Ach als je geen fatsoenlijke kandidaten hebt en er staat ineens iemand met kennis die van aanpakken weet...quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Stommie het volgende:
echte professionele sollicitatie net![]()
"Welkom in ons team!"
![]()
![]()
Maar vind je het ook een hunk?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Bloem_83 het volgende:
Ik vind Ferri best goed de afgelopen week.
Ik dacht ook dat ze geen seks voor het huwelijk mochten.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik dacht dat moslims geen honden mochten hebben?
Arniequote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Blijkt het straks weer een verloren zoon te zijn
jaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of Lotjequote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat een bijzondere veronderstelling.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Alsjeblieft niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime en Jef, dat is toch duizend keer beter dan Maxime en Anton?
Waarom zien die schrijvers dat niet?
Neh, als zakenpartners misschien. Niet als geliefden. En waar bemoeit Bianca zich toch mee?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat een verschil in accent voor broer/zus..
Joh die had misschien al een begrafenis van zijn beste vriend ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Hahahaha, broertje
Die waren ze even vergeten bij de begrafenis van Edwin?
Misschien woont ie al jarenlang in België. Ik ken merg Nederlanders die het accent dan snel overnemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat een verschil in accent voor broer/zus..
en weer een engelstalige naam.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
En weer een foute man met een Vlaams accent. Nog even en ik vertrouw geen zuiderlingen meer...
Dan zijn ze ook meteen van Danny afquote:Op maandag 5 maart 2012 20:42 schreef LetsGame het volgende:
Het is nog nooit eerder voorgekomen dat personages al meteen in de leader werden geplaatst vanaf hun eerste aflevering.(Op de personages uit de leader van seizoen 1 na natuurlijk
)
Meestal duurde het wel een paar maanden. Rikki kwam bijvoorbeeld september 2010 de serie in en kreeg pas juni 2011 een leadershot. De familie Bouwhuis & Aysen en Nuran kregen wel snel een shot, maar vanaf de eerste dag? Nooit eerder gezien.
Zou Mega Toby dan toch langer in de serie blijven dan de standaard 3 maanden?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:42 schreef LetsGame het volgende:
Het is nog nooit eerder voorgekomen dat personages al meteen in de leader werden geplaatst vanaf hun eerste aflevering.(Op de personages uit de leader van seizoen 1 na natuurlijk
)
Meestal duurde het wel een paar maanden. Rikki kwam bijvoorbeeld september 2010 de serie in en kreeg pas juni 2011 een leadershot. De familie Bouwhuis & Aysen en Nuran kregen wel snel een shot, maar vanaf de eerste dag? Nooit eerder gezien.
Alleen vaste personages komen in leaders, dus jaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zou Mega Toby dan toch langer in de serie blijven dan de standaard 3 maanden?
Rikki was de eerste maanden dan ook een terugkerend personage.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:42 schreef LetsGame het volgende:
)
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Rikki was de eerste maanden dan ook een terugkerend personage.
Even zoeken ....quote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.![]()
Maar ze had aan het begin toch ook best grote verhaallijnen? Met Sil, toen met Sjoerd etc? Ze was erg vaak te zien sinds begin 2011..
Ik vond Sjoerd's oude shot eigenlijk best lelijk, al vanaf het begin. Vind het eigenlijk wel goed zo.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom heeft Sjoerd een nieuw shot gekregen?
En ik vind Mike nietIk ben niet zo van de mooiboys denk ik..
Ben wel erg benieuwd wat voor achtergrond hij heeft, dat zou nog wel eens interessant kunnen worden!
Oh, en Maxime en Anton![]()
Anton
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Starlie het volgende:
Ze moeten echt die leeftijden wat geloofwaardiger maken hoor... Danny stamde uit 1985... ik dacht dat hij iemand speelde van begin 30...
Serieus? Eerder 1975, qua uiterlijk en gedrag imhoquote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Starlie het volgende:
Ze moeten echt die leeftijden wat geloofwaardiger maken hoor... Danny stamde uit 1985... ik dacht dat hij iemand speelde van begin 30...
Ik dacht eerder 1980 ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Eerder 1975, qua uiterlijk en gedrag imho
Daar zal hij blij mee zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Eerder 1975, qua uiterlijk en gedrag imho
quote:Jan Kooijman (Rotterdam, 14 april 1981)
Rik heeft inmiddels een zoon van 30quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef Starlie het volgende:
En Nina werd een aantal jaren geleden 21 dus dat zou dan betekenen dat zij en Danny ongeveer even oud/jong zijn!! Hoe oud zou Rik zijn dan??!
Maar zelf zou hij 35 zijn volgens de schrijversquote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Rik heeft inmiddels een zoon van 30
Ja en Rikki is 17....quote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar zelf zou hij 35 zijn volgens de schrijvers
Vind er nog niet veel aan eigenlijk. Heb niet direct iets van wow.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:30 schreef vencodark het volgende:
Mike lijkt op Morris 2, qua uiterlijk. Zelfde felle/opvallende ogen.
Arme Jef.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Op deze foto heeft hij iets van Tim Immers. De vorm van het gezicht enzo.quote:
Zie je ook zelden. Die kont van die hond is onrein.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Oh. Ik mag dan ook eigenlijk geen leeftijden meer raden van mezelf sinds ik de vader van een vriendinnetje overspannen heb geholpen door hem 10 jaar ouder te schattenquote:
Getver...!!!quote:
Waar rook is, is vuur... en aan Mike Brandt zit zeker en vast een luchtje. Het zou me niks verbazen als Mike het oude studievriendje van Nick is die die injecties voor hem heeft geregeld. Maxime moet namelijk nog gerehabiliteerd worden... en vervolgens weer keihard wraak nemen op Ludo.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
En weer een foute man met een Vlaams accent. Nog even en ik vertrouw geen zuiderlingen meer...
Ik vind er ook niets aan hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind er nog niet veel aan eigenlijk. Heb niet direct iets van wow.
Je bent niet de enige. Ze konden beter die andere schets doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:06 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Mega Toby's blik op het laatst, hij is vast een foute jongen.
Mooi pak had hij aan vandaag.
Leuk dat er weer een Belg in zit, na dokter Peer, Nick Sanders & Alexandra Koster/Lieve Schutter.
Ben ik trouwens de enige die de schets van Danny met z'n blote bips een beetje ongepast vindt voor een rouwkaart?
Lelijke schets ook, Lana kan veel mooier tekenen.
Geloof ik graag.quote:
Ik vond het ook niet zo gepast nee. Zou mijn keuze iig niet zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:06 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de schets van Danny met z'n blote bips een beetje ongepast vindt voor een rouwkaart?
Lelijke schets ook, Lana kan veel mooier tekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |