Ik probeer al een tijdje aan die cd te komen, maar het is wel lastig. Misschien dat het deze week lukt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:41 schreef sjaakie_v het volgende:
[..]
de box is van 1997
de cd talisman is van 2002, en later opgenomen dus kan niet in de box zitten.
nog wel is de cd Rituals: live in Japan uit 1993 verkrijgbaar, deze zit ook niet in de box.
info:
http://www.hut.fi/~omertalo/PAINKILLER/Rituals.html
Ik heb heb.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:43 schreef Seborik het volgende:
Ik probeer al een tijdje aan die cd te komen, maar het is wel lastig. Misschien dat het deze week lukt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij hem in je collectie en hoe bevalt hij?
Maar essentieel om tot de Fok!-Muziek-sekte te behorenquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:04 schreef =HellFire= het volgende:
Nah Kletz, het is alleen muziek for the rich and privileged jazz-fans.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krijg je dan ook elke week het Fok!-Muziek weekblad, stickers, patches, buttons en elke week gratis een cdtje met de nieuwste hits van Zorn thuisgestuurd?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:08 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Maar essentieel om tot de Fok!-Muziek-sekte te behorenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad, een zeer leuke plaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:47 schreef OProg het volgende:
Ik draai die 'Downtown Lullaby' wel regelmatig. Leuk album.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na 1 keer draaien vond ik 'm niet zo goed als na de 2e, 3e, 4e, 5e, 6e ... keer.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:28 schreef noruas het volgende:
Als stap verder zou ik The Big Gundown aanraden, behoorlijk gestoord al maar de melodieën van Ennio Morricone hielden mij in het begin in ieder geval op de beenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Daarbij is The Big Gundown natuurlijk echt een sublieme cdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, en die draai ik dan weer een stuk minder op de 1 of andere redenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:41 schreef Seborik het volgende:
[..]
Inderdaad, een zeer leuke plaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je Euclid's Nightmare al?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:22 schreef Seborik het volgende:
Birthday Celebration deel 6 is de moeite waard. Meer dan de moeite zelfs. Hemophiliac Live is echt heel tof. Te gekke samples, ijzingwekkende sferen van de stem van Mike Patton en de saxofoon van John Zorn die steeds meer op elkaar gaan lijken en uiteindelijk vermengen tot een klank vol doodsangst. Loopjes van de saxofoon die niet zouden misstaan in een spannende thriller. Deze cd is echt heel erg geslaagd. Vind hem stukken beter dan Fred Frith/John Zorn Duo (B'day Celebration deel 5).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop