Ik denk dat ie er binnenkort af gaat, dus wees snel. Omdat het zo'n gevarieerd album is zou je eigenlijk alles moeten luisteren, maar heb je weinig tijd, begin dan bij het vierde nummer: "to the lighthouse". Dat vind ik zelf het meest toegankelijk en daarbij ook nog een van de beste nummers. Andere tip: "the childcatcher", en "lycantrophy", het titelnummer.
[Dit bericht is gewijzigd door thaleia op 21-12-2003 17:28]
Vooral Pigeonsong.
Hoe dan ook, voor mij blijft het onweerstaanbaar. Ik ga deze week ondanks groot geldgebrek toch de CD kopen
Haldernpop, zaterdag 7 augustusquote:Op vrijdag 23 april 2004 21:39 schreef Figh het volgende:
waaaaah ik hou van meneer wolf
nou nog iemand vinden die zo gek is met mij naar duitsland te gaan om hem te zien
...maar laat ik het maar een kans geven om te groeien: ik lees meer en meer positieve reviews en begin aan mezelf te twijfelen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:55 schreef thaleia het volgende:
Het is droevig, maar waar: ik draai het nieuwe album nu al een paar dagen voor het slapengaan en ik vind het echt een stuk minder dan Lycantrophy en de Faith & Industry EP. Een heel stuk minder zelfs. Zonde.
Ik vond dat best een leuk album om eens te horen, en heb ook een keertje wat livemateriaal van hem gehoord. Het eerste album staat nog op de "to do list"quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:55 schreef thaleia het volgende:
Het is droevig, maar waar: ik draai het nieuwe album nu al een paar dagen voor het slapengaan en ik vind het echt een stuk minder dan Lycantrophy en de Faith & Industry EP. Een heel stuk minder zelfs. Zonde.
Goed concert inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:41 schreef -Dries- het volgende:
Op fabchannel.com staat een tof concert geregistreerd, zeker tjekken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |