Foolish Love, In my arms, California, Poses, Beauty mark.
Another winner
Dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 7 maart 2005 18:09 schreef Klobbert het volgende:
familie van loudon wainwright ?
uh.... bol.com heeft hem al sinds de amerikaanse release date... met bonus nummers en dvd...quote:Op maandag 7 maart 2005 15:39 schreef Sammy3000 het volgende:
Volgende week komt zijn nieuwe plaat, "Want Two" uit, met een bonus-DVD. Daarop staat een live-registratie van zijn vorige tour, opgenomen in San Fransisco.
Hoezo dat? Vind ik best meevallen eigenlijk. Zijn muziek word wel wat 'zwaarder' en daar moet je misschien van houden. Wat ik goed vind aan zijn laatste twee albums, is dat ze zo divers zijn. Er staat echt van alles op. Het is in ieder geval eigenzinnig.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Hij is zich wel per plaat meer gaan aanstellen, wat m.i. de muziek niet ten goede komt.
Ehhhm, Loudon schreef het omdat Rufus zijn moeder Kate McGarrigle (zij was dus een van de zusjes, die andere was Anna) hem borstvoeding gaf. Althans, dat heb ik altijd zo begrepen. Sexuale voorkeur heeft er niet zo heel veel mee te maken :-)quote:Op maandag 7 maart 2005 18:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Rufus is z'n zoon. Hij heeft ook een nummer over Rufus geschreven, getiteld 'Rufus is a tit man'
. Ironisch genoeg is zoonlief zo homo als een deur.
<cut> Zijn moeder is ook muzikaal trouwens, zij zong/speelde in 'The McCarrigle Sisters' als ik het wel heb.
Je bent net te laat Nipeng, die link was al eerder vermeld. Wat het artikel trouwens niet vermeld (en wat 3 voor 12 lezertjes misschien wel zou interesseren), is dat het nummer 'Memphis Skyline' over Jeff Buckley gaat. Wat ik overigens ook weer een grotere overeenkomst vind dan Brian Wilson.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:48 schreef nipeng het volgende:
Hier wat leesvoer op de 3voor12 site over Rufus.
Dat is in de roos! Als ik Rufus "verdedigde" tegenover vrienden lukte het niet de juiste opmerking te maken. Ik kon het niet benoemen, maar dit is de omschrijving die ik zocht..!quote:Zijn stem ligt ergens op de grens van het brilliante en het irritante
Loudon is te gek!!! Bedankt voor de tip. ga er zeker heenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:54 schreef Sammy3000 het volgende:
Voor de liefhebber: Loudon Wainwright III komt in mei naar Europa.
(al moet ik bekennen dat ik de muziek van de goede man niet ken...)
Data in deze regio:
3/5/2005 Ancienne Belgique - Brussel
5/5/2005 Paradiso - Amsterdam
6/5/2005 Nighttown - Rotterdam
7/5/2005 Tivoli - Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |