oh is er ook een clip van, moet ik maar is naar die oude clips kijken op de zondag avond bij the boxquote:
Kun je de Topicopener niet kwalijk nemen zonder zoekfunctie.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:40 schreef nipeng het volgende:
Talk Talk heerscht!
Goede nummers hebben ze gemaak.
Spuit 11... Zie mijn post hierboven...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef peaceman het volgende:
www.allmusic.com
zoek en gij zult ontdekken......
haha ik was dus te langzaam met postenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:43 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Spuit 11... Zie mijn post hierboven...
welk nummer is nog meer een aanrader, naast such a shamequote:Op woensdag 20 april 2005 20:44 schreef Abbadon het volgende:
Talk Talk heeft erg prettige muziek gemaakt!
It's a life dacht ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
welk nummer is nog meer een aanrader, naast such a shame![]()
Je hebt gelijk ik moest wroeten en twintig jaar terug.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
It's my life. Maar Tomorrow started is nog veel mooier.
Luister hier naar een paar fragmentenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
welk nummer is nog meer een aanrader, naast such a shame![]()
live zijn ze ook erg goed, maar er is weinig van te vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Het leek me altijd weleen typische studioband. Of heeft iemand ze ooit live gezien en kan dat weerleggen ?
Vergeet Spirit of Eden niet, wordt gezien als hét meesterwerk.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:53 schreef Philosocles het volgende:
Ze hebben in ieder geval 2 albums gemaakt, It's my life en The Colour of Spring (als ik 't goed heb) die m.i. juweeltjes in de popgeschiedenis genoemd kunnen worden; bijna alle nummers zijn (on)gewoon goed.
Ze schijnen wel live-optredens gedaan te hebben, maar ik ben er nooit geweest.... Trouwens de CD spirit of eden is erg goed!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Het leek me altijd weleen typische studioband. Of heeft iemand ze ooit live gezien en kan dat weerleggen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |