Hangt hier al een jaar over het bed heen... Heb er een speciale voor aangeschaftquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:28 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik weet waar mijn handdoek is! (nog in de kast want het is nog lang geen 25 mei)
Nou, nee... Een zakdoek is lang zo handig niet als een handdoek:quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:04 schreef Karstman het volgende:
Sommige mensen hebben altijd een zakdoek bij zich (of een pakje zakdoeken) is dat eigenlijk niet net zoiets. Alhoewel die hebben de zakdoek niet vol in het zicht (behalve in sommige kreogen dan hebben ze allemaal zo'n gekleurde zakdoek uit een van de kontzakken hangen).
quote:A towel is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value - you can wrap it around you for warmth as you bound across the cold moons of Jaglan Beta; you can lie on it on the brilliant marble-sanded beaches of Santraginus V, inhaling the heady sea vapours; you can sleep under it beneath the stars which shine soredly on the desert world of Kakrafoon; use it to sail a mini raft down the slow heavy river Moth; wet it for use in hand-to-hand-combat; wrap it round your head to ward off noxious fumes or to avoid the gaze of the Ravenous Bugblatter Beast of Traal (a mindboggingly stupid animal, it assumes that if you can't see it, it can't see you - daft as a brush, but very ravenous); you can wave your towel in emergencies as a distress signal, and of course dry yourself off with it if it still seems to be clean enough.
hoe kan dat nou weer weet je dat nu al? xDquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:29 schreef Gehenna het volgende:
oei... 25 mei, ik denk niet dat ik dan kan, heb dan namelijk een begravenis en dat is natuurlijk niet netjes...
het was een garpquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
hoe kan dat nou weer weet je dat nu al? xD
Wie zei hier dat het zondag was! Ik verkeerde ook in die veronderstellingquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:41 schreef PiRANiA het volgende:
Ik dacht dat het zondag zou zijn. Is het vrijdag.
dat was ik al om na te kateren van de donderdagavondquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb de 25e maar voor de zekerheid vrij genomen, voor het geval dat...
Toffe fotoquote:
De bedoeling is juist dat je je handdoek meeneemt naar je werkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb de 25e maar voor de zekerheid vrij genomen, voor het geval dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop