ik heb net dat nummer blueside geluisterd, lekker nummer, toch wel meer dan aardig als je het mij vraagt. Leuke tip, ik ga het proberen niet te vergetenquote:Op zondag 4 juli 2004 21:27 schreef pfaf het volgende:
Blueside klinkt wel aardig. Maar ook niet meer dan dat...
I'm Shakin' zal ik eens beluisteren.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:30 schreef Boeman het volgende:
Shake it vind ik persoonlijk beter klinken.
Die cover is briljant!quote:Op zondag 4 juli 2004 23:24 schreef xelektra het volgende:
Rooney!!! Ja die zijn leuk. "Here today, gone tomorrow" is weliswaar een cover maar heb het vorige zomer helemaal dood gedraaid.. ben benieuwd of onze MTV ze ook laten zien
Ze zijn leuk, live. Hele lieve, leuke band. Ze stonden een tijd terug in de Rotown in Rotterdam, daar heb ik ze gezien. Er komt veel 15-16 jarig volk op af. Ze kregen het zelfs voor elkaar een semisofte pit te bouwen, wat de zanger echt helemaal geweldig vondquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:26 schreef Albee het volgende:
Ik een dag eerder in Nijmegen.. Ben zeer benieuwd hoe ze life zijn! Paar weken terug was ik in de california, daar werd je dood gegooid me ze.
quote:www.rooneymusic.nl
Rooney roept alle Nederlandse Rooney fans op!!!
Wil jij meehelpen met de promotie van Rooney in Nederland?
Geef je dan nu hieronder op voor het GRATIS Rooney promotiepakket!
Je ontvangt dan z.s.m. het Rooney pakket (bestaande uit Rooney buttons, stickers en flyers) gratis in de bus.
Gebruik deze Rooney promotie items voor je eigen “Promote Rooney Campagne”. Dus sticker alle lantaarnpalen in je stad onder, deel buttons uit of verspreid flyers tijdens de Sinterklaarintocht in je stad... Kortom, zet je eigen promotie actie op!
Upload vervolgens hier de leukste/gekste foto('s) van je Rooney acties en WIN: Een dag op stap met Rooney! Rooney kiest de winnaar en neemt deze begin december een dag mee op stap. Dus samen met Rooney uit eten, bier drinken en natuurlijk naar een Rooney concert met je vrienden!
Wat cool!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Krissinas het volgende:
Ik had dit topic nog nieteens gezien!?!?!
Rooney is echt tof. Die cd is ook erg lekker en ga ook naar hun show over n paar weken. En het is eindelijk een band die iets speciaals doet qua promotie:
[..]
Jeuh, die heb ik nog in mijn lijst gezet voor de cover top 100 van een paar jaar geleden.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:24 schreef xelektra het volgende:
Rooney!!! Ja die zijn leuk. "Here today, gone tomorrow" is weliswaar een cover maar heb het vorige zomer helemaal dood gedraaid.. ben benieuwd of onze MTV ze ook laten zien
dat vraagt om een fotoquote:Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef xuanery het volgende:
yess! flyers en stickers en buttons binnen! op naar de promotiecampagne. ik zit hier nu met mijn rooney shirt met alle handtekeningen van de bandleden erop, waar ik nu alle buttons op heb gespeld, en met een rooney sticker op mijn voorhoofd. sexyyy!
Haha, dat wil ik zien idd! :pquote:Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef xuanery het volgende:
yess! flyers en stickers en buttons binnen! op naar de promotiecampagne. ik zit hier nu met mijn rooney shirt met alle handtekeningen van de bandleden erop, waar ik nu alle buttons op heb gespeld, en met een rooney sticker op mijn voorhoofd. sexyyy!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |