Nou ik pijp nieuwe collega's altijd even... als ze klaarkomen binnen een minuut zijn ze homoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En als er bijv. nieuwe collega's bij je op het werk komen ga je dan ook met een vrouwelijke collega ruzien; hij is homo hoor. nee dat is hij niet! wedden van wel?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik pijp nieuwe collega's altijd even... als ze klaarkomen binnen een minuut zijn ze homo
QFT Nickquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
TT klopt niet er is juist een Vlaamse hunk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee inderdaad. "Vroeger" zat ik altijd uit te kijken naar zo'n aflevering omdat dat speciaal was, maar nu denk ik:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Die begrafenis doet me gewoon helemaal geen fuck... er zijn er al teveel van geweest
Daar geilt hij gewoon opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef James1988 het volgende:
De tweede keer dat Anton het met Maxime doet tijdens zo'n droevig moment
Job was ontvoerd en Rik kreeg hem alleen terug als hij drugs zou smokkelen voor de criminelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:29 schreef GSMboy het volgende:
Hoe was dat verhaal ook alweer met Rik en Job, en die zak met drugs die Rik naar Singapore meesmokkelde.
Waarom was Job (??) ontvoerd? En hoe is het uiteindelijk met Job afgelopen?
Alleen maar om via haar bij Ludo uit te komen. Op wie hij blijkbaar wraak ofzo wil nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Mega Toby
Oh we krijgen morgen weer de terugkerende rubriek "volgens mij is hij homo" met Lucas
Volgens mij gaat onze Vlaamse Reus achter Nina aan
niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo maar inderdaad... ik kom ze ook niet op elke hoek van de straat tegen
Officieel niet nee maar tegenwoordig zijn er heel veel moslims (vooral Turkse) die honden hebben. En dan zijn dat vaak Kangals (Turkse Berghonden).quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik dacht dat moslims geen honden mochten hebben?
In shockquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:56 schreef cleany het volgende:
En Anton![]()
Van Maxime valt het me ook best zwaar tegen, maar die was nog in shock vanwege Danny.
'Anita, hoe gaat jullie kindje heten?'quote:
Hoezo officieel niet, van wie niet? Van de Koran niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Officieel niet nee maar tegenwoordig zijn er heel veel moslims (vooral Turkse) die honden hebben. En dan zijn dat vaak Kangals (Turkse Berghonden).
Cynthia Abma is best een leuke vrouw, ze speelde in seizoen 1 een vriendin van John Alberts in GTST (is op youtube vast nog wel te vinden), ze was daar uiteraard 20 jaar jonger en ze was toen echt leuk en knap in mijn ogen. Uiteraard ken ik haar ook uit 'Vrienden voor het Leven' waar ze de assistente speelde op het werk van Eddie (Peter Lusse)quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat als Anton een keer met Maxime bezig is, Mega Toby net om de hoek komt en Anton gaat chanteren.
Hij lijkt me een oplichter die een graantje wil meepikken van het Sanders fortuin.
Ik zag net deze foto van Cynthia Abma.
[ afbeelding ]
En dan gaat Anton vreemd.
Het ziekenhuis zal zo wel een keer naar huize Bouwhuis bellen.
Eerst moesten ze workaholic Anton verplichten om eens een keer zijn snipper- en vakantiedagen op te maken en nu staat hij in de min met z'n vrije dagen.
Sorry dat ik het zeg, maar de redenen om geen varkens te eten en geen honden te hebben is volkomen bullshit. Die mannen zijn toch ook vaak vies?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoezo officieel niet, van wie niet? Van de Koran niet?
Willem Wever![]()
http://www.willemwever.nl(...)en-moslims-geen-hond
Wist ik niet...grappig.quote:Cynthia Abma is best een leuke vrouw, ze speelde in seizoen 1 een vriendin van John Alberts in GTST (is op youtube vast nog wel te vinden), ze was daar uiteraard 20 jaar jonger en ze was toen echt leuk en knap in mijn ogen.
Dat begrijp ik wel dat is een beetje dezelfde reden waarom wij geen primaten eten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef cleany het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar de redenen om geen varkens te eten en geen honden te hebben is volkomen bullshit. Die mannen zijn toch ook vaak vies?
Dat is toch niet te vergelijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel dat is een beetje dezelfde reden waarom wij geen primaten eten.
Excuses aanvaardt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef cleany het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar de redenen om geen varkens te eten en geen honden te hebben is volkomen bullshit. Die mannen zijn toch ook vaak vies?
Ik respecteer personen, maar ik respecteer ook verandering van denkwijzen, out-of-the-box denken, anti-schaapjes gedrag en evolutie. De mens is (over het algemeen) ook qua intelligentie vooruit gegaan.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
Wel leuk filmpje uit 2008 met Joost Buitenweg, Nathalie Mourits en Bart Ettekoven
quote:
grappig...ze had best de zelfde naam kunnen houden toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor degenen die haar niet herkennen, ze is te zien direct na de leader in het rood
God die puber reactiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor degenen die haar niet herkennen, ze is te zien direct na de leader in het rood
Jawel ik eet geen chimpansee omdat het teveel op een mens lijkt.quote:
Ja, de mens heeft veel in vergelijking met varkens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ik eet geen chimpansee omdat het teveel op een mens lijkt.
Daarom eten zij geen varken toch ?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:56 schreef cleany het volgende:
Als je een beetje geloofwaardige begrafenis wilt opzetten, zal je toch echt wat meer figuranten in moeten zetten, maar blijkbaar zijn die voor GTST tegenwoordig zelfs te duur
enne waarom mogen moslims geen hond hebben?
En Anton![]()
Van Maxime valt het me ook best zwaar tegen, maar die was nog in shock vanwege Danny.
Dat gaat te verquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit dus!quote:
Heeft er iemand uberhaupt ooit wel eens chimpansee gegetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Straks blijkt dat Anton gewoon geil wordt van begrafenissen, kunnen ze hem ook opsluiten in een psychiatrische inrichtingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef James1988 het volgende:
De tweede keer dat Anton het met Maxime doet tijdens zo'n droevig moment
Ja schijnbaar krijgt die hem dan alleen omhoogquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks blijkt dat Anton gewoon geil wordt van begrafenissen, kunnen ze hem ook opsluiten in een psychiatrische inrichting
Laten we het hopen dat er een dag komt dat Sjors bij die vent weggaat,, hoeveel kansen wil je nog geven aan iemandquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef datisstom het volgende:
Sjors gaat toch weg bij Bing.
Rik geilt op Nuran.
Is weer hetzelfde als toen RTL 4 Avatar uitzondquote:
Zij is echt hotquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Cynthia Abma is best een leuke vrouw, ze speelde in seizoen 1 een vriendin van John Alberts in GTST (is op youtube vast nog wel te vinden), ze was daar uiteraard 20 jaar jonger en ze was toen echt leuk en knap in mijn ogen. Uiteraard ken ik haar ook uit 'Vrienden voor het Leven' waar ze de assistente speelde op het werk van Eddie (Peter Lusse)![]()
Cynthia Abma in de jaren '90:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt omdat drie kwart van Meerdijk er al ligt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
Nou, de opkomst op begrafenissen wordt in Meerdijk ook steeds kleiner.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Frey het volgende:
Vroeger had je ook al die extra reclames, maar dat wist je toen ook. Bovendien was het het toen waard om te wachten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt omdat drie kwart van Meerdijk er al ligt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Zal vast weer een saaie aflevering worden.
Laat het RTL daar net nou om te doen zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Riann het volgende:
Ik erger me aan dat gtst niet meer om 8 uur begint meteen na het weer zoals eerst maar dat er eerst 10 min reclame tussen komt waardoor het moeilijk word om om half 9 over te schakelen naar een andere zender omdat je dan al wat gemist hebt van dat programma/film. Eerst was het alleen op donderdag en vrijdag maar nu ook al op woensdag.
vind ik ook ja. is trouwens nog steeds dezelfde lana, mag dat wel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Lana is wel een lelijk kind geworden zeg... Wat een dikkopje.
Ook nieuw, net als d'r hakkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef GeenWijn het volgende:
wat heeft lorena opeens enorme tieten zeg lol
Met wat?quote:
Oh die laarzen ja.quote:
Oh die laarzen ja.quote:
ditquote:
Het is dan meteen zoveel pakkender dan met zo'n domme top 40 hit.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt omdat drie kwart van Meerdijk er al ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |