Dat gaat te verquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ik eet geen chimpansee omdat het teveel op een mens lijkt.
Daarom eten zij geen varken toch ?
Dit dus!quote:
Heeft er iemand uberhaupt ooit wel eens chimpansee gegetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ik eet geen chimpansee omdat het teveel op een mens lijkt.
Daarom eten zij geen varken toch ?
Straks blijkt dat Anton gewoon geil wordt van begrafenissen, kunnen ze hem ook opsluiten in een psychiatrische inrichtingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef James1988 het volgende:
De tweede keer dat Anton het met Maxime doet tijdens zo'n droevig moment
Ja schijnbaar krijgt die hem dan alleen omhoogquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks blijkt dat Anton gewoon geil wordt van begrafenissen, kunnen ze hem ook opsluiten in een psychiatrische inrichting
Laten we het hopen dat er een dag komt dat Sjors bij die vent weggaat,, hoeveel kansen wil je nog geven aan iemandquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef datisstom het volgende:
Sjors gaat toch weg bij Bing.
Rik geilt op Nuran.
Is weer hetzelfde als toen RTL 4 Avatar uitzondquote:
Zij is echt hotquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Cynthia Abma is best een leuke vrouw, ze speelde in seizoen 1 een vriendin van John Alberts in GTST (is op youtube vast nog wel te vinden), ze was daar uiteraard 20 jaar jonger en ze was toen echt leuk en knap in mijn ogen. Uiteraard ken ik haar ook uit 'Vrienden voor het Leven' waar ze de assistente speelde op het werk van Eddie (Peter Lusse)![]()
Cynthia Abma in de jaren '90:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt omdat drie kwart van Meerdijk er al ligt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
Nou, de opkomst op begrafenissen wordt in Meerdijk ook steeds kleiner.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Frey het volgende:
Vroeger had je ook al die extra reclames, maar dat wist je toen ook. Bovendien was het het toen waard om te wachten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt omdat drie kwart van Meerdijk er al ligt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Zal vast weer een saaie aflevering worden.
Laat het RTL daar net nou om te doen zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Riann het volgende:
Ik erger me aan dat gtst niet meer om 8 uur begint meteen na het weer zoals eerst maar dat er eerst 10 min reclame tussen komt waardoor het moeilijk word om om half 9 over te schakelen naar een andere zender omdat je dan al wat gemist hebt van dat programma/film. Eerst was het alleen op donderdag en vrijdag maar nu ook al op woensdag.
vind ik ook ja. is trouwens nog steeds dezelfde lana, mag dat wel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Lana is wel een lelijk kind geworden zeg... Wat een dikkopje.
Ook nieuw, net als d'r hakkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef GeenWijn het volgende:
wat heeft lorena opeens enorme tieten zeg lol
Met wat?quote:
Oh die laarzen ja.quote:
Oh die laarzen ja.quote:
ditquote:
Het is dan meteen zoveel pakkender dan met zo'n domme top 40 hit.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt omdat drie kwart van Meerdijk er al ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |