abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9193289
ja is er nog iemand bij deze japanners wezen kijken van 't weekend? het was namelijk heel erg tof, mochten ze ooit nog een x naar nederland komen ga er dan vooral naartoe.
pi_9193473
nee, maar die band klinkt overigens erg vaag!
pi_9193612
Mad Capsule Markets, erg leuk bandje, lijkt af en toe ergens wel wat op Atari Teenage Riot. Stuk rustiger helaas. .

Maar ben niet geweest.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 17 maart 2003 @ 23:35:21 #4
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_9193696
quote:
Op maandag 17 maart 2003 23:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
Mad Capsule Markets
Inderdaad.
pi_9193858
quote:
Op maandag 17 maart 2003 23:35 schreef Summoner het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ah U kent het ook. Je blijft me verbazen. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:34:18 #6
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_9199260
Ook geweest.

Kwam die zanger weer aan met zijn spiekblaadje "I wan hee you sceem!"
"We a' happy be hee in Eim Ho Men"

Tof!

Voorprogramma 1 (Duran Duran Duran) was aardig. Net toen ik dacht "Nou is het wel leuk geweest" klapte hij zijn laptop dicht en verdween.

Voorprogramma 2 (Geschmackverstärker) vond ik niks.

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_9207158
huh 2 voorprogs? in de melkweg was er maar 1? anders heb ik de eerste gemist en die gesmachtmakkers ofzo vond ik stiekum best wel koel eigenlijk.. vooral voor 2 belgen maakte ze een hoop herrie.. was ook wel briljant die briefjes idd.. die gasten spreken geen woord engels haha.. minipit was ook wel gezellig
pi_24730644
ik geef gewoon dit topic een schopje. Ik heb net hun laatste plaat Cistm Konfliqt gekocht en wat een lekker plaatje zeg. Mix van metal, punk, electronica die erg lekker in het gehoor ligt. Aanrader.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 24 januari 2005 @ 21:45:37 #9
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24730743
Tegenvallen. Wel aardig maar je kan me er zeker niet voor wakker maken. Ik moet het nieuw albumpje nog horen maar ik vrees het ergste.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 24 januari 2005 @ 21:46:37 #10
11502 nipeng
The last ride is free
pi_24730765
Niet helemaal mijn smaak maar zeker een leuke band.
Ik heb ze in 2003 in de Effenaar gezien.

Osc-Dis draai ik eigenlijk te weinig.
  donderdag 15 december 2005 @ 22:26:17 #11
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_33116977
Vanmiddag voor ¤6 OSC-DIS opgegraven tussen de aanbiedingen, .
Ik kende Tribe en Pulse al, de rest van de plaat is minstens zo leuk. Very ATR!
Met een eervolle vermelding voor Good Girl! De clip van Pulse, die er als extragratis bonus-miniDVD bijzat is overigens van grote klasse, [14.gif]
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  zaterdag 17 december 2005 @ 03:51:26 #12
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_33153999
Wát een lekkere plaat, dat OSC-DIS!
Dat Engelse gelispel van onze Japanse vrienden is op z'n minst bijzonder aandoenlijk! En het meelezen met de teksten ( ) is een waar feest! Jammer dat ik die Japanse karakters niet kan lezen. Hell, zelfs de klanken komen me voor als Babelse breedsprakigheid!

Ik hoop maar dat deze jongens ooit nog eens Europa aandoen voor een fijne duo-gig met één van die gelouterde DJs, dan kan de avond zeker niet meer stuk!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')