quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:54 schreef wc-eend het volgende:
OP mag aangepast worden als iemand een betere weet..
Ach, hij is informatief voor de mensen die een 360 willen kopen, ik scroll er altijd heel snel overheen, niet echt nodig dusquote:
Ik moet wel ik speel nu nog wat oudere spellen maar ja wil toch wel nieuwe spellen hebben onderhand.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef koen_pijl het volgende:
Lost Planet heb ik volgens mij op veronica gezien bij dat spel programma, zag er echt niet uit als een 360 spel.
Preview? van de europese versie zeker? want op GT staat wel meer dan alleen de preview..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef Bastard het volgende:
Oh ja. Op gametrailers staat een preview van Blue Dragon
Raam bedoel je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Joechei, kheb eergisteren eindelijk Baal neergeknald
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3724quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Preview? van de europese versie zeker? want op GT staat wel meer dan alleen de preview..
Same shit, grote lelijke aap met vleermuisbeesten, khad geen tijd om te lezen iigquote:
Stiekem wil ik die best gaan halen voor dronken-avondenquote:
Over 1 week.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:08 schreef bigore het volgende:
wanneer komt verloren planeet?
kep net een nieuwe pc besteld, dus even kijken of ik die dan ga halen.quote:
zelfs een A-muzikaal als ik zit er nu over te denken dit te halenquote:
Kheb een 360.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:11 schreef bigore het volgende:
[..]
kep net een nieuwe pc besteld, dus even kijken of ik die dan ga halen.
[patsmoment]
Moederbord: Asus P5B Deluxe/WiFi Socket 775
Videokaart: XFX Geforce 8800GTX 756MB PCI-e
Geheugen: 2 x PQI DDR2 1GB PC6400 CL5
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 Boxed
Voeding: Silverstone 500W plus Zwart
[/patsmoment]
ik ookquote:
Must have, eigenlijk jammer dat ze er niet meteen 2 controllers tegenaan gooien het leukste is dit toch met z'n tweetjes.quote:
Leuke buurt woont die dan, als die junkie's op de hoek heeftquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
Bigore zei tegen mij dat hij eerst Crack ging kopen bij de Junkie op de hoek en zich dan vol in de actie van Crackdown ging werpen
Ik hoef de voordeur maar uit te lopen, staat de helft van de tijd een dealer in m'n portiekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Leuke buurt woont die dan, als die junkie's op de hoek heeft
Ook gezelligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik hoef de voordeur maar uit te lopen, staat de helft van de tijd een dealer in m'n portiek
tevens tvpquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:11 schreef NrSiX het volgende:
heeft iemand nog een id of de 360 (draadloos) in combinatie met de WiFiMax werkt? zou wel handig zijn
Dit spel heeft ook wel flink wat crack nodig wil ik dit baggerspel ook maar 1 seconde leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
Bigore zei tegen mij dat hij eerst Crack ging kopen bij de Junkie op de hoek en zich dan vol in de actie van Crackdown ging werpen
Cricketquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Brian Lara International Cricket 2007 Sport 30-Mar-2007 Upcoming
Sorry heethoofdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef TwyLight het volgende:
Google is van iedereen. luie hond.
Kijk Ceased snapt het, bedankt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Tothegame.com
Lost Planet: Extreme Condition Action 12-Jan-2007 Upcoming
World Snooker Championship 2007 Sport 12-Jan-2007 Upcoming
King of Fighters: Maximum Impact 2.5 Fighting 26-Jan-2007 Upcoming
Crackdown Action 23-Feb-2007 Upcoming
Blitz: The League Sport 23-Feb-2007 Upcoming
NBA Street Homecourt Sport 23-Feb-2007 Upcoming
Rayman: Raving Rabbids Action 01-Mar-2007 Upcoming
Cabela's Alaskan Adventures Hunting 02-Mar-2007 Upcoming
Bullet Witch Action/Adventure 09-Mar-2007 Upcoming
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Tactical 09-Mar-2007 Upcoming
Pimp My Ride Racing 16-Mar-2007 Upcoming
TMNT Action 16-Mar-2007 Upcoming
Two Worlds RPG 30-Mar-2007 Upcoming
Brian Lara International Cricket 2007 Sport 30-Mar-2007 Upcoming
DEF JAM: ICON Fighting 30-Mar-2007 Upcoming
Godverquote:
Nou, vind first person shooters op de pc goed vermakelijk, console is relaxer spelen daar geef ik je gelijk in, maar om nou meteenquote:
Ik verveel me de pleuris en was eigenlijk ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry heethoofdIk vraag gewoon iets en als je niks zinnigs te melden dan pleur je toch lekker op ?
[..]
Kijk Ceased snapt het, bedankt!![]()
Ik nader na 80 uur het einde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Overigens moet ik ook maar eens een beginnetje maken aan FF XII
Kunnen we anders ook vanavond wel ff online proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik nader na 80 uur het einde.Kan ik de 360 ook weer afstoffen.
O.a. Call of Duty 3 uitspelen, dan kan dat spel in de verkoop
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik nader na 80 uur het einde.Kan ik de 360 ook weer afstoffen.
O.a. Call of Duty 3 uitspelen, dan kan dat spel in de verkoop
Ow, deze was ik helemaal vergeten! Ga ik zeker halen!quote:
Hele weekend wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef Bastard het volgende:
Kunnen we anders ook vanavond wel ff online proberen
En dan is nog zonder veel van de side-quests te hebben gedaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
80 uur ? Oh my gosh wat doe je me aan
wtfquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef washandje het volgende:
Ik wilde zorgen dat mijn Xbox Live Gold abbo niet meer zichzelf vernieuwt elk jaar... kan dat dus niet!Het is niet mogelijk om een creditcard uit het systeem te verwijderen en de enige manier om van je abbo af te komen is een prepaid-kaart te kopen zodat het systeem overschakelt op prepaid betaling. Je moet dus gewoon betalen om je abbo op te zeggen.
Bedankt Microsoft, de service is weer geweldig
Je moet toch toestemming geven alvorens ze weer geld er af kunnen halenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef washandje het volgende:
Ik wilde zorgen dat mijn Xbox Live Gold abbo niet meer zichzelf vernieuwt elk jaar... kan dat dus niet!Het is niet mogelijk om een creditcard uit het systeem te verwijderen en de enige manier om van je abbo af te komen is een prepaid-kaart te kopen zodat het systeem overschakelt op prepaid betaling. Je moet dus gewoon betalen om je abbo op te zeggen.
quote:.
Ever wonder why Microsoft hasn't released an HDMI cable for the Xbox 360, or whether the AV port was really capable of digital out? Well, here's your answer: we landed pictures of what appears to be the second Xbox 360 -- the Xbox 360 v2, if you will -- codenamed Zephyr. (The original Xbox 360, if you recall, was codenamed Xenon.) The long rumored about and awaited update to the console won't just feature a new, cooler 65nm processor, it's also finally added an HDMI port for full digital 1080p pleasure, as well as a 120GB drive, just what the doctor ordered. The 120GB drive may or may not come bundled with the kit, we don't yet know, just as we also don't yet know how much a Zephyr 360 is going to run (we imagine it'll go for the same price as currently so they can keep up a little on their expanding margin). But our very kind Xbox insider seemed happy to let us know we'd be able to get them "soon."
Ziet er 'vet' uit.. maar wat nou het doel van het spel is weet ik nog niet helemaalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:58 schreef koen_pijl het volgende:
Assassins Creed lijkt me ook een vet spel!Vooral het filmpje eens kijken. Vooral de besturing moet vernieuwend zijn. Hier meer info over de besturing.
[afbeelding]
Als ie stiller wordt wil ik hem best gaan inruilenquote:
Ik denk gewoon dat het een soort hitman is, met een soort Deus Ex verhaal.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er 'vet' uit.. maar wat nou het doel van het spel is weet ik nog niet helemaal![]()
Soortement free-roaming SC maar dan in het licht en in het oude midden-oosten... Ik ga hem wel halen denk ik...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er 'vet' uit.. maar wat nou het doel van het spel is weet ik nog niet helemaal![]()
Waarschijnlijk terug gaan in de tijd en mensen vermoorden die bepaalde dingen hebben gedaan zodat je de toekomst kan veranderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee kopen dat ding ik heb mezelf heb telang afgevraagd kan het wel op me tvquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dus dan kan ik beter nog even wachten met een xbox 360 aanschaffen?
Wat ik er tot nu toe van gezien heb bestuurt het heel langzaam en wat omslachtig. Begrijp de hype eigenlijk niet zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dus dan kan ik beter nog even wachten met een xbox 360 aanschaffen?
Ja bij dat filmpje zie je ook steeds strepen door het beeld en even zwart wit. DUs dnek idd tijd reizen. Maar speelt dan wel alleen af rond derde kruistocht en je komt achter geheime genootschapen enzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk terug gaan in de tijd en mensen vermoorden die bepaalde dingen hebben gedaan zodat je de toekomst kan veranderen.
Maar het wordt iig een van de beste games van het jaar.
Als ze die grotere HDD ook los verkopen maakt het mij verder niet uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee.
Aangezien die nieuwe procs pas in Juni komen.
Denk dat dit een premium+ wordt ofzo.
Naaierij zegquote:
Klinkt intressant iigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja bij dat filmpje zie je ook steeds strepen door het beeld en even zwart wit. DUs dnek idd tijd reizen. Maar speelt dan wel alleen af rond derde kruistocht en je komt achter geheime genootschapen enzo.
Denk dat ie ook wat duurder wordt dan de premium eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naaierij zeg
Ik zou er iig geen tweede 360 voor halen ook.. maar als je hem nog niet hebt..
lijkt me erg sterk, aangezien ze volgens mij gewoon een speciale HDMI-kabel kunnen maken voor de huidige uitgang (of blijkbaar nietquote:
IK HEET PANICK EN GEEN PATRICK STROLIEquote:
Ik had het eerst geprobeerd vanaf de console/internet, toen heb ik dus hun klantenservice gemaild en dat was hun antwoord. Alleen met prepaid kaart. Maar ik kan nog wel eens proberen te bellen i guess... En nee, je moet niet toestemming geven om nog een keer af te schrijven. Je krijgt wel 4 dagen van tevoren een mailtje met 'hee we gaan weer geld afschrijven'. Maar je kan er niet echt iets aan doen dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef kepler het volgende:
[..]
wtf
je kan toch gewoon opbellen en het abbo opzeggen?
vreemdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik had het eerst geprobeerd vanaf de console/internet, toen heb ik dus hun klantenservice gemaild en dat was hun antwoord. Alleen met prepaid kaart. Maar ik kan nog wel eens proberen te bellen i guess... En nee, je moet niet toestemming geven om nog een keer af te schrijven. Je krijgt wel 4 dagen van tevoren een mailtje met 'hee we gaan weer geld afschrijven'. Maar je kan er niet echt iets aan doen dus
Ik wel, gewoon deze 360 met een paar kutgames de verkoop in, en die 360 halen toch? Als ie stiller is, 120gb harde schijf en hdmi ( niet dat ik een hdtv heb, maar leuk voor de toekomstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naaierij zeg
Ik zou er iig geen tweede 360 voor halen ook.. maar als je hem nog niet hebt..
Nope. Ik zou nog wel de afloopdatum op vorige maand kunnen zetten ofzo, dat werkt ook wel waarschijnlijk. Maar dat is alsnog niet echt een ideale manier. Anyway, ik ga volgende week wel even bellen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef kepler het volgende:
[..]
vreemd
Is dat ook niet gewoon illegaal? Je kan toch wel je cc-gegevens weghalen van de xbox?
Bij de vorige xbox deden ze het niet.. want toen kocht ik de tweede keer dat pakket met SC gratis en een jaar live.. hebben ze niet nog een keer geld afgehaald.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef kepler het volgende:
[..]
vreemd
Is dat ook niet gewoon illegaal? Je kan toch wel je cc-gegevens weghalen van de xbox?
Jij als Nintendo-fanaat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ach maarja, ik zou me iig wel genaaid voelen
Dat merkte ik gvd ook al. Ik speel nooit op Live, ik wil GVD helemaal geen ¤60 neerleggen voor verlenging. Waarom meot datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef washandje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:11 schreef bigore het volgende:
[..]
kep net een nieuwe pc besteld, dus even kijken of ik die dan ga halen.
[patsmoment]
Moederbord: Asus P5B Deluxe/WiFi Socket 775
Videokaart: XFX Geforce 8800GTX 756MB PCI-e
Geheugen: 2 x PQI DDR2 1GB PC6400 CL5
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 Boxed
[/patsmoment]
Ik zou voor 600W+ gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:11 schreef bigore het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Morthill het volgende:
Waarom heeft de 360 vaak wachten-op TT's. Dat ding heeft een shitload een topgames en we wachten nog steeds
Hmm de cube heeft nog nooit een restyle gehadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:03 schreef Panick het volgende:
[..]
Jij als Nintendo-fanaat?
Ik bedoel, die zijn koning in het restylen en opnieuw uitbrengen van consoles..
Denk dat ie ook duurder wordt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm de cube heeft nog nooit een restyle gehad. Ik heb heeeeeeeel lang geleden een DS gehad, en ik heb geen DS Lite. Heb ook nooit een Micro gehad alleen een GBA Sp.
Maar ach, het boeit me ook niet zo, omdat het meestal toch alleen een restyle is. Als ze hier echt de console gaan verbeteren en er ook nog eens een grotere harde schijf ingooien zou ik dat wel kut vinden.
console wordt ook niet sneller hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar ach, het boeit me ook niet zo, omdat het meestal toch alleen een restyle is. Als ze hier echt de console gaan verbeteren en er ook nog eens een grotere harde schijf ingooien zou ik dat wel kut vinden.
Nagenoeg hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
Is HDMI beeld mooier als Component? Die grotere HDD heb ik niet nodig.
Kerel haal een switch voor een tientje, een utp kabel voor 3 cent en zit niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
Even een kleine rant hoor
WAT IK ECHT ZO ACHTERLIJK VIND AAN DAT LIVE PROFILE SHIT GEDOETJE
Mijn 360 was dus gejat, dat weet iedereen zo'n beetje, en ik had daar dus allemaal toffe games ( XBLA ) enzo op gekocht. Ook downloadable content voor bijvoorbeeld Oblivion.
Nu heb ik inmiddels een andere 360, waar ik mijn profiel op heb gerecovered. Maar die fucking games en downloadable content kun je dus helemaal niet bij als je niet op Live zit! Ik moet dus steeds die utp kabel uit m'n pc halen en in m'n 360 douwen omdat er in de router geen plek meer is ( nog 4 andere gasten in het huis ). Kan dus nooit ff relaxt een potje Geometry Wars doen zonder dat ik helemaal achter die fucking pc moet gaan kruipen
FU MICROSOFT
Zo, en nu ff een pot bavaria
ik dacht ut zelfde, maar goed, hij zal wel een retard zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kerel haal een switch voor een tientje, een utp kabel voor 3 cent en zit niet zo te zeiken
Je kunt niet echt veel logisch nadenken, is het wel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
WAT IK ECHT ZO ACHTERLIJK VIND AAN DAT LIVE PROFILE SHIT GEDOETJE
Mijn 360 was dus gejat, dat weet iedereen zo'n beetje, en ik had daar dus allemaal toffe games ( XBLA ) enzo op gekocht. Ook downloadable content voor bijvoorbeeld Oblivion.
Nu heb ik inmiddels een andere 360, waar ik mijn profiel op heb gerecovered. Maar die fucking games en downloadable content kun je dus helemaal niet bij als je niet op Live zit! Ik moet dus steeds die utp kabel uit m'n pc halen en in m'n 360 douwen omdat er in de router geen plek meer is ( nog 4 andere gasten in het huis ). Kan dus nooit ff relaxt een potje Geometry Wars doen zonder dat ik helemaal achter die fucking pc moet gaan kruipen
FU MICROSOFT
Dat dacht ik nou ook. Zeker met dat monster van een grafische kaart.quote:
8800 trekt flink wat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik ga toch nooit SLI gebruiken, dus is niet nodig.
Is de 8800 niet al een SLI op zich? Of is dat alleen de 7950 GX2?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik ga toch nooit SLI gebruiken, dus is niet nodig.
Je hebt zojuist bewezen dat drank inderdaad meer (hersencellen) kapot maakt dan je lief isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
(Verhaal dat betrekkelijk eenvoudig op te lossen is)
8800 single core.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:54 schreef Boef het volgende:
[..]
Is de 8800 niet al een SLI op zich? Of is dat alleen de 9850 GX2?
Nee hij moet online zijn om ze opnieuw te downloaden, maar dat leest iedereen hier niet geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef Heintje het volgende:
Als ik met mijn profiel een XLA game koop kan ik die gewoon met het account van mijn vriendin spelen. Dus opzich wel vreemd dat je persee online moet zijn als je hem voor de tweede keer hebt gedownload. Maar ik kan het wel begrijpen.
Kep ut via me broer gehaald, en die zei dat 500W genoeg was, dus ga ik maar even uit van zijn deskundigheid.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Panick het volgende:
[..]
8800 single core.
Maar trekt wel onwijs veel stroom..
Als je niet online bent, kan je nog de full versie hebben van Geo Wars, toch kan je em alleen als trial spelen. Had hetzelfde toen ik mn 360 naar mn vriendin had meegenomen, en niet online wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee hij moet online zijn om ze opnieuw te downloaden, maar dat leest iedereen hier niet geloof ik.
Zijn probleem is dat ie een nieuwe HDD heeft waar die games nog niet op staan en zijn 360 niet permanent is verbonden naar het internet waardoor hij de utp kabel uit zijn pc moet gebruiken om de games opnieuw te downloaden.
Als ie eenmaal unlocked is toch niet? Volgens mij als je 1 keer je profiel op hebt gehaald en de full versions hebt gedownload moet het werken... althans de full version iig Assault Heroes werkt gewoon zonder dat ik op live zit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:29 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Als je niet online bent, kan je nog de full versie hebben van Geo Wars, toch kan je em alleen als trial spelen. Had hetzelfde toen ik mn 360 naar mn vriendin had meegenomen, en niet online was
Meer dan genoeg, als het een goede voeding is. Die Conroe processors trekken niet zoveel stroom, zijn relatief zuinig. Het enige wat stroom vreet is die videokaartquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef bigore het volgende:
[..]
Kep ut via me broer gehaald, en die zei dat 500W genoeg was, dus ga ik maar even uit van zijn deskundigheid.
http://www.zuiderpark-computers.nl/quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef koen_pijl het volgende:
Waar is dat precies dat Zuiderpark?
Echt goedkoop zijn ze niet, iig niet met de nieuwste games. Zeker niet goedkoper dan een GCshop of Skiq. Bij wat oudere gaat het wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:45 schreef Niek. het volgende:
Er is trouwens ook een nieuwe game-webwinkel. www.firegames.nl van dezelfde mensen als www.dvdwinkel.nl heb even gekeken en ze hebben erg veel games en de prijzen zijn volgens mij ook best redelijk.
Mwah, het is redelijk vergeleken met andere NL-based retailers maar de nieuwjaarskorting van Play.com is toch wel ff aanzienlijk scherper geprijst. Ik geloof dat het meest dramatische voorbeeld Fifa 07 is, dat ¤15,- minder kost daar. En Zuiderpark verzendt vast niet kostenloos.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef Niek. het volgende:
Zuiderpark heeft nieuwjaars korting,
[...]
Er zullen veel mensen zijn die liever bestellen bij een webwinkel die in nederland zit dan eentje uit het buitenland.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef Boef het volgende:
[..]
Mwah, het is redelijk vergeleken met andere NL-based retailers maar de nieuwjaarskorting van Play.com is toch wel ff aanzienlijk scherper geprijst. Ik geloof dat het meest dramatische voorbeeld Fifa 07 is, dat ¤15,- minder kost daar. En Zuiderpark verzendt vast niet kostenloos.
Als er 1 webwinkel is die ik vertrouw is het play.com wel. Ik zou eerder daar mee zaken doen dan die shop die men hier noemt, dat zuiderpark.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Er zullen veel mensen zijn die liever bestellen bij een webwinkel die in nederland zit dan eentje uit het buitenland.
Consoles zijn daar de winkelprijs, maar de games goedkoop.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef koen_pijl het volgende:
Bij Zuiderpark is het xbox 360 + gears of wars pakket duurder dan bij mediamarkt.
Maakt die 1 á 2 euro uit dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:43 schreef wc-eend het volgende:
Koop niet zo vaak games, en als ik er een koop dan shop ik een uur om te prijsvergelijken
Niemand kan op tegen MM. Zij lokken de klanten met lage prijzen naar de filialen, zodat ze met meer producten de winkel uitkomen. Daarom zijn zij vaak het goedkoopst. Internetwinkels kunnen zich dit niet veroorlovenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef koen_pijl het volgende:
Bij Zuiderpark is het xbox 360 + gears of wars pakket duurder dan bij mediamarkt.
Nou ik had gehoord dat sommige MM goedkoper zijn dan andere... Dus ik dacht misschien is hij bij andere mediamarkten goedkoper. Maar andere winkels zijn idd duurder.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen MM. Zij lokken de klanten met lage prijzen naar de filialen, zodat ze met meer producten de winkel uitkomen. Daarom zijn zij vaak het goedkoopst. Internetwinkels kunnen zich dit niet veroorloven![]()
Maakt soms wel een tientje uit hoor, heb hier binnen een half uur 8 verschillende shops zitten die games verkopen, en dan reken ik geen warenhuis mee ofzo..quote:
Mediamarkt rotterdam schijnt GoW pack voor 380 te verkopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:00 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nou ik had gehoord dat sommige MM goedkoper zijn dan andere... Dus ik dacht misschien is hij bij andere mediamarkten goedkoper. Maar andere winkels zijn idd duurder.
Are you serieus?? Zou nog best een groot verschil zijn. Daar wil ik wel een tripje naar Rotterdam voor maken. Is 40 euro verschil.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mediamarkt rotterdam schijnt GoW pack voor 380 te verkopen.
Tja heb ik gehoord, ik woon er ook niet in de buurt. Misschien dat iemand het hier voor je kan bevestigen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Are you serieus?? Zou nog best een groot verschil zijn. Daar wil ik wel een tripje naar Rotterdam voor maken. Is 40 euro verschil.
Nee, het is bij alle downloadable content, dus ook packs voor Oblivion. Wou gister even bezig met een quest voor Oblivion ( mehruzes Razor ) en kreeg dus de boodschap omdat ik niet op Live was dat sommige content dus niet geladen kon worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef Heintje het volgende:
Ligt dat dan niet aan Geo Wars? En dus niet aan MS en XLA.
Yup..op een andere 360 gekocht ( die games ) maar als ik ze wil spelen moet ik dus eerst gaan verbinden met Live, terwijl ik al mijn account gerecovered heb ( incl password e.d ). Het is gewoon vervelend dat je gedownloade stuff verbonden is aan je eerste Xbox, en maar deels aan je account ( als je dus op Live zit ).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Bastard het volgende:
Ik snap m niet geloof ik.. je hebt games gedownload.. die wil je spelen.. maar daarvoor moet je op live zijn![]()
Een trip naar Rotterdam is altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Are you serieus?? Zou nog best een groot verschil zijn. Daar wil ik wel een tripje naar Rotterdam voor maken. Is 40 euro verschil.
Daar kon onze Mars alles over vertellen héquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een trip naar Rotterdam is altijd![]()
Voor als je daarna met drie punten in de zak weer terug naar Amsterdam magquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een trip naar Rotterdam is altijd![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor als je daarna met drie punten in de zak weer terug naar Amsterdam mag
Ze mogen over de telefoon geen prijzen doorgeven...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef wc-eend het volgende:
Ik woon in de buurt van mediamarkt rotterdam.. maar kan niet ff snel heen en weer komende dagen.. je kan ze ook gewoon bellen..
Volgens mij heb je een heel stuk topic gemist.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:27 schreef Retuobak het volgende:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14866
Speciaal voor Heintje
Dat verschilt per plek in Rotterdamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor als je daarna met drie punten in de zak weer terug naar Amsterdam mag
Ja, in Rotterdam-Zuid zijn ze ook nog zo aardig om Griekse spitsen die volkomen waardeloos zijn nog van je over te nemen ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat verschilt per plek in Rotterdam![]()
Weer dat dingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:27 schreef Retuobak het volgende:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14866
Speciaal voor Heintje
Bel ze op zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:10 schreef koen_pijl het volgende:
Woont er iemand in de buurt van de Media Markt in Rotterdam die even zou kunnen gaan kijken hoe duur daar een xbox 360 is?![]()
Bel ze..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:10 schreef koen_pijl het volgende:
Woont er iemand in de buurt van de Media Markt in Rotterdam die even zou kunnen gaan kijken hoe duur daar een xbox 360 is?![]()
En gelijk heeft iequote:
Hier hebben wij ook een Mediamarkt hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Bel ze..
Zeg dat je helemaal uit groningen komt en graag de prijs wilt weten![]()
Dan zeggen ze simpelweg dat je maar de MM in Groningen moet bellenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Bel ze..
Zeg dat je helemaal uit groningen komt en graag de prijs wilt weten![]()
Werkelijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier hebben wij ook een Mediamarkt hoor.![]()
verscheept zegt zo verdomd weinigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:36 schreef Panick het volgende:
Het schijnt dat MS 10,4 miljoen consoles heeft verscheept op 31 dec.
10 miljoen grens is dus gehaald.
Als een webshop prijzen op haar site vermeld, zijn dat dan ook de prijzen waartegen je het produkt kunt kopen? Of kunnen ze dat zomaar aanpassen zonder reden?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:45 schreef Niek. het volgende:
Er is trouwens ook een nieuwe game-webwinkel. www.firegames.nl van dezelfde mensen als www.dvdwinkel.nl heb even gekeken en ze hebben erg veel games en de prijzen zijn volgens mij ook best redelijk.
Zelfs al is de prijs niet onder voorbehoud dan kan het alsnog aangepast worden. De prijs is immers dermate verschillend van de trend voor het product dat het niet opgevat kan worden als een aanbieding.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:05 schreef Ron.666 het volgende:
Als een webshop prijzen op haar site vermeld, zijn dat dan ook de prijzen waartegen je het produkt kunt kopen? Of kunnen ze dat zomaar aanpassen zonder reden?
Voorbeeld: http://www.firegames.nl/product.php?id_product=56300
Het speelt zich af op een ijsplaneet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:38 schreef bigore het volgende:
Is lost planet alleen in de sneeuw?
Lijkt me vetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef gijsje79 het volgende:
Nederlandse RPG Overlord
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lijkt me wel toch.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef TwyLight het volgende:
Té mooi ja. dat zijn geen ingame screens toch?
Dit lijkt me echt wel ingame, 360 kan dit prima aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef TwyLight het volgende:
* Fliepke sluit zich hierbij aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt wel ingame, 360 kan dit prima aan
Grapjasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef TwyLight het volgende:
Welkom bij de echte next gen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef TwyLight het volgende:
http://www.vgcharts.org/quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:40 schreef Ceased2Be het volgende:
volgens http://nexgenwars.com/
Zitten ze net over de 9,6 miljoen heen qua verkochte exemplaren.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:38 schreef bigore het volgende:
Is lost planet alleen in de sneeuw?
Er zitten ook andere stages in hoor, in lava bv.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de groenteboer ook biefstuk?
Als je naar een grote supermarkt keten gaat kunnen ze bij de groenteboer idd biefstuk verkopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de groenteboer ook biefstuk?
Niemand? Dacht dat deze game zo populair hier wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ik ga denk ik straks even Gears of War huren bij de videotheek, nog even een kansje geven. Wil graag co-op gaan spelen met iemand vanavond, wie heeft er zin in?
Het zijn Xbox 360 gamers, de game is meer dan een week uit, dus iedereen is er klaar mee en wacht op de volgende release.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niemand? Dacht dat deze game zo populair hier was
SO truequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het zijn Xbox 360 gamers, de game is meer dan een week uit, dus iedereen is er klaar mee en wacht op de volgende release.
Best gespeelde spel dus dat gaat niet op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het zijn Xbox 360 gamers, de game is meer dan een week uit, dus iedereen is er klaar mee en wacht op de volgende release.
Echt ja binnen een week ben ik vaak wel klaar met een spelquote:
Heb ik al 2 maandenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ai, zette 'm vanmiddag aan, 'please contact Microsoft blabla' en 3 rooie lampjes.
Even opnieuw geprobeerd en toen deed ie 't gewoon, maar volgens mij belooft dit weinig goeds.
Dude, het is zaterdag, de meeste mensen hebben wel iets beters te doen dan GoW te gaan Co-op'en.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niemand? Dacht dat deze game zo populair hier was
Nix zo mooi als Gow bij het indrinkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dude, het is zaterdag, de meeste mensen hebben wel iets beters te doen dan GoW te gaan Co-op'en.
of je moet mensen hebben die niet van uitgaan houdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dude, het is zaterdag, de meeste mensen hebben wel iets beters te doen dan GoW te gaan Co-op'en.
Nee want ik speel het spel eigenlijk verder niet...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
B ga jij met mij vanavond coop doen dan
Niet iedereen gaat elke zaterdagavond zn geld verspillen aan drankquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
welke 2 toppers dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee want ik speel het spel eigenlijk verder niet...
Weet je wat jammer is aan GoW .. tijdstip van release is kut, dit had een half jaar geleden moeten uitkomen, niet tegelijk met nog 2 toppers.. die ik persoonlijk leuker vind om te spelen dan GoW.
Eigenlijk moet ik het spel ook maar gewoon verkopen..
Voor het uitgaan GOWquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:57 schreef Theamerican het volgende:
[..]
of je moet mensen hebben die niet van uitgaan houden
![]()
Nou, CoD3 en Rainbow Six .. ook shooters, die ik, ondanks de gfx veel leuker vind.quote:
RS Vegasquote:
Ik speel het nog steeds dagelijks, maargoed dat ben ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik het over uitgaan heb dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat elke zaterdagavond zn geld verspillen aan drank
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mening die jij helaas met weinig mensen deelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou, CoD3 en Rainbow Six .. ook shooters, die ik, ondanks de gfx veel leuker vind.
Deathrow een goede game?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef Retarded het volgende:
ikke.... kwam vandag tot de conclusie dat er nog maar reteweinig echte goede games op de 360 te krijgen zijn. Misschien dat er dit jaar verandering in komt, maar waar is de originaliteit van games gebleven?!?
Op de eerste Xbox had je bijvoorbeeld nog KOTOR, Deathrow, Riddick, de eerste Prince of Persia en de eerste Splinter Cell. Allemaal games die redelijk vernieuwend waren (op Riddick misschien na), en op de 360 kan ik ze op 1 hand tellen
Lost Planet zal dat gevoel vast een beetje wegnemen, en dan hoop ik dat Army of Two, Mass Effect, Bioshock en Mass Effect ook zo goed worden als gezegd wordt. Een zoveelste deel van Splinter Cell en Halo zit ik nou niet echt op te wachten (al zal ik Halo zeker halen)
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
TOen ik hem speelde wassie ruk
Deze tas is zoals je ziet niet bestemd voor een Xbox 360 en accessoiresquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuke tas, past daar een hele X360 in incluis voeding en 2 controllers? Want dat vind ik nu wel een crime moet ik zeggen...
Daar wil je serieus toch niet mee rond lopen..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Is deze schoudertas toevallig ook in de winkels verkrijgbaar ?![]()
[afbeelding]
Overigens heeft onze lucky bastard Egamer deze prijs gewonnen
Ik sleep 'm ook maar in een sporttas mee naar friends. Zware rugpijn afterwardsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuke tas, past daar een hele X360 in incluis voeding en 2 controllers? Want dat vind ik nu wel een crime moet ik zeggen...
Agh, als je ziet waar sommige mensen mee rondlopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
Daar wil je serieus toch niet mee rond lopen..![]()
Ik prop meestal voeding en unit in een eastpak met een berg ondergoed eromheen en de restanten in een aparte tasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik sleep 'm ook maar in een sporttas mee naar friends. Zware rugpijn afterwards![]()
Ik trek mijn gears-shirt ook gewoon aan (alleen moet ik bekennen dat de witte letters nu ineens roze zijn, vind ik toch iets minder...)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, als je ziet waar sommige mensen mee rondlopen
Zeker waar, op een aantal games na dan. Oblivion, Call of Duty 2, Saints Row, Ninety-Nine Nights, Uno Burnout Revenge en vast nog wat andere gamesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt ja binnen een week ben ik vaak wel klaar met een spel![]()
Ligt er ook maar net aan hoeveel tijd je hebt/neemt om te gamen en hoelang je bezig bent met een game, de een speeld een spel uit in 10 uur ik doe er dan zo 15 uur over omdatk altijd relaxt speel, overal wil kijken/alles wil verkennen/wil uirproberen. Bijv. Just Cause als je door die missies heenragt dan ben je er redelijk snel klaar mee, ik heb nu iets van 1 derde van de verhaallijn uitgespeeld maar ben al 16uur bezigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeker waar, op een aantal games na dan. Oblivion, Call of Duty 2, Saints Row, Ninety-Nine Nights, Uno Burnout Revenge en vast nog wat andere games(ok, dit zal wel aan mij liggen)
Meeste games heb je na een week uitgespeeld en online stellen ze niks voor. Top Spin 2 was op dat punt echt voor mij een dieptepunt, game was zo extreem makkelijk dat er echt gewoon geen lol aan was na seizoen 3 van de 5.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:02 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog Dit had ik eerder moeten doen.
Dat is wel slim van je! Dan wordt ie zeker niet gejatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik prop meestal voeding en unit in een eastpak met een berg ondergoed eromheen en de restanten in een aparte tas
En ik wacht nog steeds op mn ping pong bal!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef gijsje79 het volgende:
Dacht dat ik meegedaan had aan een prijsvraag op Fokgames voor RBSV.
Uitslagen al bekend?
Dat ligt vooral aan jouw waardeloze smaak. En dat gezeik dat games altijd origineel moeten zijn...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef Retarded het volgende:
ikke.... kwam vandag tot de conclusie dat er nog maar reteweinig echte goede games op de 360 te krijgen zijn. Misschien dat er dit jaar verandering in komt, maar waar is de originaliteit van games gebleven?!?
Op de eerste Xbox had je bijvoorbeeld nog KOTOR, Deathrow, Riddick, de eerste Prince of Persia en de eerste Splinter Cell. Allemaal games die redelijk vernieuwend waren (op Riddick misschien na), en op de 360 kan ik ze op 1 hand tellen
Lost Planet zal dat gevoel vast een beetje wegnemen, en dan hoop ik dat Army of Two, Mass Effect, Bioshock en Mass Effect ook zo goed worden als gezegd wordt. Een zoveelste deel van Splinter Cell en Halo zit ik nou niet echt op te wachten (al zal ik Halo zeker halen)
En alsof PoP geen sequel wasquote:Op zondag 7 januari 2007 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan jouw waardeloze smaak. En dat gezeik dat games altijd origineel moeten zijn...
Ik heb me meer dan prima vermaakt met games als Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, Ghost Recon, PES 6, Oblivion, Hitman, etc. Allemaal sequels ja. Originele games als Viva Pinata, GoW, Saints Row zijn ook goed maar niet per se beter omdat het eerste delen zijn. Op een gegeven moment heb je gewoon alle concepten wel zo'n beetje gehad. Origineel zijn wordt steeds lastiger.
Weekendjes thuis he, weinig zin om dan letterlijk 16 tassen mee te nemen...quote:Op zondag 7 januari 2007 06:35 schreef Boef het volgende:
[..]
Dat is wel slim van je! Dan wordt ie zeker niet gejat![]()
allang bekendquote:Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef gijsje79 het volgende:
Dacht dat ik meegedaan had aan een prijsvraag op Fokgames voor RBSV.
Uitslagen al bekend?
zijn we mee bezigquote:Op zondag 7 januari 2007 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik wacht nog steeds op mn ping pong bal!
Tuurlijk is het steeds moeilijker om origineel te zijn, maar waar de eerste Xbox nog een aantal games had die er gewoon uitsprongen qua vernieuwing heeft de 360 er bijna geen. Oke, Viva Pinata is redelijk origineel. Saints Row is alles behalve origineel. GoW was voor mij de enige echte topper afgelopen jaar, want een CoD3 en Ghost Recon... tja, die heb ik nu wel gezien.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan jouw waardeloze smaak. En dat gezeik dat games altijd origineel moeten zijn...
Ik heb me meer dan prima vermaakt met games als Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, Ghost Recon, PES 6, Oblivion, Hitman, etc. Allemaal sequels ja. Originele games als Viva Pinata, GoW, Saints Row zijn ook goed maar niet per se beter omdat het eerste delen zijn. Op een gegeven moment heb je gewoon alle concepten wel zo'n beetje gehad. Origineel zijn wordt steeds lastiger.
ja ok, maar geen "sequel-sequel". Hetzelfde met GTA3, die was geweldig vernieuwend tov deel 2, en toch een sequel.quote:
Waar staan de prijsvragen altijdquote:Op zondag 7 januari 2007 13:25 schreef kepler het volgende:
[..]
allang bekend
jij bent het niet geworden helaas
Prijswinnaars Rainbow Six: Vegas
[..]
zijn we mee bezig
de prijsvragen staan altijd rechts in een apart blokjequote:Op zondag 7 januari 2007 13:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waar staan de prijsvragen altijd? Ik zie ze nooit? Linkje iemand
![]()
quote:* twee extra, exclusieve multiplayer maps
* een boek vol Lost Planet-artwork
* een cd met de soundtrack, een trailer, wallpapers, en meer
Thanx, ik zal erop lettenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
de prijsvragen staan altijd rechts in een apart blokjeDeze week is er geen prijsvraag, dus ik kan je ook geen link geven
Dat is wel mogelijk ja moet je eerst mensen toevoegen aan je Friendslist en dan kun je ze uitnodigen mits die gene ook het zelfde spel speelt.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef Theamerican het volgende:
heb me ook aangemeld opxbox live en bevalt me goed vind echt leuk om te doen weet niet hoe je iemand kan uitnodigen om samen te spelen of is dit niet mogelijk?
Crackdown is volgens mij ook gewoon een heel mooi spel ik weet niet wat iedereen er tegen heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:15 schreef kepler het volgende:
soort van preview van Crackdown:
http://www.xboxyde.com/news_3921_en.html
klinkt erg cool, vooral de draw-distance schijnt zo goed als oneindig te zijn![]()
Kwestie van friends toevoegen, en die dan vervolgens inviten.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef Theamerican het volgende:
heb me ook aangemeld opxbox live en bevalt me goed vind echt leuk om te doen weet niet hoe je iemand kan uitnodigen om samen te spelen of is dit niet mogelijk?
Ja precies ik koop hem gewoonquote:Op zondag 7 januari 2007 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Crackdown is volgens mij ook gewoon een heel mooi spel ik weet niet wat iedereen er tegen heeft.
Ik doe meequote:
ik heb ook een filmpje gezien, en vooral dat springen zag er erg tof uitquote:Op zondag 7 januari 2007 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Crackdown is volgens mij ook gewoon een heel mooi spel ik weet niet wat iedereen er tegen heeft.
Spring powers vind ik altijd zwaar tof!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook een filmpje gezien, en vooral dat springen zag er erg tof uit
Ik wacht wel eerst de demo af die ergens deze maand moet verschijnen volgens mij
Zal wel relax zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook een filmpje gezien, en vooral dat springen zag er erg tof uit
Ik wacht wel eerst de demo af die ergens deze maand moet verschijnen volgens mij
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:15 schreef kepler het volgende:
[..]
de 18e zelfs
Crackdown demo op 18 januari
Sneller gaat sowieso niet. Zal eens zelf op een andere positie gaan schuilen, misschien helpt het. Dat ze dat paneel niet kapot schieten oid.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
Run Forrest run
Je bedoelt met de flootgates?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef devv05 het volgende:
Ik zit nu in Rainbow Six: Vegas ook bij dat stukje op de dam waar niemand verder kwam. Hoe hard ik ook naar het hokje toe ren, ik ben elke keer te laat. Is iemand er al voorbij gekomen, en hoe?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef devv05 het volgende:
Ik zit nu in Rainbow Six: Vegas ook bij dat stukje op de dam waar niemand verder kwam. Hoe hard ik ook naar het hokje toe ren, ik ben elke keer te laat. Is iemand er al voorbij gekomen, en hoe?
Als die twee gasten bij het rolluik dood zijn dan ligt mn teamgenoot ook allang plat en ben ik game overquote:Op zondag 7 januari 2007 18:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Op het moment dat je teamgenoot gaat hacken verschijnen de terroristen pas.
Het probleem is echter dat er er twee aan het eind van de dam uit een deur komen.
Zodra je teamgenoot gaat hacken moet je de roldeur aan het eind van de dam in de gaten houden.
Zodra je de twee terroristen die daar verschijnen te pakken hebt kun je je teamgenoot helpen met de andere terroristen die van voren komen.
Dat stuk is helemaal niet zo lastigJe moet er dus alleen voor zorgen dat je niet in de rug wordt aangevallen!!
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Dit filmpje al gezien jongens?
Supervette coop
http://www.xboxyde.com/stream_3460_en.html
en de http://xboxmovies.teamxbo(...)-in-High-Definition/Hd trailer
Echt vet man en die jumps ookquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Dit filmpje al gezien jongens?
Supervette coop
http://www.xboxyde.com/stream_3460_en.html
en de http://xboxmovies.teamxbo(...)-in-High-Definition/Hd trailer
quote:
Hypen en ongelovigen bekeren tot Crackdownquote:
Als eerste moet je schieten op die mannen die 1 km vandaan je zijn. 20/25 seconden daarna gaat die rolluik open en maak je ze gelijk af ( ze komen met granaten e.d.). Daarna gooi je 3 granaten in het diepe vanwaar die 10 man komen en begin je te schieten. Daarna krijg je gelijk een save-pointquote:Op zondag 7 januari 2007 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als die twee gasten bij het rolluik dood zijn dan ligt mn teamgenoot ook allang plat en ben ik game overDat stuk is bijna niet te doen omdat ze altijd wel van 1 kant doorbreken.
Ik heb hem al gespeeld en hij ziet er heel mooi uitquote:Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vind crackdown er echt lelijk uitzien net een ps 2 spel *schaam*
maar de PS2 heeft een draw-distance van twee meterquote:Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vind crackdown er echt lelijk uitzien net een ps 2 spel *schaam*
Gerucht gaat dat ie woensdag komt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef Enchanter het volgende:
Is er al iets bekend over Worms ?
Nou, de snelle actie en de explosies zien er toch wel heel mooi uit. Misschien toch maar even in de gaten houden, vind alleen die cartoon achtige setting iets om over na te denken, weet niet of het nou zo geweldig is.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
Und ? Flauwgevallen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |