Nog meer Tindersticks liefhebbers hier?
quote:Hmm, ik ga weer 's 'tiny tears' draaien ... lekker verdrietig nummer
Op vrijdag 2 mei 2003 21:32 schreef k_man het volgende:
Ik heb net curtains maar weer eens opgezet. Heerlijke CD blijft dat toch.Nog meer Tindersticks liefhebbers hier?
quote:Ah! Tnx! Ga ik eens uitzoeken dan.
Op zaterdag 3 mei 2003 14:24 schreef MadScientist het volgende:
ze staan in een paar maanden in de 013 in tilburg, misschien ook in andere plaatsen in nederland dus maar dat weet ik zo niet.
quote:Ook in Paradiso en de Oosterpoort in Groningen. Waar ik ze de vorige keer heb gezien. Ik wil er deze keer weer heen, liefste naar Paradiso. Heb ze ook al een keer in Vredenburg gezien, dat was pas een enorm geniale show. En
Op zaterdag 3 mei 2003 14:24 schreef MadScientist het volgende:
ze staan in een paar maanden in de 013 in tilburg, misschien ook in andere plaatsen in nederland dus maar dat weet ik zo niet.
quote:Ik ga vast weer in mn uppie, dus bij deze zoek ik mensen die mee willen gaan.
Op zaterdag 3 mei 2003 19:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Paradiso 8/9/03, stond al in mijn agenda.
quote:Oeh, ik wist dat ie zou komen, maar niet dat ie zo snel zou komen.
en 2/6 een nieuw album, stond al op mijn verlanglijstje...
quote:Ik sluit zeker niet uit dat ik erheen ga. Kwil wel eens weten hoe die nummers live klinken.
Op zaterdag 3 mei 2003 19:45 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga vast weer in mn uppie, dus bij deze zoek ik mensen die mee willen gaan.
*Gaat precieze data en plaatsen checken om te kijken of ik kan en dan nog iemand bedenken om mee te sleuren *
quote:Kijk eens bij Discography op www.tindersticks.co.uk
Op donderdag 8 mei 2003 19:59 schreef QyRoZ het volgende:
*schop*
Is er al iets meer bekend van de nieuwe cd? Welke nummers er op staan enzo? Ben benieuwd!
quote:Die zijn er dus meerdere. Om het lekker onduidelijk te maken hebben het eerste en het tweede album geen titel.
Op donderdag 8 mei 2003 21:09 schreef - het volgende:
worden weer belachelijk dure optredenswel een goeie band trouwens, ik heb can our love en het titeloze album, echt super, vooral dying slowly is een mooi nummer ("just die slowly, it seems better than shooting myself")
quote:het album met het superrelaxte (die zijn er dus meerdere
Op donderdag 8 mei 2003 22:29 schreef k_man het volgende:[..]
Die zijn er dus meerdere. Om het lekker onduidelijk te maken hebben het eerste en het tweede album geen titel.
quote:June 2003 WAITING FOR THE MOON
Op donderdag 8 mei 2003 22:28 schreef k_man het volgende:[..]
Kijk eens bij Discography op www.tindersticks.co.uk
This is the sixth studio lp, the second for beggars. The duet 'Sometimes it hurts' features the vocals of Lhasa de Sela. The vinyl is a ltd 180 gsm pressing in a single sleeve with a printed inner sleeve, the cd comes as a double flapped digi pack.
Een aantal nummers hebben ze ook al op de vorige tour gespeeld, en vooral My oblivion is mooooooooooooooooooi
Ik kan niet wachten!
quote:Ik kan het uren achter elkaar luisteren.
Op vrijdag 9 mei 2003 22:16 schreef ZixS het volgende:
matig... af en toe wel lekker om te luisteren, maar na een paar nummers ben ik het wel weer zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |