Toen ik toch over deze Zweedse band nadacht moest ik ook gelijk aan Kashmir (deens) denken. Hun album the good life vond ik ook echt geweldig maar na Pinkpop '99 heb ik van hun ook niks vernomen. Waar is deze band mee bezig??? Hebben ze al een opvolger van The Good Life???
quote:LEUK !
Op zondag 11 november 2001 16:52 schreef menjo het volgende:
The Good Life is idd een prachtige plaat, volgens hun website hebben ze begin dit jaar een EP uitgebracht.
Toch verwonderlijk hoe zeer die mensen alleen in Denemarken opereren... ze touren alleen in Denemarken, staan op Roskilde (!), en op websites als AMG en PFM vind je ook geen info van ze... best jammer, want The Good Life vond ik een prachtige plaat, daar kunnen ze best wat meer mee.
Anyway, nieuw album dus
BTW hun eigen website is www.kashmir.dk
Op de Deense Sony site hebben ze ook wel info, maar dat is Deens
quote:In '99 stonden ze nog op Pinkpop
Op maandag 24 maart 2003 09:35 schreef MadScientist het volgende:
Er is sinds kort een nieuwe plaat uit, Zitilites.Toch verwonderlijk hoe zeer die mensen alleen in Denemarken opereren... ze touren alleen in Denemarken, staan op Roskilde (!), en op websites als AMG en PFM vind je ook geen info van ze... best jammer, want The Good Life vond ik een prachtige plaat, daar kunnen ze best wat meer mee.
Anyway, nieuw album dus
BTW hun eigen website is www.kashmir.dk
Op de Deense Sony site hebben ze ook wel info, maar dat is Deens
Broder Daniel heb ik nooit echt goed naar geluisterd, zal Fucking åmål nog wel eens kijken.... is immers een leuke film.
maar het beste Noordse band is toch wel ; KENT.
Ani di Franco, Stereophonics, Hooverphonic staan er bijvoorbeeld ook nog. Wel een prijzig festivalletje, mjah..
quote:op de pinkpop site stonden ze niet op het programma van '99...
Op vrijdag 28 maart 2003 14:06 schreef XL het volgende:In '99 stonden ze nog op Pinkpop
waren ze invallers? jammer dat ik pas in 2000 voor het eerst op pinkpop was, maar misschien had ik ze dan niet eens gezien omdat ik ze niet kende
quote:Ik mag toch hopen dat ze op Pinkpop stonden, want ik heb dat album gekocht omdat ze op Pinkpop zo goed waren... Voor Pinkpop kende ik ze ook nog niet, ik weet niet meer of het invallers waren. Ze speelde vlak voor Soulwax meen ik te weten.
Op zaterdag 7 juni 2003 21:23 schreef MadScientist het volgende:[..]
op de pinkpop site stonden ze niet op het programma van '99...
waren ze invallers? jammer dat ik pas in 2000 voor het eerst op pinkpop was, maar misschien had ik ze dan niet eens gezien omdat ik ze niet kende
---edit----
dat was het, de new radicals waren er niet:
quote:
Kashmir Even leek het erop dat het gat dat de New Radicals hadden achtergelaten niet zou worden opgevuld. Maar een dag voor aanvang is toch een nieuwe band gecontracteerd. Het Deense trio Kasmir maakt de Pinkpop-programmering compleet. De groep is al sinds begin jaren negentig in eigen land aan de weg aan het timmeren, sinds kort probeert de band ook in de rest van de wereld voeten aan de grond te krijgen. Op de laatst verschenen single klinkt Kashmir als een kruising tussen Sting en Pearl Jam! Er is door de recente wijzingen met het speelschema geschoven, maar op de Pinkpop-site vind je de meest actuele stand van zaken.
quote:grappig. ik las ergens anders dat het ergens tussen Thom Yorke en Sting zat, terwijl ik zelf al vond dat het ergens tussen Radiohead en Pear Jam zweefde
Op zondag 8 juni 2003 12:13 schreef XL het volgende:
Op de laatst verschenen single klinkt Kashmir als een kruising tussen Sting en Pearl Jam!
presale is nog niet aangekondigd, maar ik ga denk ik wel een kaartje halen, ben onderhand wel erg benieuwd naar hun live optreden
quote:Beetje opletten ondertussen al confirmed.
Op zondag 28 september 2003 13:02 schreef mrmiddel het volgende:
Kashmir staat (waarschijnlijk) op 14 november in de Vera.
25/9
CONFIRMED:
Centro-Matic + Orange Black (5/11)
Kashmir (14/11)
quote:Vanavond Rotterdam
Op zondag 28 september 2003 16:33 schreef MCH het volgende:[..]
Beetje opletten ondertussen al confirmed.
![]()
25/9
CONFIRMED:
Centro-Matic + Orange Black (5/11)
Kashmir (14/11)
Jaja, deze geweldig band is in het land!
quote:Gisteravond heb ik dus Kashmir gezien in Rotown, Rotterdam.
Op donderdag 13 november 2003 20:08 schreef XL het volgende:[..]
Vanavond Rotterdam
Morgen Groningen
Zaterdag Den Bosch
en Zondag UtrechtJaja, deze geweldig band is in het land!
Slag je slag mensen, nog 3 optredens dit weekend!
Als ik niet zo verschrikkelijk blut was ging ik zondag weer.... nu moet ik nog maar zien of dat me gaat lukken.
Het is trouwens niet voor niks dat deze band op 2 staat in mijn eigen Fok!Top 100 (http://forum.fok.nl/showtopic.php/400159 pagina 8, staat die van mij). Je kunt op mijn lijst vertrouwen, als je van Indie en Emo-rock houdt... ga dan gerust op de gok naar dit concert!
[Dit bericht is gewijzigd door XL op 14-11-2003 10:43]
quote:Mooi, ik ben benieuwd of ze vanavond ook zo goed zijn.
Op vrijdag 14 november 2003 10:38 schreef XL het volgende:[..]
*Een hele lap tekst*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |