quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:54 schreef wc-eend het volgende:
OP mag aangepast worden als iemand een betere weet..
Ach, hij is informatief voor de mensen die een 360 willen kopen, ik scroll er altijd heel snel overheen, niet echt nodig dusquote:
Ik moet wel ik speel nu nog wat oudere spellen maar ja wil toch wel nieuwe spellen hebben onderhand.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef koen_pijl het volgende:
Lost Planet heb ik volgens mij op veronica gezien bij dat spel programma, zag er echt niet uit als een 360 spel.
Preview? van de europese versie zeker? want op GT staat wel meer dan alleen de preview..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef Bastard het volgende:
Oh ja. Op gametrailers staat een preview van Blue Dragon
Raam bedoel je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Joechei, kheb eergisteren eindelijk Baal neergeknald
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3724quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Preview? van de europese versie zeker? want op GT staat wel meer dan alleen de preview..
Same shit, grote lelijke aap met vleermuisbeesten, khad geen tijd om te lezen iigquote:
Stiekem wil ik die best gaan halen voor dronken-avondenquote:
Over 1 week.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:08 schreef bigore het volgende:
wanneer komt verloren planeet?
kep net een nieuwe pc besteld, dus even kijken of ik die dan ga halen.quote:
zelfs een A-muzikaal als ik zit er nu over te denken dit te halenquote:
Kheb een 360.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:11 schreef bigore het volgende:
[..]
kep net een nieuwe pc besteld, dus even kijken of ik die dan ga halen.
[patsmoment]
Moederbord: Asus P5B Deluxe/WiFi Socket 775
Videokaart: XFX Geforce 8800GTX 756MB PCI-e
Geheugen: 2 x PQI DDR2 1GB PC6400 CL5
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 Boxed
Voeding: Silverstone 500W plus Zwart
[/patsmoment]
ik ookquote:
Must have, eigenlijk jammer dat ze er niet meteen 2 controllers tegenaan gooien het leukste is dit toch met z'n tweetjes.quote:
Leuke buurt woont die dan, als die junkie's op de hoek heeftquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
Bigore zei tegen mij dat hij eerst Crack ging kopen bij de Junkie op de hoek en zich dan vol in de actie van Crackdown ging werpen
Ik hoef de voordeur maar uit te lopen, staat de helft van de tijd een dealer in m'n portiekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Leuke buurt woont die dan, als die junkie's op de hoek heeft
Ook gezelligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik hoef de voordeur maar uit te lopen, staat de helft van de tijd een dealer in m'n portiek
tevens tvpquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:11 schreef NrSiX het volgende:
heeft iemand nog een id of de 360 (draadloos) in combinatie met de WiFiMax werkt? zou wel handig zijn
Dit spel heeft ook wel flink wat crack nodig wil ik dit baggerspel ook maar 1 seconde leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
Bigore zei tegen mij dat hij eerst Crack ging kopen bij de Junkie op de hoek en zich dan vol in de actie van Crackdown ging werpen
Cricketquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Brian Lara International Cricket 2007 Sport 30-Mar-2007 Upcoming
Sorry heethoofdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef TwyLight het volgende:
Google is van iedereen. luie hond.
Kijk Ceased snapt het, bedankt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Tothegame.com
Lost Planet: Extreme Condition Action 12-Jan-2007 Upcoming
World Snooker Championship 2007 Sport 12-Jan-2007 Upcoming
King of Fighters: Maximum Impact 2.5 Fighting 26-Jan-2007 Upcoming
Crackdown Action 23-Feb-2007 Upcoming
Blitz: The League Sport 23-Feb-2007 Upcoming
NBA Street Homecourt Sport 23-Feb-2007 Upcoming
Rayman: Raving Rabbids Action 01-Mar-2007 Upcoming
Cabela's Alaskan Adventures Hunting 02-Mar-2007 Upcoming
Bullet Witch Action/Adventure 09-Mar-2007 Upcoming
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Tactical 09-Mar-2007 Upcoming
Pimp My Ride Racing 16-Mar-2007 Upcoming
TMNT Action 16-Mar-2007 Upcoming
Two Worlds RPG 30-Mar-2007 Upcoming
Brian Lara International Cricket 2007 Sport 30-Mar-2007 Upcoming
DEF JAM: ICON Fighting 30-Mar-2007 Upcoming
Godverquote:
Nou, vind first person shooters op de pc goed vermakelijk, console is relaxer spelen daar geef ik je gelijk in, maar om nou meteenquote:
Ik verveel me de pleuris en was eigenlijk ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry heethoofdIk vraag gewoon iets en als je niks zinnigs te melden dan pleur je toch lekker op ?
[..]
Kijk Ceased snapt het, bedankt!![]()
Ik nader na 80 uur het einde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Overigens moet ik ook maar eens een beginnetje maken aan FF XII
Kunnen we anders ook vanavond wel ff online proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik nader na 80 uur het einde.Kan ik de 360 ook weer afstoffen.
O.a. Call of Duty 3 uitspelen, dan kan dat spel in de verkoop
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik nader na 80 uur het einde.Kan ik de 360 ook weer afstoffen.
O.a. Call of Duty 3 uitspelen, dan kan dat spel in de verkoop
Ow, deze was ik helemaal vergeten! Ga ik zeker halen!quote:
Hele weekend wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef Bastard het volgende:
Kunnen we anders ook vanavond wel ff online proberen
En dan is nog zonder veel van de side-quests te hebben gedaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
80 uur ? Oh my gosh wat doe je me aan
wtfquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef washandje het volgende:
Ik wilde zorgen dat mijn Xbox Live Gold abbo niet meer zichzelf vernieuwt elk jaar... kan dat dus niet!Het is niet mogelijk om een creditcard uit het systeem te verwijderen en de enige manier om van je abbo af te komen is een prepaid-kaart te kopen zodat het systeem overschakelt op prepaid betaling. Je moet dus gewoon betalen om je abbo op te zeggen.
Bedankt Microsoft, de service is weer geweldig
Je moet toch toestemming geven alvorens ze weer geld er af kunnen halenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef washandje het volgende:
Ik wilde zorgen dat mijn Xbox Live Gold abbo niet meer zichzelf vernieuwt elk jaar... kan dat dus niet!Het is niet mogelijk om een creditcard uit het systeem te verwijderen en de enige manier om van je abbo af te komen is een prepaid-kaart te kopen zodat het systeem overschakelt op prepaid betaling. Je moet dus gewoon betalen om je abbo op te zeggen.
quote:.
Ever wonder why Microsoft hasn't released an HDMI cable for the Xbox 360, or whether the AV port was really capable of digital out? Well, here's your answer: we landed pictures of what appears to be the second Xbox 360 -- the Xbox 360 v2, if you will -- codenamed Zephyr. (The original Xbox 360, if you recall, was codenamed Xenon.) The long rumored about and awaited update to the console won't just feature a new, cooler 65nm processor, it's also finally added an HDMI port for full digital 1080p pleasure, as well as a 120GB drive, just what the doctor ordered. The 120GB drive may or may not come bundled with the kit, we don't yet know, just as we also don't yet know how much a Zephyr 360 is going to run (we imagine it'll go for the same price as currently so they can keep up a little on their expanding margin). But our very kind Xbox insider seemed happy to let us know we'd be able to get them "soon."
Ziet er 'vet' uit.. maar wat nou het doel van het spel is weet ik nog niet helemaalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:58 schreef koen_pijl het volgende:
Assassins Creed lijkt me ook een vet spel!Vooral het filmpje eens kijken. Vooral de besturing moet vernieuwend zijn. Hier meer info over de besturing.
[afbeelding]
Als ie stiller wordt wil ik hem best gaan inruilenquote:
Ik denk gewoon dat het een soort hitman is, met een soort Deus Ex verhaal.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er 'vet' uit.. maar wat nou het doel van het spel is weet ik nog niet helemaal![]()
Soortement free-roaming SC maar dan in het licht en in het oude midden-oosten... Ik ga hem wel halen denk ik...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er 'vet' uit.. maar wat nou het doel van het spel is weet ik nog niet helemaal![]()
Waarschijnlijk terug gaan in de tijd en mensen vermoorden die bepaalde dingen hebben gedaan zodat je de toekomst kan veranderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee kopen dat ding ik heb mezelf heb telang afgevraagd kan het wel op me tvquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dus dan kan ik beter nog even wachten met een xbox 360 aanschaffen?
Wat ik er tot nu toe van gezien heb bestuurt het heel langzaam en wat omslachtig. Begrijp de hype eigenlijk niet zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dus dan kan ik beter nog even wachten met een xbox 360 aanschaffen?
Ja bij dat filmpje zie je ook steeds strepen door het beeld en even zwart wit. DUs dnek idd tijd reizen. Maar speelt dan wel alleen af rond derde kruistocht en je komt achter geheime genootschapen enzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk terug gaan in de tijd en mensen vermoorden die bepaalde dingen hebben gedaan zodat je de toekomst kan veranderen.
Maar het wordt iig een van de beste games van het jaar.
Als ze die grotere HDD ook los verkopen maakt het mij verder niet uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Nee.
Aangezien die nieuwe procs pas in Juni komen.
Denk dat dit een premium+ wordt ofzo.
Naaierij zegquote:
Klinkt intressant iigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja bij dat filmpje zie je ook steeds strepen door het beeld en even zwart wit. DUs dnek idd tijd reizen. Maar speelt dan wel alleen af rond derde kruistocht en je komt achter geheime genootschapen enzo.
Denk dat ie ook wat duurder wordt dan de premium eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naaierij zeg
Ik zou er iig geen tweede 360 voor halen ook.. maar als je hem nog niet hebt..
lijkt me erg sterk, aangezien ze volgens mij gewoon een speciale HDMI-kabel kunnen maken voor de huidige uitgang (of blijkbaar nietquote:
IK HEET PANICK EN GEEN PATRICK STROLIEquote:
Ik had het eerst geprobeerd vanaf de console/internet, toen heb ik dus hun klantenservice gemaild en dat was hun antwoord. Alleen met prepaid kaart. Maar ik kan nog wel eens proberen te bellen i guess... En nee, je moet niet toestemming geven om nog een keer af te schrijven. Je krijgt wel 4 dagen van tevoren een mailtje met 'hee we gaan weer geld afschrijven'. Maar je kan er niet echt iets aan doen dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef kepler het volgende:
[..]
wtf
je kan toch gewoon opbellen en het abbo opzeggen?
vreemdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik had het eerst geprobeerd vanaf de console/internet, toen heb ik dus hun klantenservice gemaild en dat was hun antwoord. Alleen met prepaid kaart. Maar ik kan nog wel eens proberen te bellen i guess... En nee, je moet niet toestemming geven om nog een keer af te schrijven. Je krijgt wel 4 dagen van tevoren een mailtje met 'hee we gaan weer geld afschrijven'. Maar je kan er niet echt iets aan doen dus
Ik wel, gewoon deze 360 met een paar kutgames de verkoop in, en die 360 halen toch? Als ie stiller is, 120gb harde schijf en hdmi ( niet dat ik een hdtv heb, maar leuk voor de toekomstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naaierij zeg
Ik zou er iig geen tweede 360 voor halen ook.. maar als je hem nog niet hebt..
Nope. Ik zou nog wel de afloopdatum op vorige maand kunnen zetten ofzo, dat werkt ook wel waarschijnlijk. Maar dat is alsnog niet echt een ideale manier. Anyway, ik ga volgende week wel even bellen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef kepler het volgende:
[..]
vreemd
Is dat ook niet gewoon illegaal? Je kan toch wel je cc-gegevens weghalen van de xbox?
Bij de vorige xbox deden ze het niet.. want toen kocht ik de tweede keer dat pakket met SC gratis en een jaar live.. hebben ze niet nog een keer geld afgehaald.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef kepler het volgende:
[..]
vreemd
Is dat ook niet gewoon illegaal? Je kan toch wel je cc-gegevens weghalen van de xbox?
Jij als Nintendo-fanaat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ach maarja, ik zou me iig wel genaaid voelen
Dat merkte ik gvd ook al. Ik speel nooit op Live, ik wil GVD helemaal geen ¤60 neerleggen voor verlenging. Waarom meot datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef washandje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:11 schreef bigore het volgende:
[..]
kep net een nieuwe pc besteld, dus even kijken of ik die dan ga halen.
[patsmoment]
Moederbord: Asus P5B Deluxe/WiFi Socket 775
Videokaart: XFX Geforce 8800GTX 756MB PCI-e
Geheugen: 2 x PQI DDR2 1GB PC6400 CL5
Processor: Intel Core 2 Duo E6600 Boxed
[/patsmoment]
Ik zou voor 600W+ gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:11 schreef bigore het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |