En maandag al in de winkel, met bonus DVDquote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:53 schreef DaisyDuke het volgende:
"Silent Alarm" nu ook op de Luisterpaal!
Ik heb hem vandaag gekocht.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
En maandag al in de winkel, met bonus DVD![]()
ja gelezen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef Beatlesque het volgende:.
Bloc Party ken ik inmiddels een tijdje, 'k vind de muziek gezellie (punk/funk toch?) en ik kan niet wachten tot hun debuut in de winkels ligt. Ze stonden laatst ook in de OOR, iemand toevallig dat interview gelezen?
Meen je dat??quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:34 schreef Afunados het volgende:
Heeft veel weg van FF en inderdaad een heerlijk album![]()
Eerste keer dat ik gehele CD hoorde dacht ik aan FF. Maar het is inderdaad een mix van verschillende groepen/stijlen, hetgeen de muziek ook zo goed maakt..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:46 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Meen je dat??
Ik vind FF veel poppier en traditioneler.
Bloc Party vind ik meer een mix tussen Interpol en Gang of Four, met een zanger die goed naar
Robert Smith van The Cure heeft geluisterd, en nog een eigen smoel heeft ook.
helemaal mee eens. Lekkere sterke plaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:09 schreef Op-zicH het volgende:
Ik luister de laatste dagen niks anders. Hij had een paar luisterbeurten nodig, maar nu ik eenmaal om ben, krijg ik er geen genoeg van.
Grappige redenering....quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:29 schreef Tup het volgende:
Ik hoor van alles Blur, joy division, the franz, the strokes. Dan moet je wel een eigen geluid hebben.... Briljant
waar bestaat die massa uit volgens jou? ik bedoel: met welke bands zitten ze volgens jou (nog) op één lijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:55 schreef gr8w8 het volgende:
Mwah, ik ben niet geheelom. Vind het wel aardig, maar de hype is zwaar overtrokken. Zo goed zijn ze nou ook weer niet. Wat niet is kan nog komen uiteraard, maar op dit moment ontstijgen ze de massa nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |