Wie kent de heren of gaat ze leren kennen?
Ga deze mannen beluisteren!
Lijkt er op of wij de enige 2 zijn op dit toch niet kleine forum die de heren kennen...
quote:Geen slechte vergelijking.
Op zaterdag 31 mei 2003 19:56 schreef grif het volgende:
Heb 'm ook, leuke cd! Soort kruising tussen Skik (voor mij als amsterdammer klinkt drents en noors echt wel hetzelfde), Nick Cave en Tom Waits.
Tindersticks on speed of Calexico on speed kan ook nog wel, vind ik!
Afgelopen donderdag hun optreden in Atak (Enschede) gezien. Erg leuk, te gekke live-show. Erg grappig was de reactie van de zanger toen hij vroeg of er nog Noren in de zaal waren en z'n 30% antwoordde (er is een hele kudde Noren aan het studeren op het HBO alhier)
quote:En 'De Kift'
Op zondag 1 juni 2003 15:45 schreef methodmich het volgende:
Tindersticks on speed of Calexico on speed kan ook nog wel, vind ik!
quote:En Stuurbaard Bakkebaard als je het mij vraagt....
Op zaterdag 14 juni 2003 02:04 schreef Lawine het volgende:[..]
En 'De Kift'
Te gekke cd! Check ook "evig pint"; deze cd is in noorwegen nog NA "Ompa..." verschenen, maar hier nog niet uit....
quote:Nee, niets anders....veel van hetzelfde, maar dat vind ik bij deze band geen probleem aangezien ze al best iets unieks doen.
Op zondag 15 juni 2003 11:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Is die ook leuk dan? Is hij anders? Beter?
Hij klinkt wel beter geproduceerd trouwens!
quote:Dat is je geraden Vork! Ik kom controleren of je geweest bent! Kun je zien aan het feit of je direct daarna de cd hebt gekocht of niet.. tenzij hij uitverkocht is op de avond zelf (Wat ik had
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:35 schreef Vork het volgende:
Gezien alle reacties denk ik dat ik het optreden op Lowlands iig niet mag missen!
quote:Nou niet echt. Ten eerste is Kaizers Orchestra een stuk serieuzer. En ze spelen geen covers
Op dinsdag 2 september 2003 10:59 schreef Frollo het volgende:
Dus mijn vraag: is KO ook te vergelijken met Eläkeläiset?
quote:Gaan we doen
Op dinsdag 2 september 2003 11:10 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ga maar luisteren zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |