oh is er ook een clip van, moet ik maar is naar die oude clips kijken op de zondag avond bij the boxquote:Op woensdag 20 april 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ik vond de clip geweldig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kun je de Topicopener niet kwalijk nemen zonder zoekfunctie.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:40 schreef nipeng het volgende:
Talk Talk heerscht!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goede nummers hebben ze gemaak.
Spuit 11... Zie mijn post hierboven...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef peaceman het volgende:
www.allmusic.com
zoek en gij zult ontdekken......
haha ik was dus te langzaam met postenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:43 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Spuit 11... Zie mijn post hierboven...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welk nummer is nog meer een aanrader, naast such a shamequote:Op woensdag 20 april 2005 20:44 schreef Abbadon het volgende:
Talk Talk heeft erg prettige muziek gemaakt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
It's a life dacht ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
welk nummer is nog meer een aanrader, naast such a shameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
It's my life. Maar Tomorrow started is nog veel mooier.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
It's a life dacht ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt gelijk ik moest wroeten en twintig jaar terug.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
It's my life. Maar Tomorrow started is nog veel mooier.
Luister hier naar een paar fragmentenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
welk nummer is nog meer een aanrader, naast such a shameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
live zijn ze ook erg goed, maar er is weinig van te vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Het leek me altijd weleen typische studioband. Of heeft iemand ze ooit live gezien en kan dat weerleggen ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vergeet Spirit of Eden niet, wordt gezien als hét meesterwerk.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:53 schreef Philosocles het volgende:
Ze hebben in ieder geval 2 albums gemaakt, It's my life en The Colour of Spring (als ik 't goed heb) die m.i. juweeltjes in de popgeschiedenis genoemd kunnen worden; bijna alle nummers zijn (on)gewoon goed.
Ze schijnen wel live-optredens gedaan te hebben, maar ik ben er nooit geweest.... Trouwens de CD spirit of eden is erg goed!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Het leek me altijd weleen typische studioband. Of heeft iemand ze ooit live gezien en kan dat weerleggen ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop