1 2 3 4 5 6 7 8 | Oktober Assen, Holland Take Root Festival/De Smelt Arena Oktober Nijmegen, Holland Stadsschouwburg Oktober Den Haag, Holland World Forum Theatre Oktober Tilburg, Holland 013 Oktober Antwerp, Belgium Queen Elizabeth Hall Oktober Zurich, Switzerland Kongresszentrum Spirgarten Oktober Fribourg, Switzerland Fris-son Oktober Milan, Italy Conservatorie Sala Verdi |
Haal dat 'arena' er maar gerust achter vandaan, we hebben het over een voormalige ijsbaanquote:Oktober Assen, Holland Take Root Festival/De Smelt Arena
Hij was enkele maanden geleden nog voor een paar concerten in Nederland hoor. En wat te denken van Blinking Lights?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:32 schreef dragon25 het volgende:
Al een tijd niks meer van gehoord zeg! Eerste album is wel een toppertje!
Ja, morgen, dus ik heb daarnet maar eens even voor het eerst de laatste cd (geleend van een vriend) opgezet.quote:
Ik heb gisteren stiekem toch maar een kaartje 'geregeld' voor vanavond. (Lees: ik ken iemand die per ongeluk een kaartje over had.)quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef QyRoZ het volgende:
Jeeej. Vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |