Foolish Love, In my arms, California, Poses, Beauty mark.
Another winner
Dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 7 maart 2005 18:09 schreef Klobbert het volgende:
familie van loudon wainwright ?
uh.... bol.com heeft hem al sinds de amerikaanse release date... met bonus nummers en dvd...quote:Op maandag 7 maart 2005 15:39 schreef Sammy3000 het volgende:
Volgende week komt zijn nieuwe plaat, "Want Two" uit, met een bonus-DVD. Daarop staat een live-registratie van zijn vorige tour, opgenomen in San Fransisco.
Hoezo dat? Vind ik best meevallen eigenlijk. Zijn muziek word wel wat 'zwaarder' en daar moet je misschien van houden. Wat ik goed vind aan zijn laatste twee albums, is dat ze zo divers zijn. Er staat echt van alles op. Het is in ieder geval eigenzinnig.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Hij is zich wel per plaat meer gaan aanstellen, wat m.i. de muziek niet ten goede komt.
Ehhhm, Loudon schreef het omdat Rufus zijn moeder Kate McGarrigle (zij was dus een van de zusjes, die andere was Anna) hem borstvoeding gaf. Althans, dat heb ik altijd zo begrepen. Sexuale voorkeur heeft er niet zo heel veel mee te maken :-)quote:Op maandag 7 maart 2005 18:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Rufus is z'n zoon. Hij heeft ook een nummer over Rufus geschreven, getiteld 'Rufus is a tit man'
. Ironisch genoeg is zoonlief zo homo als een deur.
<cut> Zijn moeder is ook muzikaal trouwens, zij zong/speelde in 'The McCarrigle Sisters' als ik het wel heb.
Je bent net te laat Nipeng, die link was al eerder vermeld. Wat het artikel trouwens niet vermeld (en wat 3 voor 12 lezertjes misschien wel zou interesseren), is dat het nummer 'Memphis Skyline' over Jeff Buckley gaat. Wat ik overigens ook weer een grotere overeenkomst vind dan Brian Wilson.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:48 schreef nipeng het volgende:
Hier wat leesvoer op de 3voor12 site over Rufus.
Dat is in de roos! Als ik Rufus "verdedigde" tegenover vrienden lukte het niet de juiste opmerking te maken. Ik kon het niet benoemen, maar dit is de omschrijving die ik zocht..!quote:Zijn stem ligt ergens op de grens van het brilliante en het irritante
Loudon is te gek!!! Bedankt voor de tip. ga er zeker heenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:54 schreef Sammy3000 het volgende:
Voor de liefhebber: Loudon Wainwright III komt in mei naar Europa.
(al moet ik bekennen dat ik de muziek van de goede man niet ken...)
Data in deze regio:
3/5/2005 Ancienne Belgique - Brussel
5/5/2005 Paradiso - Amsterdam
6/5/2005 Nighttown - Rotterdam
7/5/2005 Tivoli - Utrecht
Ik ga Loudon in Utrecht(Tivoli) bekijken. Dus ik kan je niets over zijn optreden met Dolf zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:19 schreef Sammy3000 het volgende:
Las op de webiste van Paradiso dat het een dubbel-optreden is van Loudon met Dolf Jansen. Deel Loudon, deel Dolf, deel samen...
Hou mijn hart vast wat dat moet worden! Kan het zelf niet gaan zien omdat ik voor mijn werk in Johannesburg zit. Laat je weten hoe het was?
Ja en in nighttown speelt Loudon samen met Lebbis (geen geintje).quote:Op donderdag 14 april 2005 10:19 schreef Sammy3000 het volgende:
Las op de webiste van Paradiso dat het een dubbel-optreden is van Loudon met Dolf Jansen. Deel Loudon, deel Dolf, deel samen...
Hou mijn hart vast wat dat moet worden! Kan het zelf niet gaan zien omdat ik voor mijn werk in Johannesburg zit. Laat je weten hoe het was?
Haha, een typische nuchtere Nederlandse kwalificatiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
De docu van Uur van de Wolf was overigens in het geheel niet onaardig.
Poses en die laatste, Want Two.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wat heb je allemaal gedownload?
ehehehe, ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:45 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
(...) Hmm, ik voel me een beetje het 'Wainwright promotieteam'. Ach, iemand moet het doen...
Misschien kan ik je in dat geval Antony & the Johnsons aanraden. Vriendje van Rufus, zingt ook mee op 'Old Whore's Diet', op Want Two. Net net een tikje meer 'gay' dan Rufus (!), maar veel ingetogener en -wat mij betreft- ook beter. Heb net het nieuwe album "I am a bird now" aangeschaft. Heerlijk!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef Gimmick het volgende:
Ik houd juist meer van 'uitgeklede' nummers. Hoewel een stijkertje of blazertje ook nooit weg is, als de basis maar een heel eenvoudig liedje is. Juist. Lekker vaag.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Somewhere Over The Rainbow op mp3.
Zou je mij daar ook blij mee willen maken....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Somewhere Over The Rainbow op mp3.
Ik ga zeker heenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:37 schreef Sammy3000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zojuist gespot op de website van Paradiso:
RUFUS WAINWRIGHT
zaterdag 26 november 2005
Voorverkoop vanaf zaterdag 23 juli
Hier ben ik heel erg blij mee...
DRIE KEER RADEN WAAR IK ZATERDDAGOCHTEND KAARTJES VOOR GA HALEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vorige keer kon je de avond zelf aan de kassa van Paradiso nog kaarten halen, dus dat denk ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:16 schreef BeRightBack het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een kaartje ga halen want ik wil hem wel een keer zien..
Ik had laatst die documentaire over hem gezien.
moet ik snel zijn voor kaarten?
Hmm, ik vond Martha eigenlijk een beetje behoudend soms. Wel mooie liedjes, maar ik kan niet echt zeggen dat veel ervan bleef hangen. Louden Wainwright III kan mij trouwens wel zeer bekoren. Laatst 'Career moves' aangeschaft. Leuke plaat!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de plaat van zuslief indrukwekkender dan Rufus' laatste.... maar dat is persoonlijk.
Net niet 'Want One'? Dan hebben ze dus Want two? Ik zou zeggen, ga hem eens beluisteren. Ik vind Want Two beduidend beter dan Want one. Maar ja, ik vind Loudon Wainwright ook leuk en Martha ietsje minder dus ik weet niet zeker of ik smaak hebquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:41 schreef PekingDuck het volgende:
Ik heb al flink wat nummers van hem beluisterd (geweldig), maar ik kan nergens een cd krijgen
. Alleen bij de Music Store hier hebben ze er één, maar dat is dan net niet die 'Want One' en hij is ook 20 euro...
Volgens mij was het 'Poses'.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Net niet 'Want One'? Dan hebben ze dus Want two? Ik zou zeggen, ga hem eens beluisteren. Ik vind Want Two beduidend beter dan Want one. Maar ja, ik vind Loudon Wainwright ook leuk en Martha ietsje minder dus ik weet niet zeker of ik smaak heb.
Ik heb de mazzel tegen bijna inkoopsprijs aan CD's kan komen. Als je wilt stuur ik je alle (4) CD's van Rufus toe voor ¤ 60,-. Uiteraard nieuw en ongespeeld... Wil je helemaal compleet zijn, en de DVD "All I Want" ook willen, dan komt het op ¤ 78,50.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:47 schreef PekingDuck het volgende:
Overigens vind ik Rufus ook beter dan Martha. Iig zal ik, als ik weer eens wat geld over heb, beide cd's (Want One en Want Two) wel ergens bestellen. Ik wil ze toch wel erg graag hebben.
quote:Op maandag 12 september 2005 16:19 schreef BeRightBack het volgende:
Paradiso uitverkocht
Kom je daar nu pas achter?quote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..],
,
.
Note to self: altijd meteen kaartjes kopen als je ergens graag naartoe wilt, Tom.
Copy note from Tomquote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Note to self: altijd meteen kaartjes kopen als je ergens graag naartoe wilt, Tom.
Nou ja, omdat Rufus de vorige keer op de dag van het concert zelf nog niet was uitverkocht en omdat er dit keer 2 concerten zijn dacht ik dat het niet zo snel zou hoeven. Ik was van plan deze week kaartjes te gaan kopen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Kom je daar nu pas achter?
Tom_Tom wat Dom_Domquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, omdat Rufus de vorige keer op de dag van het concert zelf nog niet was uitverkocht en omdat er dit keer 2 concerten zijn dacht ik dat het niet zo snel zou hoeven. Ik was van plan deze week kaartjes te gaan kopen.
We hebben je gewaarschuwdquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, omdat Rufus de vorige keer op de dag van het concert zelf nog niet was uitverkocht en omdat er dit keer 2 concerten zijn dacht ik dat het niet zo snel zou hoeven. Ik was van plan deze week kaartjes te gaan kopen.
Ze is in ieder geval erg goed. Ik kijk er naar uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Martha is interessanter ook hoor TT!
24 oktober? Heb de plaat al geruime tijd, staat zelfs al een review van op de FP....quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:27 schreef Sammy3000 het volgende:
Zus Martha Wainwright zal broerlief begeleiden, ter promotie van haar debuut-CD die op 24 oktober eindelijk in Europa wordt uitgebracht.
Ik vind het ook heel raar, want ik heb de CD al heel vaak in CD winkels zien liggen, maar tijdens Bazar Curieux zei ze ook al dat de CD pas in oktober ofzo uitkwam in Nederland.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
24 oktober? Heb de plaat al geruime tijd, staat zelfs al een review van op de FP....
Of hebben de Europese platenmaatschapijen gewoon niet zo veel interesse in de familie. Helaas is dat de oorzaak. Universal Nederland heeft geen interesse in RW; ze bieden enkel aan wat aangeboden wordt vanuit de VS en UK. Doorschuiven, noemen ze dat. Geen promo, geen acties. Gewoon in de catalogus opnemen en klaar!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:05 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb er ook al een paar keer mee in mijn handen gestaan. Curieus. Nu had ik Want 2 ook al voordat ie officieel in de winkels zou komen te liggen. Volgens mij was dat een import uit Amerika, aangezien de dvd die erbij zit Regio 1 is ipv 2. Misschien hebben de Wainwrights gewoon een heel rare uitgeverij.
Sammy, ben net vanmiddag terug van vakantie, dus heb niet eerder gereageerd. Zal wat recensies schrijven. Het is allemaal prachtig; Poses is m.i. het meest toegangelijk. Komende week zal ik posten over de CD's. Ondertussen verheug ik me op Paradiso. Het is helemaal uitverkocht; ben blij dat ik meteen kaartjes heb gekocht!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:51 schreef Sammy3000 het volgende:
Ben heel nieuwsgierig naar je mening over de CD's en DVD's, gimme shelter!
Geef eens wat recensies!
Want One.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Heb pas onlangs zijn muziek ontdekt. Vriendin gaf me het album Poses en vind het echt geweldig! Wat is volgens jullie zijn beste album?
Ik had deze keer pechquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:28 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Sammy, ben net vanmiddag terug van vakantie, dus heb niet eerder gereageerd. Zal wat recensies schrijven. Het is allemaal prachtig; Poses is m.i. het meest toegangelijk. Komende week zal ik posten over de CD's. Ondertussen verheug ik me op Paradiso. Het is helemaal uitverkocht; ben blij dat ik meteen kaartjes heb gekocht!!
Ik verheugde me er ook enorm op. Echt vreselijk balen dit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef gimme.shelter het volgende:
Wat kut!! Ik ga morgenavond zeker...woon gelukkig praktisch naast Paradiso. Ik verheug me er zo op!!!
Inderdaad, Hallelujah is, sinds Buckley, volstrekt off-limits. Oók voor Rufus.quote:Op zondag 27 november 2005 01:16 schreef wyccie het volgende:
Om maar meteen negatief te beginnen; hoe mooi Rufus het ook brengt, Buckley's versie van Hallelujah kan echt niemand overtreffen. (En hoorde ik nou echt " ...and the holy duck was moving too"?)
Dat andere nummer van Cohen, Chelsea Hotel, daarentegen was prachtig!
Z'n tante? In Groningen had hij z'n zus mee. Misschien maakte hij een grapje?quote:Op zondag 27 november 2005 12:07 schreef Doffy het volgende:
Een franstalige cover van Josephine Baker, maar de titel is me even ontschoten.
Met Martha en z'n tante deed ie ergens tegen het einde "One man guy".
'k Ben wel jaloers op die foto's. Ik heb alleen maar vlekken en hoofdene n handenquote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Z'n tante? In Groningen had hij z'n zus mee. Misschien maakte hij een grapje?
Het dansje was inderdaad heel erg briljant.
edit: vond nog wat foto's en setlist
edit 2: nog meer foto's (Groningen dit keer)
Als de wereld anders in elkaar zat en alle mensen waren poprecensenten dan misschien wel: dan was Rufus Wainwright Britney Spears. Vanaf zijn eerste naar zichzelf vernoemde album, waaraan de legendarische arrangeur Van Dyke Parks meewerkte, krijgt de klassiek geschoolde Wainwright van de pers niets dan lof toegezwaaid voor zijn weelderig gearrangeerde liedjes. De doorwrochte juweeltjes waarin Wainwrights sonore dragende stem zich elegant uitstrekt, bieden een melodische en harmonische rijkdom die je nergens anders in popmuziek aantreft. De Britse krant The Independent noemde hem de modern crown prince of operatic pop.quote:Zanger Rufus Wainwright 'Ik ben zeer getalenteerd, ik werk net zo hard als Céline Dion, waarom ben ik dan niet op de radio te horen en verdien ik nog geen fractie van wat zij verdient?'
Volgende keer mag jij mijn kaartjes, ik ben toch al twee keer geweest. Op voorwaarde dat ík dan eindelijk eens kaartjes kan krijgen voor Antony & the Johnsonsquote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Veel gayer kan het inderdaad niet..
Maar moet hij z'n tijd aan zo'n suffe dingen besteden? Laat 'm weer naar NL komen, en dat ik dan wél kaartjes voor z'n concert kan scoren! Op tijd!
Maar ik wil ook naar Antony!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:47 schreef Doffy het volgende:
Volgende keer mag jij mijn kaartjes, ik ben toch al twee keer geweest. Op voorwaarde dat ík dan eindelijk eens kaartjes kan krijgen voor Antony & the Johnsons
Waar hoorde je dat?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar ik wil ook naar Antony!
Ik hoorde dat 'ie in het najaar weer komt.
Ik hoop het ook, en laat me weten als het echt zo is, want ik heb al twee keer naast kaartjes gegrepenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een vriend van me zei het. Of het ook waar is weet ik niet, maar ik hoop het maar..
Bron: Montreal Mirrorquote:My scene only called for three days of shooting. But I pretended that The Aviator was my music video and that Leonardo DiCaprio was just an annoying extra. That's the way I handle things sometimes."
Wat??? Waarom dan ook niet even een 'gewoon' optreden in een mooie zaal er achteraan knallen hier ergens in Nederland?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef Vectra het volgende:
Afgelopen maandag, 2 oktober was Rufus onderdeel van de Ready to wear show voor de lente/zomer 2007 van Viktor en Rolf. Uniek voor deze modeshow was o.a. dat er live muziek was, een zanger en een groot aantal dansers, waaronder 8 mannen die met elkaar dansten.
Tijdens deze 15 minuten durende show heeft Rufus o.a. Somewhere over the Rainbow, Little Sister, Paper Moon en Poses gezongen. Daarnaast heeft hij speciaal voor Viktor en Rolf een nummer geschreven voor hun nieuwe mannen-parfum Antidote.
De show was in het Louvre, maandagmiddag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef nein het volgende:
waar was die show dan?
Moet eerlijk toegeven dat ik tot een paar weken geleden nog nooit van Rufus gehoord had, en moest in het begin ook wel even wennen. Vind het nu echt helemaal geweldig.quote:
Ik kan ook niet wachten! Leaving for Paris is ook prachtig al, heb ik een live-opname van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:36 schreef Michiel72 het volgende:
15 mei is het weer feest! Dan verschijnt het nieuwe album van Rufus, Release the Stars.
Neil Tennant (Pet Shop Boys) is de executive producer en Marius DeVries heeft de mix gedaan.
Gastrollen zijn weggelegd voor Richard Thompson, Joan Wasser (Joan As A Policewoman; Antony and the Johnsons) en actrice Siân Phillip.
Tracks:
01 Do I Disappoint You
02 Going to a Town
03 Tiergarten
04 Nobody's Off the Hook
05 Between My Legs (kennen we nog van zijn Paradiso-concert)
06 Rules and Regulations
07 I'm Not Ready to Love
08 Slideshow
09 Tulsa
10 Leaving for Paris
11 Sanssouci
12 Release the Stars
bron
...Ben de dagen al aan het aftellen!
Uiteraard!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:45 schreef Michiel72 het volgende:
Wow! Zou graag ook gaan!
Ik kan helaas niet naar het Vic. Baal er erg van...
Laat je ons weten hoe het was in HMV en in Old Vic?
Mee ensch. Maar voeg daar ook maar Going to a Town aan toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was op het begin niet zo'n fan van Release The Stars, maar hoe vaker ik 'm hoor, hoe beter ik 'm ga vinden. Hij staat nu ongeveer op gelijke voet met Want Two, denk ik. Een beter album dan Want One zal hij waarschijnlijk nooit meer maken.
Favoriete nummers zijn Do I Disappoint You, Nobody's Off The Hook, Between My Legs, Slideshow en Release The Stars.
Je moet wel de goede Want Two, met de DVD, kopen. Want die DVD is heel tof.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:15 schreef MadGuy het volgende:
Mee ensch. Maar voeg daar ook maar Going to a Town aan toe.
Hm, wel leuk dat die onder mijn huid is gekropen hoor, maar nu moet ik van mezelf al zijn albums gaan kopen, 56 euro hatsjee.
De versie van Want Two bevat inderdaad de dvd. All I Want valt ook mee qua prijs, maar ik denk dat ik het toch gefaseerd ga doen. Al dat geld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je moet wel de goede Want Two, met de DVD, kopen. Want die DVD is heel tof.
En de All I Want documentaire.
Hmm, ja.. 22:30 gaat de laatste. Gelukkig kun je ook goed uitgaan in Groningen, en de eerste trein gaat al om 5:20quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:40 schreef lushfemke het volgende:
Probleem is dat de laatste trein vanuit Groningen richting het zuiden om een uur of 10 gaat, of zo.
Mooie uitvoering van Going to a Townquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:18 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wufus Wainwight en Jonathan Woss zouden samen een opera moeten zingen.
1. Een geweldige avond van zeer hoge kwaliteit, slechte impromptu grappen van de zanger die dan ook wel weer leuk zijn, overdadige kostuums van Rufus (Gay Massiah, iemand???) en de standaard voor alle volgende live-concerten die je ooit nog in je leven gaat zien (in mijn geval in ieder geval)quote:Op maandag 21 mei 2007 23:03 schreef Pendri het volgende:
Even ter voorbereiding;
1) Wat mag ik live van Rufus verwachten?
2) De Oosterpoort? Mooie zaal, goede sfeer, goed geluid enz?
Ja nee, de randstad, das leuk...vorige maand waren er 3 bands die ik wilde zien in 3 dagen tijd in amsterdam, erg handig als je in t hoge noorden of t zuiden woont. Plus het is er ook zo uitverkocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:42 schreef Doodmetaal het volgende:
waarom groningen? wat een eikel, kan hij niet gewoon even ook naar de randstad komen?
http://www.mojo.nl/zoeken/index.asp?cc=1&searchkey=rufus&date=&month=quote:Op zondag 17 juni 2007 12:35 schreef wyccie het volgende:
Wanneer is het? Zie het niet op zijn site staan.
Ja, ik ga uiteindelijk toch maar...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:31 schreef Doodmetaal het volgende:
Gaat iemand naar Groningen? Ik weet nog niet of ik ga, want dan moet ik waarschijnlijk alleen.
Vrees dat ik net op tijd was en jij net te laat.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:56 schreef Doodmetaal het volgende:
Hmja alleen gaan zou ik wel okay vinden als het in Amsterdam is ofzo, maar het is ook nog in Groningen nu, dus ik twijfel nog.
Ze hadden het beter andersom kunnen doen. Groningen raakt niet zo snel uitverkocht omdat het in Gróningen is, helemaal in het Noorden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Michiel72 het volgende:
Het duurde te lang om Groningen uit te verkopen om nog een last-minute Paradiso-show toe te voegen...
Ze zijn overal bijzonderquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:13 schreef Michiel72 het volgende:
Lullig voor Groningen, maar het is voor de meeste mensen echt een tering eind weg. In ons land kennen we de cultuur niet om uren te rijden en een hotel te pakken als er iets te doen is. Voor Amerika is dat heel normaal...
Vind het echt heel jammer dat Mojo dat niet beseft. Als iemand maar één concert geeft, programmeer je dat niet in Groningen.
En het is een gemiste kans, omdat Rufus gewoon thuishoort in Paradiso. Zijn concerten daar zijn altijd heel bijzonder...
Ik hoop het, ik baal echt van zo'n concert in Groningen, ik bedoel, kom op, Groningen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:19 schreef Michiel72 het volgende:
Zie overigens net een nieuw bericht op de site van Rufus. In oktober zal hij nog eens in de UK touren:
October 2007
13th Gateshead, The Sage
14th Glasgow, Clyde Auditorium
17th, Liverpool, Philharmonic Hall
18th, Manchester, Apollo
19th, Sheffield, City Hall
21st, Cambridge, Corn Exchange
22nd, Cardiff, Millenium Centre
25th, Birmingham, Symphony Hall
27th, Harrogate, International Centre
30th, London, Hammersmith Apollo
Hopelijk komt hij ook aan het vasteland om op te treden (Paradiso??)!
Wat een onzin, dus mensen in het Noorden mogen wel dat teringeind reizen voor elk groot concert maar andersom lui uit de grote steden niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:13 schreef Michiel72 het volgende:
Lullig voor Groningen, maar het is voor de meeste mensen echt een tering eind weg. In ons land kennen we de cultuur niet om uren te rijden en een hotel te pakken als er iets te doen is. Voor Amerika is dat heel normaal...
Vind het echt heel jammer dat Mojo dat niet beseft. Als iemand maar één concert geeft, programmeer je dat niet in Groningen.
En het is een gemiste kans, omdat Rufus gewoon thuishoort in Paradiso. Zijn concerten daar zijn altijd heel bijzonder...
Je bent er nu wel van verzekerd dat de echte fans er zijn, mensen die het er voor over hebben om te reizen om hun idool te zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef Michiel72 het volgende:
Neuh, is geen onzin. Als iemand éénmalig een concert geeft, programmer je dat niet in een uithoek van het land. Dat doe je centraal.
Ik woon ook niet in de randstad, ben ook een provinciaaltje. Daar ligt het dus niet aan.
Maar Utrecht of Amsterdam is centraal gelegen en daar kan iedereen (van noord en zuid) naar toe gaan. Als je meer shows wilt boeken, dan ga je "de provincie" in. Dan is De Oosterpoort, 013 of De Effenaar natuurlijk een prima locatie.
Die anti-Westen reacties zijn een beetje belachelijk aangezien dat niet het punt is. Het gaat erom dat hij beter ergens centraal kan zitten, want het is maar 1 concert en dit is gewoon een belachelijk verre plaats voor veel Nederlanders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef Riches het volgende:
[..]
Je bent er nu wel van verzekerd dat de echte fans er zijn, mensen die het er voor over hebben om te reizen om hun idool te zien.
Mensen in het zuiden kunnen em in Belgie zien en mensen in het Westen moeten nu een keer een tyfuseind rijden, vind het niet onredelijk ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |