abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 mei 2003 @ 17:05:22 #1
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_10757811
In een keer kwam wrong weer in mijn hoofd opzetten, wat een geweldig nummer toch."Maar eens ff het album downloaden

Meer fans van deze belgische" band?

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_10757911
jup.....

heb er lang nix meer van gehoort.....
ze zijn toch te goed om opeens van de aardbodem te verdwijnen zou ik zeggen.....

Een dag niet geleefd is een dag niet gelachen.
pi_10759153
Volgens http://www.novastar-fansite.be is Novastar aan het werken aan een nieuw album, dat ergens na de zomer moet uitkomen.
Ik vind losse nummers van ze wel aardig, maar een heel album of een heel optreden (twee keer gezien) wat eentonig.
  donderdag 29 mei 2003 @ 18:56:26 #4
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_10759447
jah, Wrong is prachtig


Moet Novastar nog steeds een keer echt beluisteren, want volgens mij vind ik de hele cd vast wel goed... maar ja.... hij en 500 anderen

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_10773415
Dat titelloze debuut was zeer zeker het beluisteren waard... Van Jeff Buckley tot Radiohead, maar vooral veel Jeff.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 mei 2003 @ 15:35:11 #6
53244 slettehoea
Ibiza Sport 1.9TDI (96KW)
pi_10773474
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 15:32 schreef methodmich het volgende:
Dat titelloze debuut was zeer zeker het beluisteren waard... Van Jeff Buckley tot Radiohead, maar vooral veel Jeff.
Mwoch.... ik vind de vergelijking met Jeff Buckley toch iets te guitig...
Novastar is een enorm goeie band... Als je het een band kunt noemen...
Volgens mij is het alleen die zanger en de rest om hem heen rouleert...
Maar Jeff Buckley, en vooral 'Grace' daar zal een Novastar nooit aan kunnen tippen...
pi_10787005
Qua stem en stijl...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13431019
The best had yet to come, DAMN wat een mooi nummer..:)
ken alleen Wrong verder nog van ze, ok een zeer mooi nummer, maar hebben ze eigenlijk meer van zo'n soort liedjes?
pi_13442176
zanger Joost Zweegers doet een aantal mooie backing vocals op het debuutalbum van Venus in Flames, dat over een paar week uitkomt.
pi_23657160
Geweldige plaat, Another Lonely Soul.
Een mix van Crowded House, Coldplay, The Police, Bono, Christopher Cross, noem maar op.

En wat is Rome een schitterend nummer, zeg!
De outro is voorįl droevigmakend mooi.

Ik moet nog steeds lachen als ik terugdenk aan Dinand Woesthoff die, nog altijd met hete aardappel diep in de keel vastgewrot, glashard verkondigt dat Kane terecht de TMF-award voor beste NL/BE-band heeft gewonnen, omdat ze ook de beste zijn.

En dat zijn ze ook; In een wereld waarin de ene band beter is dan de andere. Maar het is eenzaam daar. Ik begeef me liever in een wereld, waarin het niet uitmaakt wie beter is, maar wat de muziek met je gevoel doet. Novastar wordt daar vergezeld door de meesters.
pi_23657764
ik heb ze op bospop en lowlands gezien.. ze zijn opzich wel lache.. lijkt veel op muse..
pi_23669733
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 17:05 schreef greatgonzo het volgende:
De band mag dan belgisch zijn, maar Joost is toch echt een Nederlander.
pi_23674197
Ik ga Novastar zien, 16 december in 013.
Ben erg benieuwd, de muziek vind ik in ieder geval geweldig!
pi_23679872
Rome
  woensdag 1 december 2004 @ 15:31:25 #15
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_23695234
Beide cd's worden afgewisseld door meesterlijke en dan weer oersaaie nummers, en dat blijft jammer.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 1 december 2004 @ 15:32:54 #16
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_23695250
Ik heb ze een jaar of misschien wel twee of drie jaar geleden gezien in Tivoli in Utrecht. Ik vond het echt heel erg. De gitarist leefde een geheel eigen leven op dat podium. Hij bleef zijn gitaar playbacken.. echt superirritant.
That's the way the cookie crumbles
pi_23695288
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 17:05 schreef greatgonzo het volgende:
Meer fans van deze belgische" band?
*meldt*
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 1 december 2004 @ 15:37:15 #18
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_23695353
Novastar
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 1 december 2004 @ 18:13:42 #19
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_23698851
quote:
Op woensdag 1 december 2004 15:31 schreef Zapper het volgende:
Beide cd's worden afgewisseld door meesterlijke en dan weer oersaaie nummers, en dat blijft jammer.
Daar moet ik je inderdaat gelijk in geven.

Live vind ik Novastar echt geniaal, maar een van z'n cd's opzetten doe ik toch niet vaak (meer), omdat ik me echt aan sommige nummers begin te irriteren

Caramia
Faith

Toch vind ik Novastar nogsteeds een van de betere bandjes van het moment, en vooral de stem van Joost is toch wel heel bijzonder .
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_23745898
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 18:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga Novastar zien, 16 december in 013.


Da's toevallig. Ik ook.
I intend to live forever, or die trying.
pi_23745956
Wrong goed nummer! Die man kan echt goed zingen
Heb het album nog steeds niet
Delivered without an information leaflet
pi_23824872
Novastar gisteren meegemaakt in Oosterpoort te Groningen...

Wat zijn die lui kei-goed live! Bij het nummer Wrong kreeg ik toch wel even kippenvel .

Meteen daar maar cd'tje gekocht aangezien je de zanger met veel geduld handtekeningetjes ed. aan het uitdelen...erg tof
pi_23898814
Ik heb Novastar afgelopen zomer op het Rockwerchter festival in Belgie gezien. Ik vond het het beste optreden van het hele festival. Dat zegt best wel wat, aangezien grote namen als Muse, Metallica, Placebo en Korn en ook optraden .

Koning Joost
Tonight, I'm a rock 'n' roll star.
pi_24030504
Gisteren dus gezien in 013. Toen we de grote zaal binnenliepen, werd net Wonderwall van Ryan
Adams gedraaid. Best een leuk nummer.

Het voorprogramma was Galope. Leuk bandje (waar Liejannuh vast ook nog wel iets over wil zeggen), maar met een wat onevenwichtige setlist. Het is niet zo handig om meteen voluit te gaan, en vervolgens zoveel gas terug te nemen dat het publiek weer massaal naar de bar terugloopt. Ze speelden een stuk of acht nummers, maar echt indrukwekkend werd het niet. Het opvallendste nummer was een trage cover van ABBA's Take a chance on me. Als laatste nummer speelden ze hun single Backsmile, en die stond weer als een huis.

Na een korte pauze kwamen de muzikanten van Novastar (nouja, de muzikanten die bij deze tour Novastar aanvullen) het podium op, en als laatste Joost Zweegers zelf. Gekleed in een zwarte broek en zwart colbert, en een werkelijk foeilelijk felgekleurd overhemd/blouse daaronder. De opener was Lend me love, de eerste track op het nieuwe album Another lonely soul. Ze speelden een aantal nummers met band, waaronder Wrong, en daarna stapte Joost Zweegers over naar het midden van het podium, waar hij solo een aantal stukken zong, met piano. Met de band weer terug speelden ze onder andere When the lights go out on the broken hearted, wat overliep in The whole of the moon van The Waterboys. Ook Dear Prudence van het populaire Liverpoolse beatcombo The Beatles kwam langs. Bij The best is yet to come mocht het publiek meedoen, maar dat ging niet helemaal zonder slag of stoot. Voor sommige mensen was zelfs simpel meeklappen nog te ingewikkeld.

Nouja, dat was bijzaak, het was een erg geslaagd concert, de band was erg goed, drummer en gitarist kregen de ruimte om te laten zien wat ze konden (en dat was best veel). Joost Zweegers heeft meer gevoel voor show dan je aan de hand van zijn muziek zou verwachten. Veel klooien met zijn microfoon, krukjes die van het podium geschopt worden, slaan op de piano, springen op de piano, en dan ook nog eens fantastische muziek maken.
I intend to live forever, or die trying.
pi_24030669
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 15:08 schreef Spatel het volgende:
Ik heb Novastar afgelopen zomer op het Rockwerchter festival in Belgie gezien. Ik vond het het beste optreden van het hele festival. Dat zegt best wel wat, aangezien grote namen als Muse, Metallica, Placebo en Korn en ook optraden .

Koning Joost
ik vond ze ook het beste, en dat zegt zeker wat, zeker als je naar mijn nick kijkt
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')