Kortom onbekend, kan je een vergelijking geven met andere bands ter indicatie?quote:Op zondag 12 september 2004 21:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Zijn er hier nog liefhebbers van deze Schotten? Meesters in het maken van scherp melodieuze, tamelijk melancholische, hier en daar licht rammelende maar toch immer perfecte popliedjes....
De beginner kan direct "Four thousand seven hundred and sixty-six seconds, A short cut
to Teenage Fanclub" aanschaffen, maar eigenlijk vind ik dat iedereen op z'n minst het doorbraak-album "Bandwagonesque" in z'n bezit moet hebben...
Kortom: Fijne band!
Ik vind ze toch wat melodieuzer.quote:Op zondag 12 september 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
Bestaan ze nog. Vond het wel lekker maar toch en beetje Britse Dinosaur jr.
Volgens AMG:quote:Op zondag 12 september 2004 21:57 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Kortom onbekend, kan je een vergelijking geven met andere bands ter indicatie?![]()
Nou, daar kan ik veel meequote:Op maandag 13 september 2004 09:17 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Volgens AMG:
Similar Artists: The Posies, Matthew Sweet, The Beatifics, Cosmic Rough, RidersVelvet, CrushSloan, The Greenberry Woods, Sugar, Nick Heyward, Ash, Oasis, Cotton Mather,The Zinedines, Splitsville, The Thrills, The Dons, Marc Teamaker, Splurge, The Carousel,Hoolahan, Tsar...
Met invloeden van:
Badfinger, The Byrds, The Raspberries, Neil Young, Sonic Youth, Dinosaur Jr., Big Star, The Beatles........
![]()
Goed zo! Netjes gekocht neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:58 schreef DaisyDuke het volgende:
... en heb 'm inmiddels hoor!
Ben de braafste burger van Nederland....quote:Op woensdag 22 september 2004 11:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed zo! Netjes gekocht neem ik aan?
Deze draai ik de laatste dagen weer regelmatig. Een buitenbeetje in het TF oevre, maar daardoor niet minder interessant!quote:Op maandag 13 september 2004 15:26 schreef Frollo het volgende:
Words of wisdom and hope (met Jad Fair) 2002
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |