quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef Morthill het volgende:
Waarom heeft de 360 vaak wachten-op TT's. Dat ding heeft een shitload een topgames en we wachten nog steeds
Hmm de cube heeft nog nooit een restyle gehadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:03 schreef Panick het volgende:
[..]
Jij als Nintendo-fanaat?
Ik bedoel, die zijn koning in het restylen en opnieuw uitbrengen van consoles..
Denk dat ie ook duurder wordt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm de cube heeft nog nooit een restyle gehad. Ik heb heeeeeeeel lang geleden een DS gehad, en ik heb geen DS Lite. Heb ook nooit een Micro gehad alleen een GBA Sp.
Maar ach, het boeit me ook niet zo, omdat het meestal toch alleen een restyle is. Als ze hier echt de console gaan verbeteren en er ook nog eens een grotere harde schijf ingooien zou ik dat wel kut vinden.
console wordt ook niet sneller hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar ach, het boeit me ook niet zo, omdat het meestal toch alleen een restyle is. Als ze hier echt de console gaan verbeteren en er ook nog eens een grotere harde schijf ingooien zou ik dat wel kut vinden.
Nagenoeg hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
Is HDMI beeld mooier als Component? Die grotere HDD heb ik niet nodig.
Kerel haal een switch voor een tientje, een utp kabel voor 3 cent en zit niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
Even een kleine rant hoor
WAT IK ECHT ZO ACHTERLIJK VIND AAN DAT LIVE PROFILE SHIT GEDOETJE
Mijn 360 was dus gejat, dat weet iedereen zo'n beetje, en ik had daar dus allemaal toffe games ( XBLA ) enzo op gekocht. Ook downloadable content voor bijvoorbeeld Oblivion.
Nu heb ik inmiddels een andere 360, waar ik mijn profiel op heb gerecovered. Maar die fucking games en downloadable content kun je dus helemaal niet bij als je niet op Live zit! Ik moet dus steeds die utp kabel uit m'n pc halen en in m'n 360 douwen omdat er in de router geen plek meer is ( nog 4 andere gasten in het huis ). Kan dus nooit ff relaxt een potje Geometry Wars doen zonder dat ik helemaal achter die fucking pc moet gaan kruipen
FU MICROSOFT
Zo, en nu ff een pot bavaria
ik dacht ut zelfde, maar goed, hij zal wel een retard zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kerel haal een switch voor een tientje, een utp kabel voor 3 cent en zit niet zo te zeiken
Je kunt niet echt veel logisch nadenken, is het wel?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
WAT IK ECHT ZO ACHTERLIJK VIND AAN DAT LIVE PROFILE SHIT GEDOETJE
Mijn 360 was dus gejat, dat weet iedereen zo'n beetje, en ik had daar dus allemaal toffe games ( XBLA ) enzo op gekocht. Ook downloadable content voor bijvoorbeeld Oblivion.
Nu heb ik inmiddels een andere 360, waar ik mijn profiel op heb gerecovered. Maar die fucking games en downloadable content kun je dus helemaal niet bij als je niet op Live zit! Ik moet dus steeds die utp kabel uit m'n pc halen en in m'n 360 douwen omdat er in de router geen plek meer is ( nog 4 andere gasten in het huis ). Kan dus nooit ff relaxt een potje Geometry Wars doen zonder dat ik helemaal achter die fucking pc moet gaan kruipen
FU MICROSOFT
Dat dacht ik nou ook. Zeker met dat monster van een grafische kaart.quote:
8800 trekt flink wat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik ga toch nooit SLI gebruiken, dus is niet nodig.
Is de 8800 niet al een SLI op zich? Of is dat alleen de 7950 GX2?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:34 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik ga toch nooit SLI gebruiken, dus is niet nodig.
Je hebt zojuist bewezen dat drank inderdaad meer (hersencellen) kapot maakt dan je lief isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
(Verhaal dat betrekkelijk eenvoudig op te lossen is)
8800 single core.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:54 schreef Boef het volgende:
[..]
Is de 8800 niet al een SLI op zich? Of is dat alleen de 9850 GX2?
Nee hij moet online zijn om ze opnieuw te downloaden, maar dat leest iedereen hier niet geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef Heintje het volgende:
Als ik met mijn profiel een XLA game koop kan ik die gewoon met het account van mijn vriendin spelen. Dus opzich wel vreemd dat je persee online moet zijn als je hem voor de tweede keer hebt gedownload. Maar ik kan het wel begrijpen.
Kep ut via me broer gehaald, en die zei dat 500W genoeg was, dus ga ik maar even uit van zijn deskundigheid.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Panick het volgende:
[..]
8800 single core.
Maar trekt wel onwijs veel stroom..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |