Ik heb hem hier (met dank aan escape) liggen. En een erg fijn album! Lekker psychedelic net zoals het debuut. Het valt me zeker niet tegen.
Wat is jullie mening over deze cd?
De officiele release is op 25 augustus.
Tracklist:
code:Oja, in de OOR van deze 2 weken zit een 7" single hoes, die je bij verschillende platenzaken kan inruilen voor een echte single mits je het hele album koopt. Wat ik natuurlijk als fan ga doen.01 - Stop
02 - Six Barrel Shotgun
03 - We're All In Love
04 - In Like The Rose
05 - Ha Ha High Babe
06 - Generation
07 - Shade Of Blue
08 - US Government
09 - And I'm Aching
10 - Suddenly
11 - Rise Or Fall
12 - Heart And Soul
Oh jah, die single die je krijgt na het inruilen, da's een vinyltje neem ik aan?
[edit] Staat nu aan, eerste nummer klinkt goed
Concert, concert ??? In UK bedoel je
quote:Melkweg 28 aug
Op zondag 10 augustus 2003 15:18 schreef A-wing het volgende:
Concert, concert ??? In UK bedoel je
quote:Ja sorry, net ook gezien, stond niet op de BRMC site; op de site van de melkweg staat 'voorverkoop gestart' maar als jij zegt dat het uitverkocht is zal je daar wel een reden voor hebben... jammer maar ach ja live is leuk maar ook niet de hele wereld.
Op zondag 10 augustus 2003 15:30 schreef Echoes het volgende:[..]
Melkweg 28 aug
quote:Ah kijk, een omstreden uitspraak
Na eerst alles gejat te hebben van JAMC
Jesus & Mary Chain - 1985 - Psychocandy
Jesus & Mary Chain - 1987 - Darklands
Jesus & Mary Chain - 1988 - Barbed Wire Kisses
Jesus & Mary Chain - 1989 - Automatic
Jesus & Mary Chain - 1992 - Honey's Dead
Jesus & Mary Chain - 1994 - Stoned And Dethroned
Jesus & Mary Chain - 1995 - Hate Rock 'n' Roll
Jesus & Mary Chain - 1998 - Munki
Overigens staat op ww.3voor12.n het hele nieuwe album online. Erg fijn. Kun je hem eens een aantal keren horen voor je hem al dan niet koopt. Ik vond hem de eerste keer wat tegenvallen, maar begin nu toch hopeloos verslaafd te raken aan die plaat. Lekker hoorrrrr.
Jatten van Oasis vind ik overdreven, overtreffen van Oasis op een zwarte manier vind ik een betere omschrijving.
En over dat concert: ik kan er helaas niet heen (zit dan op Pukkelpop), maar ik zou in zo´n geval gewoon even naar de Melkweg bellen. Ik heb zoiets ook een ker gehad met het concert van Interpol aldaar, wat volgens Ticketservice uitverkocht was en volgens de Melkweg site niet. De vrouw die ik aan de telefoon had zei dat ik een uurtje geduld moest hebben, dan kwamen er weer tickets in de vvk bij ticketservice, wat ook zo was.
quote:ook al
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:08 schreef Burger_Queen het volgende:
BRMC
quote:jammer
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:06 schreef Burger_Queen het volgende:
Nee (blut)
ent kost maar 15 eurotje
quote:iemand mailde dat hij wel via ticketservice kaartjes had besteld. (telefonisch dan neem ik aan).
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:09 schreef Vork het volgende:
Het zou kunnen zijn dat dit doorgaans op internet dan aan wordt gegeven met uitverkocht terwijl er in weze nog wel een paar kaartjes kunnen zijn.
quote:Dan zal het wel een foutje zijn geweest, want oz erg hard zal dat niet lopen gok ik.
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:24 schreef Echoes het volgende:
iemand mailde dat hij wel via ticketservice kaartjes had besteld. (telefonisch dan neem ik aan).
Dus..wie weet. Maar denk het niet, stond 2 uur na voorverkoop al dat ze niet meer beschikbaar waren.
quote:of allang te downloaden via IRC.
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:51 schreef metalbazzz het volgende:
volledig te beluisteren bij de luisterpaal van 3voor12 http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |