abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22974965
Ik kon nog geen topic vinden over deze Belgische grootheid die nu pas zijn 'breakthrough' album heeft uitgebracht, More than Gold.

Moet zeggen dat ik zijn vroegere werk eerlijk gezegd op het eerste gehoor beter vind/vond, maar ja, dat valt nu door anderen in ieder geval ook weer te ontdekken nu hij eindelijk weer eens iets van zich laat horen.

Het gaat om een Belgische singer-songwriter die geloof ik tegenwoordig met band op pad is. Hij verzorgt o.a. het voorprogramma van Dido's Europese tournee las ik op zijn site, en probeert dus door te breken bij een groter publiek. Ik vond hem solo live met gitaar kippenvelbezorgend goed paar jaar geleden, ben benieuwd of ie ook eens een keer naar Nederland gaat komen en wie hem nog meer kan waarderen.
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
pi_22975812
Heb Tom Is Doing Great al jaren. Heeft lang geduurd dus, voor hij met iets nieuws is gekomen. Dido klinkt echter niet zo lekker dan...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 november 2004 @ 14:04:03 #3
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_22997474
Vooral 'When Marvin Calls' en 'Supermodel' zijn prima songs, maar over het algemeen vind ik het niet spannend genoeg en heeft het de voorspelbaarheid van Novastar... Niet slecht, maar onze zuiderburen hebben meer (en beter) te bieden....
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_48280080
Hoorde vanmiddag pas voor het eerst nummer van hem op de radio
Klonk wel erg goed...! Ook van hem maar eens even wat meer gaan luisteren...
  vrijdag 13 april 2007 @ 06:39:06 #5
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_48280214
Ik heb Tom is Doing Great nog wel liggen, maar draai die eigenlijk nooit. When Marvin Calls is inderdaad wel een bijzonder fraai nummer.
pi_48300721
Die heb ik destijds nog uit de bakken op zolder van Simpele Fons Dordrecht gehaald. Dat is wel nostalgie. Die krakende trap op en dan maar snuffelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:43:31 #7
158452 IQM
I am the one
pi_69858204
Schopje!

Vanavond is hij te zien in De Zomer Draait Door!

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')