Ik doelde ook meer op het feit dat er een post in de SC staat met meer dan 2 regels.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee, niks niveau. Emimich probeert een punt te maken en lult meer dan hij praat.
Gelul.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
Ik ben afgehaakt bij twee fouten in de eerste zin.
Ga maar foto's posten van vrouwen die jouw type zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
Het niveau gaat te ver omhoog. Dat ken ik niet handlen.
Vanzelfsprekend heb ik uiteraard wél een punt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:52 schreef IQM het volgende:
Welnee, niks niveau. Emimich probeert een punt te maken en lult meer dan hij praat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:01 schreef 3lmo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel. Ik kan best shirtjes dragen zonder een bh aan te doen en dat ze er dan heel mooi uitzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik vermeld hier de standaardreactie, zonder het daadwerkelijk te vermelden. Maar je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. Ik kan best shirtjes dragen zonder een bh aan te doen en dat ze er dan heel mooi uitzien.
Yeaaa I knowquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:05 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik vermeld hier de standaardreactie, zonder het daadwerkelijk te vermelden. Maar je weet wat ik bedoel.
Hm, dankje!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daarmee vergeleken is zelfs BT nog knap.
Hoezo moet je huilen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:55 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ga maar foto's posten van vrouwen die jouw type zijn.
Nee, geen zin in.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:55 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ga maar foto's posten van vrouwen die jouw type zijn.
hey kaste man, reageer effequote:
heb geen toestemming hiervoor, pas mocht ik er ook geeneen makenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:11 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee, ik wil jouw objectiviteit en inzicht.
M'n moeder.quote:
Zodra ik in kaste 1 zit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:12 schreef BobbyB het volgende:
Wanneer komt er een nieuwe kaste eigenlijk?
Oeps, had ik je moeder gepaald.quote:
Wat is dat?quote:
quote:
Motherfuckerquote:
Hoi lief meisjequote:
Sorry het spijt me ik zal het nooit meer doen.quote:
Geil paard.quote:
Zou ze er ook seks mee hebben?quote:
Bukkake met al die paarden in dat hele weiland.quote:
Nee hoorquote:
En ik ben 19quote:
quote: