The God Machine-liefhebbers (het waren het er ook zoveel hier, niet) zullen deze band wel kennen, maar of ze het mooi vinden? Robin Proper-Shepard zal het weinig interesseren.
Geen vage alternatieve metal maar melancholische liedjes.
Wordt tijd dat ik zelf eens wat van deze band ga aanschaffen.
Voor meer info: zie deze waardevolle site http://www.subjectivisten.org/archives/000908.php
Op 15 februari staan ze in Paradiso en op 26 en 27 maart in Patronaat en Tivoli.
quote:Of live ga aanschouwen:
Op woensdag 21 januari 2004 16:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wordt tijd dat ik zelf eens wat van deze band ga aanschaffen.
15 feb, Paradiso Amsterdam
26 mrt, Patronaat Haarlem
27 mrt, Tivoli De Helling, Amsterdam
Of lees voor meer info de METRO van vandaag!
Of de OOR van afgelopen week...
Of..of..of...
quote:De Metro bracht me op het idee
Op woensdag 21 januari 2004 16:57 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Of live ga aanschouwen:
27 mrt, Tivoli De Helling, AmsterdamOf lees voor meer info de METRO van vandaag!
Of de OOR van afgelopen week...
Of..of..of...
quote:Zeker heel anders dan de God Machine! Maar "Desert Song No.2" is echt geweldig!
Op woensdag 21 januari 2004 17:17 schreef bartrid het volgende:
geweldige cd's, erg laid back en soms ook best depressief, niet iets wat ik voor mijn lol opzet. Heel anders dan the God Machine (fantastische band is dat trouwens) maar ook heel mooi.
Helaas kan ik naar geen van de concerten....
Zie evt ook hier
Tivoli in Utrecht, mag ik hopenquote:Op woensdag 21 januari 2004 16:57 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
27 mrt, Tivoli De Helling, Amsterdam
goed nieuwsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://myspace.com/thesophiacollective 27 oktober komt het nieuwe album uit
Mwoah... op de laatste twee cd's staan hier en daar wat geluidserupties. Maar denk niet dat je die herkenbaarheid zal missen....quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:28 schreef P.B.Galesloot het volgende:
Is het uberhaupt te vegelijken met TGM?
Hm ik ben meestal niet bepaald gecharmeerd van die zgn "luisterliedjes". Is het te vergelijken met dat soort werk?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hier en daar wat geluidserupties.
Het zijn veelal akoestische songs. Hele treurige wel trouwensquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:08 schreef P.B.Galesloot het volgende:
[..]
Hm ik ben meestal niet bepaald gecharmeerd van die zgn "luisterliedjes". Is het te vergelijken met dat soort werk?
TGM heeft nogal wat extra persoonlijke waarde voor mij, afgezien van de muziek. Vandaar.
Beetje ver voor mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, moet zeggen dat het weer een fijne plaat is23 feb in Effenaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |