Job maar niet te plaatsen in heel het verhaal.
Je weet het maar nooit met de schrijvers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teun is al in de 30 geloof ik ja.
Jammer dat de schrijvers niet weten wie Job is leuke rol altijd tot de recast prima acteur ook. Daarom was de eerste ontmoeting van Sjoerd en Rik ook zo leuk.
28/29 toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teun is al in de 30 geloof ik ja.
Jammer dat de schrijvers niet weten wie Job is leuke rol altijd tot de recast prima acteur ook. Daarom was de eerste ontmoeting van Sjoerd en Rik ook zo leuk.
40?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Louis Talpe is 30 jaar las ik net, ik dacht echt 40 jaar ofzo.
Zelfde voor Morris 2 naar 3 al was daar weinig aan te verpesten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die eerste Job (Teun Kuilboer) was wel redelijk okee vond ik, die tweede (Daan Roeloefs) was echt een bang en onzeker sukkeltje geworden.
De enige recast die een personage niet compleet veranderde was die van Helen Helmink, natuurlijk veranderde ze wel iets, maar in grote lijnen bleven de karaktereigenschappen behouden.
Ze matchen het karakter erg veel aan het uiterlijk. Zo was Morris 1 een mietje om te zien. Morris 2 ziet er wat stoerder uit. Om over 3 maar te zwijgen. Afgrijselijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die eerste Job (Teun Kuilboer) was wel redelijk okee vond ik, die tweede (Daan Roeloefs) was echt een bang en onzeker sukkeltje geworden.
De enige recast die een personage niet compleet veranderde was die van Helen Helmink, natuurlijk veranderde ze wel iets, maar in grote lijnen bleven de karaktereigenschappen behouden.
Ben ik mee eens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze matchen het karakter erg veel aan het uiterlijk. Zo was Morris 1 een mietje om te zien. Morris 2 ziet er wat stoerder uit. Om over 3 maar te zwijgen. Afgrijselijk.
Helen was een goede recast ja. Daar hoefde je ook niet zo aan te wennen. Vond ik trouwens van Dian 2 naar 3 ook wel.
Ik niet helemaal.quote:
Dat is waar, maar dan kan de Ludo van de jaren '90 / midden jaren '00 ook met die van nu gaan vergelijken. Dat zie je ook dat hij erg veranderd is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet helemaal.
Dian #3 was iets softer, wat gelatener en minder gemeen. Waar Dian #2 af en toe gewoon echt slecht was (hoe ze Silvia via Floris treiterde, wat ze Daniël en Suzanne aandeed bijvoorbeeld en hoe ze Ludo failliet liet gaan) was Dian#3 gewoon een beetje gewiekst. Ik persoonlijk vond de verschillen tussen Helen 1 en 2 in ieder geval minder groot.![]()
Qua daden wel ja, maar zo als een persoon is, hoe die reageert, of die moedeloos zucht (Dian#3) of juist evil lacht (Dian#2) dat is bij Ludo nagenoeg niet veranderd. Zijn hele insteek, opvattingen en manier is nagenoeg hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kan de Ludo van de jaren '90 / midden jaren '00 ook met die van nu gaan vergelijken. Dat zie je ook dat hij erg veranderd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helen#2 vond ik veel beter dan Helen#1: Marlous Fluitsma maakte het personage (imo) wat afstandelijk, bits en streng, terwijl Bruni Heinke ervoor zorgde dat Helen veel vriendelijker was, echt zo'n iemand bij wie je komt als je je hart wil luchten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:52 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwste spoilers! 19 t/m 23 MaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik vond Marlous eerst beter, maar ik ben Bruni steeds meer gaan waarderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helen#2 vond ik veel beter dan Helen#1: Marlous Fluitsma maakte het personage (imo) wat afstandelijk, bits en streng, terwijl Bruni Heinke ervoor zorgde dat Helen veel vriendelijker was, echt zo'n iemand bij wie je komt als je je hart wil luchten.
Ik ook, dat komt zeker na het zien van seizoen 4 en 5.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond Marlous eerst beter, maar ik ben Bruni steeds meer gaan waarderen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:27 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook al af jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben we geen smiley die met zijn ogen rolt? die mis ik eigenlijk wel![]()
Was laatst in Artis, en daar hing er 1 ! draagmoeder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef loezzzje het volgende:
Iedereen is met Danny bezig en Bing zit weer info te zoeken over draagmoeders![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Was laatst in Artis, en daar hing er 1 ! draagmoeder.
Hmf... Linda en Laura flashbacks?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef Frey het volgende:
Als Bianca erachter komt, duwt ze Anton misschien wel door een spiegel.
Weinig mensen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
De familie van Sjoerd vindt de begrafenis van Danny blijkbaar niet zo belangrijk
Anton welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
De familie van Sjoerd vindt de begrafenis van Danny blijkbaar niet zo belangrijk
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Anton komt Maxime gewoon even uitwonen op een begrafenis.
mooi man., even tussen een paar stenen je uitlevenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Anton komt Maxime gewoon even bezoeken op een begrafenis.
Ook dat ja.quote:
Mike wil vast gaan concurreren met Ludoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef Frey het volgende:
Misschien komt er toch nog een verhaallijn met de familie Sanders.
Dat zou wel wat zijn, eindelijk weer eens een zakelijke verhaallijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mike wil vast gaan concurreren met Ludo
Op het graf van Edwin en Danny leggen ze er nu naast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anton zijn fetisj, tussen de grafstenen Maxime aanduwen
Hopelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn, eindelijk weer eens een zakelijke verhaallijn.
Die van jou heeft geen stembanden zeker.quote:
Dat de kantoren maar weer terugkeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn, eindelijk weer eens een zakelijke verhaallijn.
Welnee, hij is een Belg, dus waarschijnlijk is hij bij de geboorte omgewisseld in het ziekenhuis met de Nick Sanders die wij kennen, en is hij eigenlijk Nick... het blijft wel GTST hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mike wil vast gaan concurreren met Ludo
Daar zie ik ze wel voor aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, hij is een Belg, dus waarschijnlijk is hij bij de geboorte omgewisseld in het ziekenhuis met de Nick Sanders die wij kennen, en is hij eigenlijk Nick... het blijft wel GTST he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik word daar toch zo moe van hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Oh we krijgen morgen weer de terugkerende rubriek "volgens mij is hij homo" met Lucas
Ik ben zelf homo maar inderdaad... ik kom ze ook niet op elke hoek van de straat tegenquote:
En als er bijv. nieuwe collega's bij je op het werk komen ga je dan ook met een vrouwelijke collega ruzien; hij is homo hoor. nee dat is hij niet! wedden van wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo maar inderdaad... ik kom ze ook niet op elke hoek van de straat tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |