http://www.vgcharts.org/quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:40 schreef Ceased2Be het volgende:
volgens http://nexgenwars.com/
Zitten ze net over de 9,6 miljoen heen qua verkochte exemplaren.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:38 schreef bigore het volgende:
Is lost planet alleen in de sneeuw?
Er zitten ook andere stages in hoor, in lava bv.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de groenteboer ook biefstuk?
Als je naar een grote supermarkt keten gaat kunnen ze bij de groenteboer idd biefstuk verkopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verkopen ze bij de groenteboer ook biefstuk?
Niemand? Dacht dat deze game zo populair hier wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Oke ik ga denk ik straks even Gears of War huren bij de videotheek, nog even een kansje geven. Wil graag co-op gaan spelen met iemand vanavond, wie heeft er zin in?
Het zijn Xbox 360 gamers, de game is meer dan een week uit, dus iedereen is er klaar mee en wacht op de volgende release.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niemand? Dacht dat deze game zo populair hier was
SO truequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het zijn Xbox 360 gamers, de game is meer dan een week uit, dus iedereen is er klaar mee en wacht op de volgende release.
Best gespeelde spel dus dat gaat niet op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het zijn Xbox 360 gamers, de game is meer dan een week uit, dus iedereen is er klaar mee en wacht op de volgende release.
Echt ja binnen een week ben ik vaak wel klaar met een spelquote:
Heb ik al 2 maandenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ai, zette 'm vanmiddag aan, 'please contact Microsoft blabla' en 3 rooie lampjes.
Even opnieuw geprobeerd en toen deed ie 't gewoon, maar volgens mij belooft dit weinig goeds.
Dude, het is zaterdag, de meeste mensen hebben wel iets beters te doen dan GoW te gaan Co-op'en.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niemand? Dacht dat deze game zo populair hier was
Nix zo mooi als Gow bij het indrinkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dude, het is zaterdag, de meeste mensen hebben wel iets beters te doen dan GoW te gaan Co-op'en.
of je moet mensen hebben die niet van uitgaan houdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dude, het is zaterdag, de meeste mensen hebben wel iets beters te doen dan GoW te gaan Co-op'en.
Nee want ik speel het spel eigenlijk verder niet...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
B ga jij met mij vanavond coop doen dan
Niet iedereen gaat elke zaterdagavond zn geld verspillen aan drankquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
welke 2 toppers dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee want ik speel het spel eigenlijk verder niet...
Weet je wat jammer is aan GoW .. tijdstip van release is kut, dit had een half jaar geleden moeten uitkomen, niet tegelijk met nog 2 toppers.. die ik persoonlijk leuker vind om te spelen dan GoW.
Eigenlijk moet ik het spel ook maar gewoon verkopen..
Voor het uitgaan GOWquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:57 schreef Theamerican het volgende:
[..]
of je moet mensen hebben die niet van uitgaan houden
![]()
Nou, CoD3 en Rainbow Six .. ook shooters, die ik, ondanks de gfx veel leuker vind.quote:
RS Vegasquote:
Ik speel het nog steeds dagelijks, maargoed dat ben ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik het over uitgaan heb dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat elke zaterdagavond zn geld verspillen aan drank
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mening die jij helaas met weinig mensen deelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou, CoD3 en Rainbow Six .. ook shooters, die ik, ondanks de gfx veel leuker vind.
Deathrow een goede game?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef Retarded het volgende:
ikke.... kwam vandag tot de conclusie dat er nog maar reteweinig echte goede games op de 360 te krijgen zijn. Misschien dat er dit jaar verandering in komt, maar waar is de originaliteit van games gebleven?!?
Op de eerste Xbox had je bijvoorbeeld nog KOTOR, Deathrow, Riddick, de eerste Prince of Persia en de eerste Splinter Cell. Allemaal games die redelijk vernieuwend waren (op Riddick misschien na), en op de 360 kan ik ze op 1 hand tellen
Lost Planet zal dat gevoel vast een beetje wegnemen, en dan hoop ik dat Army of Two, Mass Effect, Bioshock en Mass Effect ook zo goed worden als gezegd wordt. Een zoveelste deel van Splinter Cell en Halo zit ik nou niet echt op te wachten (al zal ik Halo zeker halen)
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
TOen ik hem speelde wassie ruk
Deze tas is zoals je ziet niet bestemd voor een Xbox 360 en accessoiresquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuke tas, past daar een hele X360 in incluis voeding en 2 controllers? Want dat vind ik nu wel een crime moet ik zeggen...
Daar wil je serieus toch niet mee rond lopen..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Is deze schoudertas toevallig ook in de winkels verkrijgbaar ?![]()
[afbeelding]
Overigens heeft onze lucky bastard Egamer deze prijs gewonnen
Ik sleep 'm ook maar in een sporttas mee naar friends. Zware rugpijn afterwardsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Leuke tas, past daar een hele X360 in incluis voeding en 2 controllers? Want dat vind ik nu wel een crime moet ik zeggen...
Agh, als je ziet waar sommige mensen mee rondlopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
Daar wil je serieus toch niet mee rond lopen..![]()
Ik prop meestal voeding en unit in een eastpak met een berg ondergoed eromheen en de restanten in een aparte tasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik sleep 'm ook maar in een sporttas mee naar friends. Zware rugpijn afterwards![]()
Ik trek mijn gears-shirt ook gewoon aan (alleen moet ik bekennen dat de witte letters nu ineens roze zijn, vind ik toch iets minder...)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, als je ziet waar sommige mensen mee rondlopen
Zeker waar, op een aantal games na dan. Oblivion, Call of Duty 2, Saints Row, Ninety-Nine Nights, Uno Burnout Revenge en vast nog wat andere gamesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt ja binnen een week ben ik vaak wel klaar met een spel![]()
Ligt er ook maar net aan hoeveel tijd je hebt/neemt om te gamen en hoelang je bezig bent met een game, de een speeld een spel uit in 10 uur ik doe er dan zo 15 uur over omdatk altijd relaxt speel, overal wil kijken/alles wil verkennen/wil uirproberen. Bijv. Just Cause als je door die missies heenragt dan ben je er redelijk snel klaar mee, ik heb nu iets van 1 derde van de verhaallijn uitgespeeld maar ben al 16uur bezigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeker waar, op een aantal games na dan. Oblivion, Call of Duty 2, Saints Row, Ninety-Nine Nights, Uno Burnout Revenge en vast nog wat andere games(ok, dit zal wel aan mij liggen)
Meeste games heb je na een week uitgespeeld en online stellen ze niks voor. Top Spin 2 was op dat punt echt voor mij een dieptepunt, game was zo extreem makkelijk dat er echt gewoon geen lol aan was na seizoen 3 van de 5.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:02 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog Dit had ik eerder moeten doen.
Dat is wel slim van je! Dan wordt ie zeker niet gejatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik prop meestal voeding en unit in een eastpak met een berg ondergoed eromheen en de restanten in een aparte tas
En ik wacht nog steeds op mn ping pong bal!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef gijsje79 het volgende:
Dacht dat ik meegedaan had aan een prijsvraag op Fokgames voor RBSV.
Uitslagen al bekend?
Dat ligt vooral aan jouw waardeloze smaak. En dat gezeik dat games altijd origineel moeten zijn...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef Retarded het volgende:
ikke.... kwam vandag tot de conclusie dat er nog maar reteweinig echte goede games op de 360 te krijgen zijn. Misschien dat er dit jaar verandering in komt, maar waar is de originaliteit van games gebleven?!?
Op de eerste Xbox had je bijvoorbeeld nog KOTOR, Deathrow, Riddick, de eerste Prince of Persia en de eerste Splinter Cell. Allemaal games die redelijk vernieuwend waren (op Riddick misschien na), en op de 360 kan ik ze op 1 hand tellen
Lost Planet zal dat gevoel vast een beetje wegnemen, en dan hoop ik dat Army of Two, Mass Effect, Bioshock en Mass Effect ook zo goed worden als gezegd wordt. Een zoveelste deel van Splinter Cell en Halo zit ik nou niet echt op te wachten (al zal ik Halo zeker halen)
En alsof PoP geen sequel wasquote:Op zondag 7 januari 2007 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan jouw waardeloze smaak. En dat gezeik dat games altijd origineel moeten zijn...
Ik heb me meer dan prima vermaakt met games als Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, Ghost Recon, PES 6, Oblivion, Hitman, etc. Allemaal sequels ja. Originele games als Viva Pinata, GoW, Saints Row zijn ook goed maar niet per se beter omdat het eerste delen zijn. Op een gegeven moment heb je gewoon alle concepten wel zo'n beetje gehad. Origineel zijn wordt steeds lastiger.
Weekendjes thuis he, weinig zin om dan letterlijk 16 tassen mee te nemen...quote:Op zondag 7 januari 2007 06:35 schreef Boef het volgende:
[..]
Dat is wel slim van je! Dan wordt ie zeker niet gejat![]()
allang bekendquote:Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef gijsje79 het volgende:
Dacht dat ik meegedaan had aan een prijsvraag op Fokgames voor RBSV.
Uitslagen al bekend?
zijn we mee bezigquote:Op zondag 7 januari 2007 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik wacht nog steeds op mn ping pong bal!
Tuurlijk is het steeds moeilijker om origineel te zijn, maar waar de eerste Xbox nog een aantal games had die er gewoon uitsprongen qua vernieuwing heeft de 360 er bijna geen. Oke, Viva Pinata is redelijk origineel. Saints Row is alles behalve origineel. GoW was voor mij de enige echte topper afgelopen jaar, want een CoD3 en Ghost Recon... tja, die heb ik nu wel gezien.quote:Op zondag 7 januari 2007 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan jouw waardeloze smaak. En dat gezeik dat games altijd origineel moeten zijn...
Ik heb me meer dan prima vermaakt met games als Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, Ghost Recon, PES 6, Oblivion, Hitman, etc. Allemaal sequels ja. Originele games als Viva Pinata, GoW, Saints Row zijn ook goed maar niet per se beter omdat het eerste delen zijn. Op een gegeven moment heb je gewoon alle concepten wel zo'n beetje gehad. Origineel zijn wordt steeds lastiger.
ja ok, maar geen "sequel-sequel". Hetzelfde met GTA3, die was geweldig vernieuwend tov deel 2, en toch een sequel.quote:
Waar staan de prijsvragen altijdquote:Op zondag 7 januari 2007 13:25 schreef kepler het volgende:
[..]
allang bekend
jij bent het niet geworden helaas
Prijswinnaars Rainbow Six: Vegas
[..]
zijn we mee bezig
de prijsvragen staan altijd rechts in een apart blokjequote:Op zondag 7 januari 2007 13:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waar staan de prijsvragen altijd? Ik zie ze nooit? Linkje iemand
![]()
quote:* twee extra, exclusieve multiplayer maps
* een boek vol Lost Planet-artwork
* een cd met de soundtrack, een trailer, wallpapers, en meer
Thanx, ik zal erop lettenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:03 schreef kepler het volgende:
[..]
de prijsvragen staan altijd rechts in een apart blokjeDeze week is er geen prijsvraag, dus ik kan je ook geen link geven
Dat is wel mogelijk ja moet je eerst mensen toevoegen aan je Friendslist en dan kun je ze uitnodigen mits die gene ook het zelfde spel speelt.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef Theamerican het volgende:
heb me ook aangemeld opxbox live en bevalt me goed vind echt leuk om te doen weet niet hoe je iemand kan uitnodigen om samen te spelen of is dit niet mogelijk?
Crackdown is volgens mij ook gewoon een heel mooi spel ik weet niet wat iedereen er tegen heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:15 schreef kepler het volgende:
soort van preview van Crackdown:
http://www.xboxyde.com/news_3921_en.html
klinkt erg cool, vooral de draw-distance schijnt zo goed als oneindig te zijn![]()
Kwestie van friends toevoegen, en die dan vervolgens inviten.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef Theamerican het volgende:
heb me ook aangemeld opxbox live en bevalt me goed vind echt leuk om te doen weet niet hoe je iemand kan uitnodigen om samen te spelen of is dit niet mogelijk?
Ja precies ik koop hem gewoonquote:Op zondag 7 januari 2007 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Crackdown is volgens mij ook gewoon een heel mooi spel ik weet niet wat iedereen er tegen heeft.
Ik doe meequote:
ik heb ook een filmpje gezien, en vooral dat springen zag er erg tof uitquote:Op zondag 7 januari 2007 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Crackdown is volgens mij ook gewoon een heel mooi spel ik weet niet wat iedereen er tegen heeft.
Spring powers vind ik altijd zwaar tof!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook een filmpje gezien, en vooral dat springen zag er erg tof uit
Ik wacht wel eerst de demo af die ergens deze maand moet verschijnen volgens mij
Zal wel relax zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook een filmpje gezien, en vooral dat springen zag er erg tof uit
Ik wacht wel eerst de demo af die ergens deze maand moet verschijnen volgens mij
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:15 schreef kepler het volgende:
[..]
de 18e zelfs
Crackdown demo op 18 januari
Sneller gaat sowieso niet. Zal eens zelf op een andere positie gaan schuilen, misschien helpt het. Dat ze dat paneel niet kapot schieten oid.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:56 schreef AQuila360 het volgende:
Run Forrest run
Je bedoelt met de flootgates?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef devv05 het volgende:
Ik zit nu in Rainbow Six: Vegas ook bij dat stukje op de dam waar niemand verder kwam. Hoe hard ik ook naar het hokje toe ren, ik ben elke keer te laat. Is iemand er al voorbij gekomen, en hoe?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:26 schreef devv05 het volgende:
Ik zit nu in Rainbow Six: Vegas ook bij dat stukje op de dam waar niemand verder kwam. Hoe hard ik ook naar het hokje toe ren, ik ben elke keer te laat. Is iemand er al voorbij gekomen, en hoe?
Als die twee gasten bij het rolluik dood zijn dan ligt mn teamgenoot ook allang plat en ben ik game overquote:Op zondag 7 januari 2007 18:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Op het moment dat je teamgenoot gaat hacken verschijnen de terroristen pas.
Het probleem is echter dat er er twee aan het eind van de dam uit een deur komen.
Zodra je teamgenoot gaat hacken moet je de roldeur aan het eind van de dam in de gaten houden.
Zodra je de twee terroristen die daar verschijnen te pakken hebt kun je je teamgenoot helpen met de andere terroristen die van voren komen.
Dat stuk is helemaal niet zo lastigJe moet er dus alleen voor zorgen dat je niet in de rug wordt aangevallen!!
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Dit filmpje al gezien jongens?
Supervette coop
http://www.xboxyde.com/stream_3460_en.html
en de http://xboxmovies.teamxbo(...)-in-High-Definition/Hd trailer
Echt vet man en die jumps ookquote:Op zondag 7 januari 2007 20:02 schreef MMaRsu het volgende:
Dit filmpje al gezien jongens?
Supervette coop
http://www.xboxyde.com/stream_3460_en.html
en de http://xboxmovies.teamxbo(...)-in-High-Definition/Hd trailer
quote:
Hypen en ongelovigen bekeren tot Crackdownquote:
Als eerste moet je schieten op die mannen die 1 km vandaan je zijn. 20/25 seconden daarna gaat die rolluik open en maak je ze gelijk af ( ze komen met granaten e.d.). Daarna gooi je 3 granaten in het diepe vanwaar die 10 man komen en begin je te schieten. Daarna krijg je gelijk een save-pointquote:Op zondag 7 januari 2007 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als die twee gasten bij het rolluik dood zijn dan ligt mn teamgenoot ook allang plat en ben ik game overDat stuk is bijna niet te doen omdat ze altijd wel van 1 kant doorbreken.
Ik heb hem al gespeeld en hij ziet er heel mooi uitquote:Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vind crackdown er echt lelijk uitzien net een ps 2 spel *schaam*
maar de PS2 heeft een draw-distance van twee meterquote:Op zondag 7 januari 2007 21:43 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vind crackdown er echt lelijk uitzien net een ps 2 spel *schaam*
Gerucht gaat dat ie woensdag komt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:16 schreef Enchanter het volgende:
Is er al iets bekend over Worms ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |