Maar goed het is dus (zo zeggen de geschiedboeken reviews) een soort vergeten voorloper van de befaamde 'post-rock' uit de jaren '90, met lekker slepende muziek en een zanger die vooral afwisselt tussen een soort Henry Rollins-praat en schreeuw. Zeker een aanrader als je van bands als mogwai en gy!be etc. houdt!
Je wordt er niet vrolijk van, maar helpt heerlijk om je melancholieke stemming te bevestigen.
Dan wil ik ook nog even Seam en Bitch Magnet noemen.
Ik weet het ik maak dan een uitzondering.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef spacemangraig het volgende:
waar blijven al die uitzinnige reacties??
En Tong, de laatste trein missen mag geen reden zijn om dit te laten schieten, gvd.
Er zal een enorme enclave vanuit Groningen neerstrijken in Paradiso.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:56 schreef spacemangraig het volgende:
Volgende week maandag in paradiso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop