Mediamarkt rotterdam schijnt GoW pack voor 380 te verkopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:00 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nou ik had gehoord dat sommige MM goedkoper zijn dan andere... Dus ik dacht misschien is hij bij andere mediamarkten goedkoper. Maar andere winkels zijn idd duurder.
Are you serieus?? Zou nog best een groot verschil zijn. Daar wil ik wel een tripje naar Rotterdam voor maken. Is 40 euro verschil.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mediamarkt rotterdam schijnt GoW pack voor 380 te verkopen.
Tja heb ik gehoord, ik woon er ook niet in de buurt. Misschien dat iemand het hier voor je kan bevestigen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Are you serieus?? Zou nog best een groot verschil zijn. Daar wil ik wel een tripje naar Rotterdam voor maken. Is 40 euro verschil.
Nee, het is bij alle downloadable content, dus ook packs voor Oblivion. Wou gister even bezig met een quest voor Oblivion ( mehruzes Razor ) en kreeg dus de boodschap omdat ik niet op Live was dat sommige content dus niet geladen kon worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef Heintje het volgende:
Ligt dat dan niet aan Geo Wars? En dus niet aan MS en XLA.
Yup..op een andere 360 gekocht ( die games ) maar als ik ze wil spelen moet ik dus eerst gaan verbinden met Live, terwijl ik al mijn account gerecovered heb ( incl password e.d ). Het is gewoon vervelend dat je gedownloade stuff verbonden is aan je eerste Xbox, en maar deels aan je account ( als je dus op Live zit ).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:45 schreef Bastard het volgende:
Ik snap m niet geloof ik.. je hebt games gedownload.. die wil je spelen.. maar daarvoor moet je op live zijn![]()
Een trip naar Rotterdam is altijdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Are you serieus?? Zou nog best een groot verschil zijn. Daar wil ik wel een tripje naar Rotterdam voor maken. Is 40 euro verschil.
Daar kon onze Mars alles over vertellen héquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een trip naar Rotterdam is altijd![]()
Voor als je daarna met drie punten in de zak weer terug naar Amsterdam magquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een trip naar Rotterdam is altijd![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor als je daarna met drie punten in de zak weer terug naar Amsterdam mag
Ze mogen over de telefoon geen prijzen doorgeven...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef wc-eend het volgende:
Ik woon in de buurt van mediamarkt rotterdam.. maar kan niet ff snel heen en weer komende dagen.. je kan ze ook gewoon bellen..
Volgens mij heb je een heel stuk topic gemist.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:27 schreef Retuobak het volgende:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14866
Speciaal voor Heintje
Dat verschilt per plek in Rotterdamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Voor als je daarna met drie punten in de zak weer terug naar Amsterdam mag
Ja, in Rotterdam-Zuid zijn ze ook nog zo aardig om Griekse spitsen die volkomen waardeloos zijn nog van je over te nemen ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat verschilt per plek in Rotterdam![]()
Weer dat dingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:27 schreef Retuobak het volgende:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14866
Speciaal voor Heintje
Bel ze op zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:10 schreef koen_pijl het volgende:
Woont er iemand in de buurt van de Media Markt in Rotterdam die even zou kunnen gaan kijken hoe duur daar een xbox 360 is?![]()
Bel ze..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:10 schreef koen_pijl het volgende:
Woont er iemand in de buurt van de Media Markt in Rotterdam die even zou kunnen gaan kijken hoe duur daar een xbox 360 is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |