abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33042660
Franz Ferdinand stond op 11 December in de Heineken Music Hall!

Van de mojo site:
quote:
Vorig jaar werd in allerijl het geplande optreden van Franz Ferdinand verplaatst van het knusse Utrechtse Tivoli naar de grote concerthal in de Bijlmer. Een wijze beslissing achteraf, want het concert was binnen mum van tijd tot aan de nok toe uitverkocht. En dat is niet zo gek, want de eigenwijze gitaarpop van de vier Schotse helden werkt aanstekelijk op ieders heupen.

Het tegendraadse karakter van Franz Ferdinand blijkt ook uit het feit dat de band het nieuwe tweede album in eerste instantie geen titel wilde geven. Oorspronkelijk zou de plaat net als het debuut gewoon Franz Ferdinand heten. Om geen verwarring te zaaien doopte de groep de nieuwe cd uiteindelijk om tot You Could Have It So Much Better... With Franz Ferdinand. Doe je dansschoenen alvast maar aan!

Artiesten:
Franz Ferdinand Voorprogramma: The Rakes
Zie ook:
http://www.franzferdinand.co.uk/
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=662

Voorprogramma: The Rakes

Link naar vorige delen:

Franz Ferdinand, 11 December, HMH

Foto's

*komen eraan*

Video's

*komen eraan*

Het was vet!

[ Bericht 7% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-12-2005 14:24:04 ]
  dinsdag 13 december 2005 @ 14:13:31 #2
14270 prototype
GOD BLESS BLOC PARTY
pi_33042775
Het was zeker vet! Iemand maakte trouwens een opmerking over de garderobe in deel 1, pfff de garderobe vond ik juist rampzalig geregeld! Eerst wordt je naar boven verwezen, waar vervolgens een vrouw staat die je weer naar beneden verwijst, en wanneer de garderobe beneden vol dreigt te raken wordt je weer naar boven verwezen. Van het kastje naar de muur gestuurd worden

Wat ik wel vet vind is dat ik na contact opnemen met het HMH, dat ze moeite voor me doen om erachter te komen waar die shirts nog te halen zijn Dat is nog 's service!
Price of Gas, keeps on rising, nothing comes for free.
pi_33042931

Alexander
pi_33044112
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef prototype het volgende:
Het was zeker vet! Iemand maakte trouwens een opmerking over de garderobe in deel 1, pfff de garderobe vond ik juist rampzalig geregeld! Eerst wordt je naar boven verwezen, waar vervolgens een vrouw staat die je weer naar beneden verwijst, en wanneer de garderobe beneden vol dreigt te raken wordt je weer naar boven verwezen. Van het kastje naar de muur gestuurd worden

Wat ik wel vet vind is dat ik na contact opnemen met het HMH, dat ze moeite voor me doen om erachter te komen waar die shirts nog te halen zijn Dat is nog 's service!
Blijkbaar heb ik best geboft met de garderobe, had jassen vrij snel hangen en weer terug op het einde..

lienelien, had je nog van die bandjes gekocht btw?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33044204
Ik had de jassen ook binnen nog geen 5 minuten terug. Na het optreden toen ze het podium af waren weg gegaan. Geen probleem.
pi_33045464
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:07 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

lienelien, had je nog van die bandjes gekocht btw?
ehm..neeej.... khad niet echt van I are Rudeboy gehoord dat ie er nog1wilde, enhet wasook een beetje druk bij de merchandise. En ze hadden dat lichtblauwe shirtje niet
pi_33045543
quote:

en waar zijn ze dan nog te halen? want de zwart met witte girlie was er alleen nog maar in maatje L....
pi_33045990
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 14:04 schreef prototype het volgende:
Ben ik de enige die nog last heeft van spierpijn in de kuiten van het springen en stoer doen?
Jep, en in m'n linkeronderarm
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik had de jassen ook binnen nog geen 5 minuten terug. Na het optreden toen ze het podium af waren weg gegaan. Geen probleem.
Ik net te laat weggegaan denk ik, toen ik er eerst stond was het nog rustig, uiteindelijk steeds meer dringen en werd nog bijna overhoop gelopen door een vrij grote vent die er maar doorheenbeukte toen hij eindelijk z'n jas had. Toen ik m'n jas had deed ik overigens hetzelfde, kwam er anders niet doorheen. Maar toch sorry daarvoor, mocht iemand er last van hebben gehad
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:39:38 #9
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_33046786
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:56 schreef lienelien het volgende:

[..]

ehm..neeej.... khad niet echt van I are Rudeboy gehoord dat ie er nog1wilde, enhet wasook een beetje druk bij de merchandise. En ze hadden dat lichtblauwe shirtje niet
Euh... ik dacht dat we er toen al uit waren dat je zo'n bandje voor me zou kopen...

Nou ja, toch bedankt dat je bereid was om m te kopen... ik zal wel kijken of ik er nog aan kan komen...
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_33049958
quote:
Ik was degen die de opmerking maakte over de garderobe, maar ik was niet positief maar vond het net zo kut geregeld als jij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_33050000
Hoop dat FF komend jaar weer eens op Pinkpop te zien is... zou erg vet zijn!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:40:07 #12
14270 prototype
GOD BLESS BLOC PARTY
pi_33055262
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik was degen die de opmerking maakte over de garderobe, maar ik was niet positief maar vond het net zo kut geregeld als jij
ah sorry, iets te vlug overheen gelezen dan, dan zijn we het daar over eens
Wat betreft die t-shirts, 'k heb even HMH gemailed en ik krijg morgen meer info over waar je die shirts vandaan kan halen, aangezien ze niet op de officiele franz ferdinand site nog in de merchandise zijn opgenomen (reden: brand spankin' new).
Als ik wat meer weet dan post ik het hier uiteraard. Verder staan de buttons en shawl tof bij m'n colbertje, niet waar?

Price of Gas, keeps on rising, nothing comes for free.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 23:32:55 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_33059017
Ik wil ook zo'n shirtje kopen, had niet genoeg geld bij me. Ze zijn wel fucking duur maar ook fucking cool Heb ook zo'n polsbandje, groen met rood. Echt retro, ben er blij mee
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_33064379
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Euh... ik dacht dat we er toen al uit waren dat je zo'n bandje voor me zou kopen...

Nou ja, toch bedankt dat je bereid was om m te kopen... ik zal wel kijken of ik er nog aan kan komen...
sorriej...sorriej..sorriej! Maar het was er zo druk en ik was druk met andere dingen...enzo.... het spijt me

maar je kan ze wel op de site bestellen....
  woensdag 14 december 2005 @ 09:18:08 #15
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_33064981
quote:
Op woensdag 14 december 2005 08:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

sorriej...sorriej..sorriej! Maar het was er zo druk en ik was druk met andere dingen...enzo.... het spijt me

maar je kan ze wel op de site bestellen....

Ik kom er wel overheen Heb je het wel leuk gehad?
pi_33065189
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Ik kom er wel overheen Heb je het wel leuk gehad?
nogmaals mijn excuses
Maar ik heb het zeker naar mn zin gehad! m'n rechter been doet nog errug pijn, en mn nek was een beetje opgerekt doordat ik nhiet erg veel kon zien enzo...al stond ik wel bijna vooraan maar ik vond het best jammer van This Boy..zonde vant liedje... Hoe leuk het ook was, op LL was ik helemaal overdonderd en bijna euforisch zeg maar, en dat gevoel miste ik nu een beetje ....
maar het was toch geweldig
  woensdag 14 december 2005 @ 09:42:44 #17
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_33065340
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:31 schreef lienelien het volgende:

[..]

nogmaals mijn excuses
Maar ik heb het zeker naar mn zin gehad! m'n rechter been doet nog errug pijn, en mn nek was een beetje opgerekt doordat ik nhiet erg veel kon zien enzo...al stond ik wel bijna vooraan maar ik vond het best jammer van This Boy..zonde vant liedje... Hoe leuk het ook was, op LL was ik helemaal overdonderd en bijna euforisch zeg maar, en dat gevoel miste ik nu een beetje ....
maar het was toch geweldig
Ja, nou ja... het is even niet anders he (iemand anders nog een bandje te veel gekocht? ) Moet nu wel 3 pond en verzendkosten gaan betalen voor zo'n bandje Nou ja, ik wacht wel tot een volgend concert, dan heeft het nog een bepaalde persoonlijke waarde

Ik heb ook het hele concert staan springen, maar ik had gelukkig nergens last van Mijn huisgenootje heeft nog wel enkele dagen last gehad van zijn kuiten Wij hebben daar trouwens wel staan zweten als natte otters zeg

Oh, en This Boy heeft bij mij toen echt veel indruk gemaakt! Jammer dat het in de HMH toch wat minder was...
pi_33065410
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Oh, en This Boy heeft bij mij toen echt veel indruk gemaakt! Jammer dat het in de HMH toch wat minder was...
ja ik wou vrolijk meezingen, maar dat lukte niet echt doordat de halve tekst foetsie was...enzo
pi_33065433
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:42 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Wij hebben daar trouwens wel staan zweten als natte otters zeg
Natte otters
  woensdag 14 december 2005 @ 09:50:40 #20
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_33065463
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:47 schreef lienelien het volgende:

[..]

ja ik wou vrolijk meezingen, maar dat lukte niet echt doordat de halve tekst foetsie was...enzo
pi_33065577
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Alexander zong maar de halve tekst... liet dingen weg, sloeg dingen over, verandere de volgorde, en het gitaargeluid overstemde alex' stem, dat was bést jammer
pi_33065724
Dat was eigenlijk het enige nummer wat tegenviel ja. Wel jammer, omdat het zo'n goed nummer is.
pi_33065758
ja idd, het kwam niet helemaal tot z'n recht. En sws als eerste nummer van het concert vond ik geen goede keuze
  woensdag 14 december 2005 @ 10:19:54 #24
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_33066012
In Leuven was het echt een geweldig nummer om mee te beginnen. Vanaf de eerste toon stond echt de hele zaal te springen
pi_33068505
spiegelaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')