quote:
Op donderdag 4 december 2025 16:59 schreef EP3 het volgende:Tweede jaar op rij dat ze bij P4K n album op 1 hebben staan dat geen officiele release kent en naar mijn weten alleen op YT in z'n geheel is te beluisteren. ( Wel weer n bijzonder album waar ik zelf ook veel luisterplezier aan heb beleefd. )
Moody,
.
Ik lees zelf eigenlijk geen Pitchfork meer sinds ze die hele poptimisme-shtick zijn gaan doen.
Ik zal trouwens nooit vergeten dat ik vroeger op het musicboard van 4chan zat, in een Deafheaven-thread vlak voordat hun nieuwe album uitkwam, zal rond 2015 zijn geweest denk ik. Iemand had toen oude tweets van de gitarist gevonden waarin hij mensen voor "tranny" en "nigga" uitschold. Die gast had daar Pitchfork over gemaild, ook screenshots van die mails gestuurd. Binnen 15 minuten ofzo stond zijn Twitter-account op protected en waren de tweets (waarschijnlijk) verwijderd.

Is natuurlijk een beetje een publiek geheim dat moderne Pitchfork in de handen van platenlabels zit maar vond dit wel heel tekenend.