Heerlijk nummer weer.quote:
Ha, cool. Jaren terug stonden ze/hij er ook en het was bizar. Het was de tour na souljacker dus hij rockte flink. Zat je daar in het rood pluchen een beetje met je hoofd te schudden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:49 schreef TUFKAL het volgende:
Komt in het concertgebouw van Amsterdam (gaaf!)
Heb kaartje gekocht. Wil daar wel eens binnen zijn en zeker bij Mr E. Ben benieuwd. Zit op t balkon.quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ha, cool. Jaren terug stonden ze/hij er ook en het was bizar. Het was de tour na souljacker dus hij rockte flink. Zat je daar in het rood pluchen een beetje met je hoofd te schudden.
Thanks voor de headsup. Het is pal na best kept secret (doet ie ook festivals?) maar hier wil ik ook heen.
Nou gister was best goed, dus je je zal je wel vermakenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:35 schreef Ringel-S het volgende:
Ik rijd vanavond ook naar Rotterdam toe. Zit er na zovaak Eels gezien te hebben niet héél erg om te springen (volg Eels ook eigenlijk nauwelijks nog), maar mijn dame heeft er flink zin in.
En nieuw werk:quote:Een paar weken geleden kondigde de band Eels twee shows in TivoliVredenburg aan ter ere van hun nieuwe album The Deconstruction dat 6 april uit komt. Maar met hun rustige en tragische pop ballads tot energieke en optimistische rocknummers wisten ze dat binnen no-time uit te verkopen. Genoeg reden dus om een extra concert aan te kondigen!
Op donderdag 21 juni komt de band naar Amsterdam voor een optreden in Paradiso.
Eels is een Amerikaanse band rondom singer-songwriter Mark Oliver Everett, beter bekend onder zijn artiesten naam E. Sinds 1995 heeft hij, samen met een steeds wisselende verzameling bandleden, elf albums uitgebracht.
Kaartjes voor dit extra optreden kosten 41,50 (excl. lidmaatschap) en zijn meteen in de voorverkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |