Kent iemand deze band? kan ik morgen waarschijnlijk bij de merchandise stand nog wat zaken aanschaffen bovendien zie ik ze dan live dus dan weet ik nog beter hoe ze zijn...
Vanavond staan ze in Vera, Groningen, en zondag in Doornroosje en maandag in Paradiso....
Ik heb lekker hun album op LP! en het klinkt gaaf. lekker puh.
[/lekker puh mode]
Je kunt ze nog gaan zien dus
O , het wordt ook live gebroodkast via fabchannel, het optreden in Paradiso. (voor de thuisblijvers)
Oh ja en in europa verkopen ze veel meer LP's dan in Amerika
Tsja ik ben maandag ook weer in Amsterdam... als ik in een gekke bui ben ga ik misschien nog wel een keertje
quote:WAAAARRRRRRRR heb jij die gekocht?!?
Op zaterdag 07 september 2002 05:04 schreef MadScientist het volgende:
[lekker puh mode]Ik heb lekker hun album op LP! en het klinkt gaaf. lekker puh.
[/lekker puh mode]
Je kunt ze nog gaan zien dus
Check m'n lijst trouwens, met live shows van ze. En ik krijg er nog meer, fantastische band.
http://www.xs4all.nl/~alohmann
Trouwens.. die webcast is leuk, de show is al een half uur afgelopen maar de camera staat nog steeds aan, ik zie nu de roadies het podium opruimen
quote:Die koop je na afloop van het concert. Aangezien ik geen platenspeler heb, heb ik toch maar een cdtje gekocht.
Op maandag 09 september 2002 22:40 schreef Rens2001 het volgende:
WAAAARRRRRRRR heb jij die gekocht?!?
Optreden was best aardig.. iid beetje van Godspeed ybe, beetje van Mogwai, beetje van Do Make say Think etc. etc. zelfde genre zelfde soort muziek, maar een goed optreden, prima timing en niet te druk.
dus daar kun je ze nog zien en evt. hun album kopen
Michael zei dat ie me wel op de gastenlijst had kunnen zetten als ik vrijdag wist dat ik nu nog een keertje kwam... ah well, zo duur was het nu ook weer niet 'k had het er wel voor over
btw:
paradiso = eur 7 + lidm. eur 2,50 = eur 9,50
013 was gewoon eur 5 dat is toch een groot verschil !
Nu is de batcave in 013 wel een stukkie kleiner, maar de lichtshow was een stuk interessanter
In Paradiso te Amsterdam
* mr_cucumber zal er zijn
quote:ikke ook!
Op maandag 8 december 2003 15:51 schreef mr_cucumber het volgende:
30 januari 2004
EXPLOSIONS IN THE SKY & WHIP (zanger Timesbold)
kleine zaal: 20.30 uur
zaal open: 20.00 uur
entree: 7,-
Voorverkoop vanaf zaterdag 20 december.In Paradiso te Amsterdam
* mr_cucumber zal er zijn
quote:Voorzover ik weet zijn alleen deze show en iets van 6 shows in Engeland bekend.
Op maandag 15 december 2003 00:33 schreef maurice81 het volgende:
is dit de enigste nederlandse show
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |