Kijk anders zelf maar even.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waar zijn CocoRosie, Azure Ray, John Cunningham, Sharko en Gloricz Jim?
Zo gauw we een fatsoenlijke manier van topicrefereren gevonden hebben, zal ik er ook een paar gaan maken. Love is All, Menomena en Modest Mouse schreeuwen om een eigen topic.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:24 schreef methodmich het volgende:
Overigens pleit ik voor meer bandtopics in 2006, zodat dit topic minder snel gaat en meer mensen buiten ons de moeite nemen iets te beluisteren.
Daar was ik ook. En komt er binnenkort ook wat nieuws uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:15 schreef Grobbel het volgende:
Ja, MP in Paradiso was in 2002 ook geweldig, een concert van 3 uur (waarvan pakweg 1 uur toegift), heerlijk.
Misschien wat achterdochtig van je, maar je zou gelijk kunnen hebben. Wat mij vooral opviel is de term Yup, daarom vond ik het wel aardig om het hier te planten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:19 schreef Grobbel het volgende:
Mooi artikel.Aantal dingen die opvallen: Indielabels hebben nu dus al 27 procent van de markt in handen, en het feit dat ik nog nooit van dat hele Stereogum gehoord heb. Ziet er uit als een doodnormale blogsite (alleen dan over indie), dus ik vraag me af of ze nu niet gewoon een mythische (digitale) status over de rug van CYHSY proberen te creëren om die blog maar verder te promoten; maar ik zal 'm de komende tijd eens in de gaten houden.
Al is het maar voor Rose.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijk anders zelf maar even.
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
[..]
Zo gauw we een fatsoenlijke manier van topicrefereren gevonden hebben, zal ik er ook een paar gaan maken. Love is All, Menomena en Modest Mouse schreeuwen om een eigen topic.
Er is een paar weken terug een vervolg uitgebracht, met nummers die het album niet gehaald hebben om diverse redenen; Black Sheep Boy Appendix geheten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
is er dan meer dan alleen die CD?
Dat laatste album tussendoortje van menomena vond ik niet zo, maar diegene daarvoor heb ik met veel plezier beluisterd. Waanzinnig hoesjes ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:53 schreef Wepeel2 het volgende:
Even een tvp.
Ik heb zin in Motorpsycho gekregen.
En Menomena verdient zeker een eigen topic Grobbel. Heb recentelijk het album gedownload en vindt het zeer de moeite waard. Iets scherper dan The Postal Service.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen High Fidelity gekeken gisteren? Blijft een leuke film.
quote:Barry: Holy shite. What the fuck is that?
Dick: It's the new Belle and Sebastian...
Rob: It's a record we've been listening to and enjoying, Barry.
Barry: Well, that's unfortunate, because it sucks ass.
Zekers... had m nog nooit gezien eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen High Fidelity gekeken gisteren? Blijft een leuke film.
Gewoon The 3 EP's kopen joh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:07 schreef JelleS het volgende:
Ja, had em nog nooit gezien![]()
Meteen erna opzoek gegaan naar wat meer info over The Beta Band![]()
Ik vind 'm mooi.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:41 schreef -Dries- het volgende:
[afbeelding]
Tevens ook het lelijkste CDhoesje in history
En Barry net zo goed. Wat een meesterlijk type zet die Jack Black weer neer. Echt briljantquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik vind die Dick een schitterend figuur. En die grap met Green Day is briljant. Plus die mooie poster van Pavement.
YES!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Of 'The Slacker Take-Over Plot' deel XV
EFFENAAR
Do 4 mei - Motorpsycho
Is ook zo. Met natuurlijk als ultieme stunt dat ie blijkt te kunnen zingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef MadScientist het volgende:
[..]
En Barry net zo goed. Wat een meesterlijk type zet die Jack Black weer neer. Echt briljant
Of de scene waarin hij weigert I Just Called To Say I Love You? aan een klant te verkopen.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook zo. Met natuurlijk als ultieme stunt dat ie blijkt te kunnen zingen.
Al is ook de passage waarin hij die man van alles aansmeert, o.a. Blonde On Blonde, onbetaalbaar.
Okee. Heb er nog een paar gevonden:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kijk anders zelf maar even.
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
[..]
Vergeet de French import van Beefheart-scene nietquote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Of de scene waarin hij weigert I Just Called To Say I Love You? aan een klant te verkopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |