quote:damn hoe groot is de kans dat ik net dat nummer zit te downloaden
Op woensdag 26 februari 2003 23:45 schreef sweek het volgende:
Heb ze live mogen aanschouwen, het is erg, erg mooi.
Die single is trouwens The Dark Is Rising.
De band hing toen op losse schroeven, vanwege de drugsproblemen bij met name Donahue. Nu is ie daar deels los van, al laat het zijn sporen achter in zijn teksten, waarin het gaat over serpenten en andere hallucinaties. Laatste wapenfeit All Is Dream ('01) is ook een prima album, waarop dus The Dark Is Rising staat die jij downloadt.
Tips:
Opus 40
Goddess On A Highway
Tonite It Shows
Nite And Fog
Lincoln's Eyes
Boces
quote:Volgens mij is het andersom, de huidige zanger van Mercury Rev zat vroeger een tijdje in de Flaming Lips als gitarist...
Op maandag 3 maart 2003 21:56 schreef Vuur het volgende:
Ik heb wel eens ergens gehoord dat die voorman van het eerste uur nu in de flaming lips speelt (pin me er niet op vast)
Ik heb alleen hun laatste 2 albums, allebei ... zijn hun oudere albums ook de moeite waard?
quote:Die is zoooooooooooooooooooo gaaf!!!
Op donderdag 27 februari 2003 11:32 schreef Luigi het volgende:
Chasing a bee.
quote:kanook
Op maandag 3 maart 2003 22:05 schreef teardrop het volgende:[..]
Volgens mij is het andersom, de huidige zanger van Mercury Rev zat vroeger een tijdje in de Flaming Lips als gitarist...
Ik heb alleen hun laatste 2 albums, allebei
... zijn hun oudere albums ook de moeite waard?
quote:Is inderdaad zo.
Op maandag 3 maart 2003 22:05 schreef teardrop het volgende:[..]
Volgens mij is het andersom, de huidige zanger van Mercury Rev zat vroeger een tijdje in de Flaming Lips als gitarist...
Zelfde bij mij. Lekkere weirde muziek maar die stem trek ik niet lang achter elkaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2003 01:04 schreef reem het volgende:
Ik was erbij. Ik had nog nooit van ze gehoord, maar ze zijn erg goed. Er hing een lekker sfeertje.. en sommige nummers waren heel indrukwekkend, bv 'The dark is rising' (ben ik nu ook aan het luisteren),quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:58 schreef Enzo500 het volgende:
Klinkt mooi op het eerste gehoor. Meeslepend als altijd.
Volgens die site staan ze trouwens op 23 november in de Heineken Music Hall. Als voorprogramma van Nick Cave dus.
Hmm...ik hoop dat ze ook nog aparte shows doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |