Als ik wat tip, doe ik meestal iets als dit ja... De rest loopt toch voor geen meter. Heb ooit een Evil Superstars-topic geopend, de eerste post moet er nog in gezet worden...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:01 schreef Grobbel het volgende:
Is ook wel een echt methodmich-bandje op de een of andere manier.Van die radiovriendelijke popmuziek waar niemand zich een buil aan zal vallen, en die net zo goed door Excelsior getekend had kunnen zijn gezien de sound.
Ze zijn op zich wel aardig, maar het mag van mij allemaal wel iets minder conventioneel en gezapig.
Gelukkig lopen mijn Ghinzu en Gem topic ook al zo geweldigquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als ik wat tip, doe ik meestal iets als dit ja... De rest loopt toch voor geen meter. Heb ooit een Evil Superstars-topic geopend, de eerste post moet er nog in gezet worden...
En Sharko werd *VLOEK* ook al genegeerd, Kaizers Orchestra duurde een paar maanden ofzo.
Klopt, al enkele weken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:15 schreef Grobbel het volgende:
Luister nu naar NOS Langs de Lijn, en Here she comes again heeft het zowaar tot de playlist geschopt.
ghinzu... waarom dat niet loopt is me een raadsel... is echt goede muziekquote:Op zondag 28 maart 2004 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gelukkig lopen mijn Ghinzu en Gem topic ook al zo geweldig![]()
Wacht maar tot meiquote:Op zondag 28 maart 2004 14:46 schreef methodmich het volgende:
Van Gem is dat ook terecht hoor pfaf!
Ik zag ze bij JET, ik ben het helemaal met je eens. Het kabbelt maar voort op dezelfde manier. Er zat geen enkele variatie in.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:50 schreef Noayla_ het volgende:
Ik heb ze gisteren live gezien op London Calling en vond ze slaapverwekkend.
Niet slecht maar gewoon utterly boring. Het jengelde maar voort en er was geen enkel moment dat ik door hun muziek werd geprikkeld
We hebben het concert dan ook niet "uitgezeten" en hebben ons heil even ergens anders gezocht.
Jij mist ook wat leuks, door Franz Ferdinand aan de kant te schuivenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Jammer hoor. Je mist toch wat leuks, als je het zo makkelijk aan de kant schuift.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:22 schreef BoerQ het volgende:
[..]
Jij mist ook wat leuks, door Franz Ferdinand aan de kant te schuiven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |