quote:En Studio Brussel is ook via internet te beluisteren. Kwam ik net achter. Waarom heb ik daar niet eerder naar gekeken.
Op donderdag 29 januari 2004 20:14 schreef dolle_hond het volgende:
de nieuwe single wordt erg vaak op stubru gedraaid. het is deze week de stoot
titel: in de fik
gejat van mano negra: out of time
wel weer heel erg sterk nummer
Oja, Flip Kowlier ken ik verder niet zo heel goed, maar wat ik ken vind ik beetje te zeurderig.
* was er ookquote:Op donderdag 8 april 2004 01:02 schreef drelletje het volgende:
Net gezien in paradiso was echt heel vet!!!
Die gozer is ook zooo grappig serieus, dat maakt het optreden in een keer ook nog zo veel leuker! Heerlijk avondje was et
Ja was echt geniaal, maar heb ff wat op internet gezeten en kwam er achter dat de bassist dus ook een bandje heeft, nono newton. Maar die hebben ook goede muziek. http://www.nononewton.com/quote:Op donderdag 8 april 2004 20:23 schreef marcek het volgende:
[..]
* was er ook
dat optreden stond als een huis echt heel erg goed
dat hij the darkness ging nadoen echt briljant
heb me uiterst vermaakt gisteren![]()
![]()
]quote:Op zondag 13 juni 2004 12:40 schreef Kirke het volgende:
Heb gister concert van Kowlier gezien in Ekko (Utrecht), was geweldig! Ik had m al eens gezien met 't Hof van Commerce, maar dit is meer mijn ding. Ik versta er geen fuck van maar het zijn goede muzikanten en ze spelen uit hun tenen!
André Manuel speelde ook die avond, ook een aanrader! Nooit gedacht dat ik dat leuk zou vinden maar ik vond hem erg goed. Hij speelde in z'n eentje maar ik heb het hele concert geboeid naar hem geluisterd.
Mmmmm lekker als je weer eens een tof concert hebt gezien, kan ik weer een tijdje op voort!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Okee, even boekje er bij pakken. Ik doe "Kwestie van Organisatie".
Vrijdag en je zegt dat we elkaar nog wel gaan zien,
dit is eigenlijk " heb je gezegd dat we elkaar nog gingen zien (verleden tijd)
en toen voelde ik je lippen tegen mijn wangen.
't Was gewoon een kwestie van organisatie en geilheid misschien?
"goeste" kan ook geilheid betekenen , maar ik denk dat hij hier vooral "zin" bedoelt zoals "zin hebben om iets te doen"
Refrein:
Ik ga niet ? aan liefdadigheid
Dit is : Ik had niet gedacht aan liefdadigheid
lever alles onder warmte en onder liefde in,
toon je mooie hartje aan Flip.
dat is een letterlijke vertaling (overigens is Fluppe(n) geen Flip ,maar een Westvlaamse naam) , maar dit is een uitdrukking waarmee hij bedoelt "Toon (geef) het beste van jezelf"
Dat had je nog niet gezegd of, ? en je zult langer leven,
Dat je nog gezegd had: "schrik nooit en je zal langer leven"
't ging moeilijk worden, want het actiegedeelte bleef weg
Wist je dat in bad zitten huilen een vorm van besparing is?
refr.
En na een week of zeven kwam ik je weer tegen
en of je me nu wel of niet herkend had, je had alleszins niet te veel zin om mij te zien
maar ik weet nu waar je woont en ik vrees dat ik het daar niet bij ga laten!
? van liefdadigheid?
Wat had je gedacht van geen liefdadigheid ?
nu je mij ook wel herkent
een mes dat mag tellen qua scherpte
geef je mooie hartje aan Flip
geef je mooie hartje aan Flip, ik ga het bewaren in een potje,
hier gebruikt hij gewoon een zinsspeling op de letterlijke betekenis van die uitdrukking
ik zie dat je het moeilijk hebt met ademen, maar je moet niet met je laten sollen.
Na alles dat ik voor je gedaan heb,
lalalala lalalala lalalala.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |