Wow, had niet verwacht die naam hier nog op Fok! te zien, afgezien van mijn eigen aanrading van de band in het lopende indie-topic. 65 days of static zijn echt fantastisch, vooral die eerste EP.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:55 schreef Plonky het volgende:
- 65 days of static - instrumental only. Ga ik binnenkort voor de 2e keer zien!!
Offtopic: waar woon je precies in Engeland als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:25 schreef Plonky het volgende:
Yep, dat mag je aannemen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om naar 65dos te luisteren is een beetje een trip in ecxtase, lol. Ik kan me d'r helemaal in zweven en mee laten nemen. Ik ben een beetje gek, maar dat maakt niet uit.
Nog een paar bands:
Moneen - een beetje swingen op wat toffe emo! - deze zijn wel speciaal hoor!!
Emanuel - hardcore rock op z'n best - een heel goed debut cd
Gewoon belangstellingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Plonky het volgende:
Ik woon thuisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik wil het liever niet zeggenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Waarom is dat belangrijk?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je me naar de politie brengen of zo!!
Oh, en ik woon niet in Reading of daar dichtbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik zit een paar half uurtjes noorderlijk van londen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop