Heb alleen het begin gezien, ik vond ze muzikaal niet slecht, maar niet bijster boeiend en vooral nogal interessantdoenerig. Dat viel tegen, ik ben normaal nl meestal erg gecharmeerd van Vlaamse bandjes...maar deze lui namen zichzelf net iets te serieus naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:58 schreef Lieke_K het volgende:
*kick*
Vanavond hier in Nijmegen in het Cultuur Café op de RU-Campus! Gratis!
Ik ben benieuwd! Ik ken de band niet (wel eens van gehoord, ken er alleen zo geen muziek van), maar heb goede kritieken gelezen en ga zeker even kijken.
Ik vond het zelf eigenlijk wel heel erg leuk! De muziek vond ik erg goed persoonlijk. Ik weet verder alleen niet hoe ze op het podium stonden want ik kon, zoals bij de meeste bands waar ik heenga, niet zoveel zien omdat er allemaal lange mensen voor me stondenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:46 schreef Lieke_K het volgende:
Ik vond er eerlijk gezegd ook niet zoveel aan...
De zanger heeft to-taal geen uitstraling, jezus. Verder sluit ik me volledig aan bij thaleia, muzikaal gezien best oké alleen nogal saai om naar te kijken. Sommige nummers zijn erg jazzy en (dus) leuk, maar er zaten ook echt stukken tussen waarbij ik heel diep ik mijn jas wilde kruipen...![]()
Ik denk dat de CD en de muziek op zich best goed is, maar nogmaals een live optreden?
Hmm, als het aan mij ligt niet.![]()
Dat laatste ja. Zag ze dankzij dEUS vorig jaar vier keer en vond er eigenlijk geen hol aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Helaas! Ik heb ze als voorprogramma van Deus gezien, en dat was best te pruimen vond ik toen. Hun cd'tje, New Day, heb ik ook en is ook best charmant. MIsschien dat een volledig concert van ze net wat te lang is of zo... Of smaken verschillen gewoon.
Nee joh, da's Absent Minded!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:12 schreef Flyga het volgende:
belgen??? ik dacht nederlanders ze kwamen toch ook juist uit het nederlandse programma kweekvijver?
En twee werelden van verschil...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef JeroenV het volgende:
Zijn twee banden, Absent Minded en Absynthe Minded. JIj hebt het over de eerste.
De laatste ken ik een paar nummers van, das wel lekker. Maar de behoefte om een heel album te luisteren heb ik niet.
Heb de CD al een tijdje, veel geluisterd de laatste tijd, erg goede CD moet ik zeggen! Veel plezier!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vanavond in de Melkweg, Oude Zaal.
Ik ken alleen Plane Song van de nieuwe cd, dat klinkt goed. De rest heb ik wel gedownload, ook even ogpezet gisteren, maar echt geluisterd heb ik het nog niet. Maar ik zal het wel merken vanavond, ik zet de cd nog wel even op straks, en anders laat ik me maar verrassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |