quote:Make that eind maart.
Op donderdag 19 februari 2004 15:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Kijk erg uit naar het nieuwe album van dit franse bandje, 't moet begin maart uitkomen!
Het album schijnt "Alphabetical" te gaan heten...
En ze spelen op Motel Mozaique! (16/17 april Rotterdam)
quote:echt geweldig die nieuwe single!
Op donderdag 19 februari 2004 15:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Echt een leuk bandje! Na het redelijk succesvolle debuutalbum "United" (met de hitjes Too Young en If I Ever Feel Better) was het een tijdje stil, maar nu is er nu een nieuwe single 'Everything is Everything'... Kijk erg uit naar het nieuwe album van dit franse bandje, 't moet begin maart uitkomen!
vorige album is een klassieker, kan niet wachten tot de nieuwe cd komt!
quote:Hij word nog geweldiger als Buffalo Bunch nog zo'n goede remix ervan maakt...
Op donderdag 19 februari 2004 16:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
echt geweldig die nieuwe single!
www.daftcrew.fr.st is wel wat te vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:54 schreef ot-m het volgende:
weet iemand toevallig of ze een eigen website hebben ofzo ?
ik kan echt niks over ze vinden ...
Dank u..quote:Op zondag 4 april 2004 22:49 schreef Love Mae King het volgende:
8 mei, Melkweg Amsterdam, Phoenix. 6 april begint de voorverkoop...
Jawel, dat hele album is erg fijn. Het doet mij aan goede muziek denkenquote:Op maandag 5 april 2004 13:48 schreef OldJeller het volgende:
Everything is everything is zeker een fijn nummer.
Inderdaad! Wie gaan er? Ik twijfel nog, omdat ik jarig ben die dagquote:Op zondag 4 april 2004 22:49 schreef Love Mae King het volgende:
8 mei, Melkweg Amsterdam, Phoenix. 6 april begint de voorverkoop...
[klaagmodus]quote:Op maandag 5 april 2004 19:58 schreef Rosnesda het volgende:
[..]
Inderdaad! Wie gaan er? Ik twijfel nog, omdat ik jarig ben die dag![]()
Nee, alleen tussen Rotterdam, Utrecht en Amsterdam. Niet naar het Noordenquote:Op maandag 5 april 2004 20:57 schreef Rosnesda het volgende:
Rijden er geen nachttreinen die richting op dan?
Klinkt leuk ja, zag de recensie in PlatoMania en heb 'm dus even 'uitgeprobeert'.quote:Op maandag 5 april 2004 19:17 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Jawel, dat hele album is erg fijn. Het doet mij aan goede muziek denken![]()
half twaalf gaat de laatste trein...zal toch geen probleem zijn?quote:Op maandag 5 april 2004 20:30 schreef Razzerr het volgende:
Ik zou wel willen, maar het lukt in mijn situatie meestal niet. Ik kom uit Zwolle dus treinen rijden er niet meer tegen de tijd dat het afgelopen is, en autorijden kan ook niet want ik ben nog geen 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |