http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=662quote:Vorig jaar werd in allerijl het geplande optreden van Franz Ferdinand verplaatst van het knusse Utrechtse Tivoli naar de grote concerthal in de Bijlmer. Een wijze beslissing achteraf, want het concert was binnen mum van tijd tot aan de nok toe uitverkocht. En dat is niet zo gek, want de eigenwijze gitaarpop van de vier Schotse helden werkt aanstekelijk op ieders heupen.
Het tegendraadse karakter van Franz Ferdinand blijkt ook uit het feit dat de band het nieuwe tweede album in eerste instantie geen titel wilde geven. Oorspronkelijk zou de plaat net als het debuut gewoon Franz Ferdinand heten. Om geen verwarring te zaaien doopte de groep de nieuwe cd uiteindelijk om tot You Could Have It So Much Better... With Franz Ferdinand. Doe je dansschoenen alvast maar aan!
Artiesten:
Franz Ferdinand Voorprogramma: The Rakes
Zie ook:
http://www.franzferdinand.co.uk/
Blijkbaar heb ik best geboft met de garderobe, had jassen vrij snel hangen en weer terug op het einde..quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef prototype het volgende:
Het was zeker vet! Iemand maakte trouwens een opmerking over de garderobe in deel 1, pfff de garderobe vond ik juist rampzalig geregeld! Eerst wordt je naar boven verwezen, waar vervolgens een vrouw staat die je weer naar beneden verwijst, en wanneer de garderobe beneden vol dreigt te raken wordt je weer naar boven verwezen. Van het kastje naar de muur gestuurd worden
Wat ik wel vet vind is dat ik na contact opnemen met het HMH, dat ze moeite voor me doen om erachter te komen waar die shirts nog te halen zijnDat is nog 's service!
ehm..neeej.... khad niet echt van I are Rudeboy gehoord dat ie er nog1wilde, enhet wasook een beetje druk bij de merchandise. En ze hadden dat lichtblauwe shirtje nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:07 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
lienelien, had je nog van die bandjes gekocht btw?
en waar zijn ze dan nog te halen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef prototype het volgende:
Wat ik wel vet vind is dat ik na contact opnemen met het HMH, dat ze moeite voor me doen om erachter te komen waar die shirts nog te halen zijnDat is nog 's service!
Jep, en in m'n linkeronderarmquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:04 schreef prototype het volgende:
Ben ik de enige die nog last heeft van spierpijn in de kuiten van het springen en stoer doen?
Ik net te laat weggegaan denk ik, toen ik er eerst stond was het nog rustig, uiteindelijk steeds meer dringen en werd nog bijna overhoop gelopen door een vrij grote vent die er maar doorheenbeukte toen hij eindelijk z'n jas had. Toen ik m'n jas had deed ik overigens hetzelfde, kwam er anders niet doorheen. Maar toch sorry daarvoor, mocht iemand er last van hebben gehadquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik had de jassen ook binnen nog geen 5 minuten terug. Na het optreden toen ze het podium af waren weg gegaan. Geen probleem.
Euh... ik dacht dat we er toen al uit waren dat je zo'n bandje voor me zou kopen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehm..neeej.... khad niet echt van I are Rudeboy gehoord dat ie er nog1wilde, enhet wasook een beetje druk bij de merchandise. En ze hadden dat lichtblauwe shirtje niet![]()
Ik was degen die de opmerking maakte over de garderobe, maar ik was niet positief maar vond het net zo kut geregeld als jijquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef prototype het volgende:
Het was zeker vet! Iemand maakte trouwens een opmerking over de garderobe in deel 1, pfff de garderobe vond ik juist rampzalig geregeld! Eerst wordt je naar boven verwezen, waar vervolgens een vrouw staat die je weer naar beneden verwijst, en wanneer de garderobe beneden vol dreigt te raken wordt je weer naar boven verwezen. Van het kastje naar de muur gestuurd worden
ah sorry, iets te vlug overheen gelezen dan, dan zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was degen die de opmerking maakte over de garderobe, maar ik was niet positief maar vond het net zo kut geregeld als jij
sorriej...sorriej..sorriej! Maar het was er zo druk en ik was druk met andere dingen...enzo.... het spijt mequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Euh... ik dacht dat we er toen al uit waren dat je zo'n bandje voor me zou kopen...
Nou ja, toch bedankt dat je bereid was om m te kopen... ik zal wel kijken of ik er nog aan kan komen...
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
sorriej...sorriej..sorriej! Maar het was er zo druk en ik was druk met andere dingen...enzo.... het spijt me![]()
maar je kan ze wel op de site bestellen....
nogmaals mijn excusesquote:Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er wel overheenHeb je het wel leuk gehad?
Ja, nou ja... het is even niet anders hequote:Op woensdag 14 december 2005 09:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
nogmaals mijn excuses
Maar ik heb het zeker naar mn zin gehad! m'n rechter been doet nog errug pijn, en mn nek was een beetje opgerekt doordat ik nhiet erg veel kon zien enzo...al stond ik wel bijna vooraanmaar ik vond het best jammer van This Boy..zonde vant liedje... Hoe leuk het ook was, op LL was ik helemaal overdonderd en bijna euforisch zeg maar, en dat gevoel miste ik nu een beetje ....
maar het was toch geweldig![]()
ja ik wou vrolijk meezingen, maar dat lukte niet echt doordat de halve tekst foetsie was...enzoquote:Op woensdag 14 december 2005 09:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oh, en This Boy heeft bij mij toen echt veel indruk gemaakt! Jammer dat het in de HMH toch wat minder was...
Natte ottersquote:Op woensdag 14 december 2005 09:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Wij hebben daar trouwens wel staan zweten als natte otters zeg
quote:Op woensdag 14 december 2005 09:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja ik wou vrolijk meezingen, maar dat lukte niet echt doordat de halve tekst foetsie was...enzo
Alexander zong maar de halve tekst... liet dingen weg, sloeg dingen over, verandere de volgorde, en het gitaargeluid overstemde alex' stem, dat was bést jammerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |