http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=662quote:Vorig jaar werd in allerijl het geplande optreden van Franz Ferdinand verplaatst van het knusse Utrechtse Tivoli naar de grote concerthal in de Bijlmer. Een wijze beslissing achteraf, want het concert was binnen mum van tijd tot aan de nok toe uitverkocht. En dat is niet zo gek, want de eigenwijze gitaarpop van de vier Schotse helden werkt aanstekelijk op ieders heupen.
Het tegendraadse karakter van Franz Ferdinand blijkt ook uit het feit dat de band het nieuwe tweede album in eerste instantie geen titel wilde geven. Oorspronkelijk zou de plaat net als het debuut gewoon Franz Ferdinand heten. Om geen verwarring te zaaien doopte de groep de nieuwe cd uiteindelijk om tot You Could Have It So Much Better... With Franz Ferdinand. Doe je dansschoenen alvast maar aan!
Artiesten
Franz Ferdinand Voorprogramma: Special guest nog niet bekend
Zie ook
http://www.franzferdinand.co.uk/
ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En vrijdag 19 augustus om 20:15 uur in de Alpha tent op Lowlands!
Ik heb er zin in!
Het valt op een zondag dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoop dat ik kan...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:49 schreef Malebolgia het volgende:
op Sziget rockte ze iig hard; strakke live-performance![]()
net even gekeken nieuwe single komt 19 september uit en het album 3 oktoberquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:56 schreef Kolkus het volgende:
Er bestaat een piepklein kansje dat ik er heen ga.
Is er eigenlijk al wat bekend over het nieuwe album, wanneer komt 'ie bijvoorbeeld uit??
ik heb ze meestal(nu ook weer) echt wel binnen een week binnen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef IrfieJ het volgende:
2 weken als het goed is, mijn kaartjes zijn al een tijdje binnen
Laten we eerst het topic maar uitbreiden tot een deel 2quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef Agiath het volgende:
ff wat vrienden vragen, ik wil er ook wel heen
ik voel een meet komen
ja ik heb ze nuquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:57 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ik heb ze meestal(nu ook weer) echt wel binnen een week binnen...
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef thettes het volgende:
Mijn kaartje zijn als het goed is ook allang binnen... heb ze alleen nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |