abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5674291
Ik moet morgen in de 013 werken bij Explosions in the sky, nou kende ik ze dus nog niet, maar overal waar ik van ze lees worden ze de hemel in geprezen, en vergeleken met Godspeed You Black Emperor! en Mogwai...

Kent iemand deze band? kan ik morgen waarschijnlijk bij de merchandise stand nog wat zaken aanschaffen bovendien zie ik ze dan live dus dan weet ik nog beter hoe ze zijn...

Vanavond staan ze in Vera, Groningen, en zondag in Doornroosje en maandag in Paradiso....

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_5695291
[lekker puh mode]

Ik heb lekker hun album op LP! en het klinkt gaaf. lekker puh.

[/lekker puh mode]

Je kunt ze nog gaan zien dus

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
  zaterdag 7 september 2002 @ 08:37:11 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5695701
Maandag Paradiso.. ik houdt het even in m'n achterhoofd.

O , het wordt ook live gebroodkast via fabchannel, het optreden in Paradiso. (voor de thuisblijvers)

pi_5695789
Ik ga naar paradiso. Je zal weinig zang van die lui horen maar wel hele stoere muziek met veel dynamiek
  zaterdag 7 september 2002 @ 09:38:24 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5695823
Ok ik heb net wat geregeld en ik ben er maandag dus bij
pi_5695849
Ik ben der maandag ook
I feel like a hoochiemumma
  zaterdag 7 september 2002 @ 10:59:04 #7
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5696105
Bah, daar had ik ook best heengewild... Helaas is het een beetje te kort dag (heb voor maandag al werk afgesproken, en volgens kunnen m'n vaste concertenmaatjes dan ook niet), anders was ik er ook wel heen gegaan. Goede muziek, dat zeker.
pi_5697888
Ik heb naderhand nog een tijdje staan lullen met Michael, dat is de blonde van de 4. hij zat nog te vertellen dat ze een aantal keer samen met Trail of Dead uit een tent waren geflikkerd omdat Trail altijd de boel gaat trashen na een concert

Oh ja en in europa verkopen ze veel meer LP's dan in Amerika

Tsja ik ben maandag ook weer in Amsterdam... als ik in een gekke bui ben ga ik misschien nog wel een keertje

pi_5713403
weet iemand wat het voorprogramma maandag is? hebben ze een vast voorprogramma of heeft paradiso iets geregeld?
pi_5714389
In 013 zou Retisonic oid het voorprogramma zijn, maar die waren dubbel geboekt of zoiets en die konden niet... toen ik die Michael erover sprak zei hij dat hij ze verder ook niet kende. ze hebben dus geen vast voorprogramma
pi_5721704
ok bedankt.... nouja dan zie ik het wel vanavond
pi_5729169
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 05:04 schreef MadScientist het volgende:
[lekker puh mode]

Ik heb lekker hun album op LP! en het klinkt gaaf. lekker puh.

[/lekker puh mode]

Je kunt ze nog gaan zien dus

WAAAARRRRRRRR heb jij die gekocht?!?

Check m'n lijst trouwens, met live shows van ze. En ik krijg er nog meer, fantastische band.
http://www.xs4all.nl/~alohmann

Trouwens.. die webcast is leuk, de show is al een half uur afgelopen maar de camera staat nog steeds aan, ik zie nu de roadies het podium opruimen

dinsdag 10 september 2002 @ 00:26:14 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5731081
quote:
Op maandag 09 september 2002 22:40 schreef Rens2001 het volgende:
WAAAARRRRRRRR heb jij die gekocht?!?
Die koop je na afloop van het concert. Aangezien ik geen platenspeler heb, heb ik toch maar een cdtje gekocht.

Optreden was best aardig.. iid beetje van Godspeed ybe, beetje van Mogwai, beetje van Do Make say Think etc. etc. zelfde genre zelfde soort muziek, maar een goed optreden, prima timing en niet te druk.

pi_5735391
Ja ik vond het weer erg gaaf allemaal. LP's koop je idd na de show... ze komen over een maand nog in Utrecht en R'dam:
th. oct. 17: Utrecht (Ekko) HOLLAND
fr. oct. 18: Rotterdam (WaterFront) HOLLAND

dus daar kun je ze nog zien en evt. hun album kopen

Michael zei dat ie me wel op de gastenlijst had kunnen zetten als ik vrijdag wist dat ik nu nog een keertje kwam... ah well, zo duur was het nu ook weer niet 'k had het er wel voor over

btw:
paradiso = eur 7 + lidm. eur 2,50 = eur 9,50
013 was gewoon eur 5 dat is toch een groot verschil !
Nu is de batcave in 013 wel een stukkie kleiner, maar de lichtshow was een stuk interessanter

pi_5738524
wereldconcert! Bij zulke bands zou ik noggeeneens op de gastlijst willen! dan missen hun weer inkomsten. Sommige bands gun je gewoon hun geld
pi_6353242
Vanavond weer
In Waterfront Rotterdam dit keer
Nog meer mensjes erheen?
I feel like a hoochiemumma
pi_15249527
30 januari 2004
EXPLOSIONS IN THE SKY & WHIP (zanger Timesbold)
kleine zaal: 20.30 uur
zaal open: 20.00 uur
entree: 7,-
Voorverkoop vanaf zaterdag 20 december.

In Paradiso te Amsterdam

* mr_cucumber zal er zijn

pi_15250211
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:51 schreef mr_cucumber het volgende:
30 januari 2004
EXPLOSIONS IN THE SKY & WHIP (zanger Timesbold)
kleine zaal: 20.30 uur
zaal open: 20.00 uur
entree: 7,-
Voorverkoop vanaf zaterdag 20 december.

In Paradiso te Amsterdam

* mr_cucumber zal er zijn

ikke ook!
pi_15269780
Ik weet het nog niet hoor. Heb het eigenlijk niet zo op die bovenzaal bij Paradiso. Aan de andere kant, de nieuwe plaat is wel prachtig en het optreden dat ik zag in Ekko vorig jaar was magistraal
pi_15270356
Heb ze vorig jaar daar ook gezien en het was erg geslaagd, denk dat ze beter tot hun recht komen in de kleine zaal dan in de grote eerlijk gezegd
pi_15272337
Het verschil tussen ekko en de bovenzaal van Paradiso is toch niet zo groot kwa ruimte?
pi_15275589
Zou het niet weten, ben nog nooit in de Ekko geweest
pi_15418531
is dit de enigste nederlandse show
pi_15420848
Ik hoop van niet, maar vrees van wel.
pi_15424218
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:33 schreef maurice81 het volgende:
is dit de enigste nederlandse show
Voorzover ik weet zijn alleen deze show en iets van 6 shows in Engeland bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')