Is in principe bij de betere platenzaak gewoon te krijgen.quote:Op zondag 27 november 2005 15:55 schreef Halldar het volgende:
Is Few chances come once in a lifetime overigens overal wel te verkrijgen of moet dat echt via hun site?
Opvallend. In mijn ogen heeft Coparck alles wat Arid nu juist zo mist.quote:Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef Halldar het volgende:
Kent iemand hier toevallig ook Arid?
Op een of andere manier vind ik die 2 een beetje op 1 lijn zitten.
Net als Coparck vind ik Arid ook goed, maar daar houdt de vergelijking ook op. Ik zie de gelijkenis niet zo.quote:Op maandag 28 november 2005 09:51 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Opvallend. In mijn ogen heeft Coparck alles wat Arid nu juist zo mist.
Ehm.. 3fm draait hem wel hoor..quote:Op zondag 27 november 2005 11:38 schreef BUG80 het volgende:
De hoop dat een radiostation als 3fm dit soort muziek gaat draaien heb ik allang opgegeven. Zonde, maar helaas.
Ja, zelfs overdagquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:06 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Echt? Dat valt me dan weer mee. Overdag ook?
Beetje teveel vals sentiment, vind ik. De snik van de Coparck-zanger klinkt echt, bij Jasper heb ik altijd het idee dat ie het speelt.quote:Op maandag 28 november 2005 20:15 schreef Halldar het volgende:
Wat bedoel je precies met over the top?
Tja, die Life on Mars-cover was natuurlijk behoorlijk erg inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje teveel vals sentiment, vind ik. De snik van de Coparck-zanger klinkt echt, bij Jasper heb ik altijd het idee dat ie het speelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |