35007 maakt spacenoise, ja wat is dat nou? Hmm beetje psychedelischere stoner, nu iig. De eerdere albums zijn gewoon stoner. Die eerder albums hebben ook allemaal hier en daar zang, tegenwoordig zijn ze volledig instrumentaal. Maar dat wil niet zeggen dat het saai is. Ze blazen flink uit hun versterkers en met de beelde van de VJ op de achtergrond is het echt een geweldige trip.
Ik ben blij dat ik weer gegaan ben
Nog meer mensen die het gezien hebben?
En hoe spreek je het uit?
En dit was idd anders dan op een klein podium. Maar zeker goed voor hun bekendheid aangezien er best veel mensen mee stonden te bewegen op de muziek
quote:Bij de V van Verkoper.
Op dinsdag 6 mei 2003 19:23 schreef Kleibintje het volgende:
Ik ken ze van een Oorgasm cd. Idd erg de moeite waard. Maar als ik ze bij een cd winkel ga zoeken, waar kijk ik dan. Bij de L van Loose, of bij de 3 van 35007.En hoe spreek je het uit?
Liquid is geweldig en de EP daarvoor ook. Alleen het eerste album valt tegen, te veel negatieve invloed van de zanger.
oh en ja de muziek was erg indrukwekkend, zelfs met oordoppen
Wat vinden jullie van Liquid?
Ik vin hem eerlijk gezegd beetje saai. De nummers lijken redelijk op elkaar en tis niet hard genoeg gemixed. Het blaast te weinig.
maar ach... de shirts zijn idd wel mooi
Je moet 'm anders luisteren dan de vorige albums.
Echt ff relaxed voor gaan zitten en op je laten inwerken.
quote:Maar dan sta ik daar bij de verkoper, en dan vraag ik naar Loose, of toch maar drievijfnulnulzeven?
Op dinsdag 6 mei 2003 21:16 schreef nipeng het volgende:[..]
Bij de V van Verkoper.
Liquid is geweldig en de EP daarvoor ook. Alleen het eerste album valt tegen, te veel negatieve invloed van de zanger.
quote:Als achtergrond muziek (hard) tijdens het werken ofzo is ie idd wel lekker
Op woensdag 7 mei 2003 21:47 schreef nipeng het volgende:
Liquid is erg mooi.Je moet 'm anders luisteren dan de vorige albums.
Echt ff relaxed voor gaan zitten en op je laten inwerken.
quote:Eerst naar Loose, en als ze dat niet snappen naar 35007. Dan komt het niet dom over als die verkoper wel weet wat je bedoelt
Op vrijdag 9 mei 2003 17:28 schreef Kleibintje het volgende:[..]
Maar dan sta ik daar bij de verkoper, en dan vraag ik naar Loose, of toch maar drievijfnulnulzeven?
quote:'t Is een Nederlandse band
Op zaterdag 5 juli 2003 23:10 schreef Anton het volgende:
Ze moeten maar weer eens een keertje naar nederland komen, ik wil ze zeker live zien
[quote]quote:Op donderdag 15 april 2004 18:07 schreef nipeng het volgende:
Wacht al weer een tijdje op een nieuw album. :'(
Volgens mij is dat ook het enige wat ze hebben. Een site kan je het inderdaad niet noemen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:59 schreef Siewe het volgende:
ik ben op zoek naar de website van 35007. Ik vind het een erg goede band maar heb ze nog nooit live kunnen zien. De enige link naar een 35007 site die ik ken, http://www.dse.nl/~drie5007/35007.htm is ook niet meer wat het geweest is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |