Toch nog wat vaker luisteren dan. Komt natuurlijk ook omdat ik Amélie nog sterk er bij verbeeld. Maar of Goodbye Lenin echt beter is, zou ik zo niet durven zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:36 schreef Falco het volgende:
Die van soundtrack Goodbye Lenin vind ik juist beter dan Amelie. Ook qua film vond ik dat het geval. Ik zou het ook niet echt gemakkelijk kunnen omschrijven, maar het doet iig melancholisch en volks aan. Voor als je het stapje naar klassiek waagt, zou ik iig stukken van Chopin aanraden, omdat Yann Tiersen daar veel invloeden vandaan haalt.
Ik ook! Heb momenteel maar twee nummers tot mijn beschikking in mp3 vorm (ode to a friend en no mercy for she), en beide nummers laten me hunkeren naar meer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar zijn album met Shannon Wright, maar ik kan het maar nergens vinden.
Die ken ik inmiddels ook, samen met Dragon Fly en Callous Sun. En ik kan me alleen maar bij je aansluiten, wat een prachtige nummers.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:26 schreef astral_clouds het volgende:
Ik ook! Heb momenteel maar twee nummers tot mijn beschikking in mp3 vorm (ode to a friend en no mercy for she), en beide nummers laten me hunkeren naar meer.![]()
De cd ligt gewoon in de winkel...quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:26 schreef astral_clouds het volgende:
[..]
Ik ook! Heb momenteel maar twee nummers tot mijn beschikking in mp3 vorm (ode to a friend en no mercy for she), en beide nummers laten me hunkeren naar meer.![]()
Heerlijk he, aan de ene kant kan ik er helemaal gelukkig van worden en aan het is ook heerlijk als ik me verdrietig voel, niet omdat het me troost ofzo, maar omdat er zoveel kracht van uitstraalt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Vriendin heeft me Amelie-liefhebber gemaakt (de film dus), en de muziek ken ik langer dan de film omdat mijn ouders die hadden gekregen. En sinds ik de film heb gezien voel ik de muziek veel dieper doordringen, aan de ene kant kan ik er doodgelukkig van worden, aan de andere kant voel ik soms tranen opwellen door de kracht van de muziek, net als ik in de film ook regelmatig met een brok in mijn keel zat.
En hoe heet die?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:04 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
De cd ligt gewoon in de winkel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |