10 maart verschijnt de nieuwe cd 'Kriebelvisje', en tevens het boek 'Kriebelvisje'. Elke track van de cd bij een hoofdstuk van het boek.
Maarre... wie kent Meindert Talma eigenlijk.... en wat vinden we ervan?
Ben wel benieuwd naar de nieuwe cd, hopelijk is die beter dan het artwork van Peter Pontiac.
Ik heb hem 1x gezien met de Negroes in het voorprogramma van de Kift. Vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. 1 of 2 nummers is leuk, daarna heb ik alleen maar verveeld staan wachten tot de Kift begon
quote:hmmm, de cd zou je al in huis mogen hebben hoor...
Op zondag 2 maart 2003 14:00 schreef methodmich het volgende:
Ik krijg cd en boek binnenkort thuisgestuurd voor een recensie voor op Excelsior's eigen website. Ben benieuwd.
zie ik je toevallig dinsdag?
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:33 schreef dr_diablos het volgende:
hopelijk is die beter dan het artwork van Peter Pontiac.
quote:Geen idee. Maar bij mijn weten komt de cd pas deze week in de bus.
Op zondag 2 maart 2003 18:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
hmmm, de cd zou je al in huis mogen hebben hoor...
zie ik je toevallig dinsdag?
Ik heb twee keer een optreden van hem gezien (met de negroes) en die zijn me prima bevallen. Aparte muziek, mooie kurkdroge monologen.
J.
zit daar een btje versuft wat keybord te spelen voorop het podium, zit er nog versufter achter, klonk echt niet. Was 3 x kut!
En dat terwijl ik een brede smaak heb, en ook moeite wil doen muziek leuk of intressant te vinden...
quote:Surhuisterveen. Een wâldpyk dus. Blijven toch een beetje tweederangs Friezen daarzo
Op zondag 2 maart 2003 23:28 schreef Juan Zueco het volgende:
Zover ik weet is Meindert toch echt een Fries.J.
Ik vind hem wel grappig op z'n tijd. Wist je trouwens dat Meindert's platen geboycot worden op Omrop Fryslân omdat ze errr.. te vreemd zouden zijn??? Tsss...stelletje cultuurbarbaren.
Is het nou een Groninger of een Fries? Hoe moet een simpele Brabo daar nou een chocolade resp. een verhaaltje van maken?
Ik vond z'n tour in een SRV-wagen trouwens wel eenzame klasse
Goed toch?
Verder ken ik 'm niet zo. Heb de CD ooit eens geluisterd, maar het lag me allemaal net wat te laag op de grond..
quote:Anne Soldaat idd. Jeroen Kleijn ook, da's wel geen formeel lid van DA (speelde wel mee op DA-live), maar toch lid van de familie
Op donderdag 6 maart 2003 20:58 schreef Astronaut het volgende:
Ik vond het bij tijd en wijle idd wel eens een beetje krakkemikkig maar op die nieuwe plaat schijnt de helft van Daryll-Ann mee te spelen en dat verandert de zaak natuurlijk wel een beetje.
Ik heb dinsdag trouwens Meindert Talma zien spelen met alleen piano en gitaar in een liefelijk kleine bezetting, in een liefelijk klein zaaltje, met een liefelijk publiek, en eerlijk gezegd is dat heel anders dan op de plaat. Die beslotenheid en tederheid maakt zijn muziek zoveel meer breekbaar en legt ook beter de subtiele humor bloot
quote:JK speelde ook op Weeps, Happy Traum en Trailer Tales mee en is wel degelijk member van Daryll-Ann. Ook van Scram C Baby en een medewerker van de platenmij.
Op donderdag 6 maart 2003 22:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Anne Soldaat idd. Jeroen Kleijn ook, da's wel geen formeel lid van DA (speelde wel mee op DA-live), maar toch lid van de familie
Geweldig!
Dikke Paulus, ook zo mooi.
Al moet ik helaas zeggen dat ik het na één album (Ome Hajo dus) eigenlijk wel gezien had. Leave Stumper heb ik ook, maar die heeft mij tot op heden niet kunnen bekoren.
quote:Hij heeft ook een tijdje opgetreden in een SRV wagen. Publiek en band in een hokje van 2 bij 7!!
Op vrijdag 7 maart 2003 12:27 schreef Frollo het volgende:
Ik ben de versmobiel-ondernemer
Met mijn kar vol zuivelproducten
Maak ik iedereen gelukkig
De vrouwen vertrouwen mij allemaal
Bij de een hou ik een ouwehoerverhaal
Bij de ander ben ik wat sneller klaar
quote:Oké
Op vrijdag 7 maart 2003 12:21 schreef methodmich het volgende:[..]
JK speelde ook op Weeps, Happy Traum en Trailer Tales mee en is wel degelijk member van Daryll-Ann. Ook van Scram C Baby en een medewerker van de platenmij.
Methodmitch voor al uw Excelsior-weetjes...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |