abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juli 2004 @ 21:03:17 #1
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_20414103
Rooney, en dan heb ik het niet over de voetballer

Deze band komt volgens mij uit de VS http://www.rooney-band.com/
In Nederland heb ik er nog niet zoveel over gehoord, maar in Nieuw Zeeland zouden ze al behoorlijk 'populair' zijn, zo heb ik gehoord...
De nummers 'Shake It' en 'Blueside' ken ik, en die klinken best goed eigenlijk!.
Het album(dat trouwens ook 'Rooney' heet) heb ik nog niet, maar ik denk dat ik dat binnenkort maar even ga aanschaffen...

Weet iemand hier wat meer over deze band te vertellen?
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  zondag 4 juli 2004 @ 21:27:51 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 4 juli 2004 @ 21:30:16 #3
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_20414589
Shake it vind ik persoonlijk beter klinken.
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  zondag 4 juli 2004 @ 21:34:48 #4
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_20414683
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:27 schreef pfaf het volgende:
Blueside klinkt wel aardig. Maar ook niet meer dan dat...
ik heb net dat nummer blueside geluisterd, lekker nummer, toch wel meer dan aardig als je het mij vraagt. Leuke tip, ik ga het proberen niet te vergeten
  zondag 4 juli 2004 @ 21:39:52 #5
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_20414819
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:30 schreef Boeman het volgende:
Shake it vind ik persoonlijk beter klinken.
I'm Shakin' zal ik eens beluisteren.

edit: ach.... ja......
pi_20417533
Rooney!!! Ja die zijn leuk. "Here today, gone tomorrow" is weliswaar een cover maar heb het vorige zomer helemaal dood gedraaid.. ben benieuwd of onze MTV ze ook laten zien
  maandag 5 juli 2004 @ 10:54:50 #7
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_20423810
Er is een keer een aflevering van The O.C. geweest waarin ze allemaal naar een concert van deze band gingen. Hoofdpersoon Seth heeft ook een poster van Rooney in zijn kamer en het is veelvuldig gezegd dat het zijn favoriete band is. Ik heb gelezen op TVtome dat zij vaak muziek van deze band in de serie gebruiken.

De aflevering heet " The Third Wheel" en is aflevering 1x15. Hij moet over een paar weken op tv komen. Bekijk de tv-gids.
De nummers die Rooney in deze aflevering speelt zijn: I'm Shaking, Sorry Sorry, Blueside en Popstars.

Ik vind het niet geheel mijn smaak, maar dit ter informatie voor de fans.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 september 2004 @ 02:08:45 #8
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22031570
quote:
Op zondag 4 juli 2004 23:24 schreef xelektra het volgende:
Rooney!!! Ja die zijn leuk. "Here today, gone tomorrow" is weliswaar een cover maar heb het vorige zomer helemaal dood gedraaid.. ben benieuwd of onze MTV ze ook laten zien
Die cover is briljant!

M'n favoriete nummer op de Ramones cover CD die ik heb. Ik ga eens luisteren wat voor matriaal ze zelf maken. Voor the movie-buffs: het broertje van Jason Schwartz zit in deze band.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54327396
Mag ik dit topic een gigantische rotschop geven?

when did your heart go missing

1 december ga ik ze zien in Tivoli de Helling
pi_54330499
Ik een dag eerder in Nijmegen.. Ben zeer benieuwd hoe ze life zijn! Paar weken terug was ik in de california, daar werd je dood gegooid me ze.
pi_54330541
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:26 schreef Albee het volgende:
Ik een dag eerder in Nijmegen.. Ben zeer benieuwd hoe ze life zijn! Paar weken terug was ik in de california, daar werd je dood gegooid me ze.
Ze zijn leuk, live. Hele lieve, leuke band. Ze stonden een tijd terug in de Rotown in Rotterdam, daar heb ik ze gezien. Er komt veel 15-16 jarig volk op af. Ze kregen het zelfs voor elkaar een semisofte pit te bouwen, wat de zanger echt helemaal geweldig vond .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2007 00:29:09 ]
pi_54425200
Ik had dit topic nog nieteens gezien!?!?!
Rooney is echt tof. Die cd is ook erg lekker en ga ook naar hun show over n paar weken. En het is eindelijk een band die iets speciaals doet qua promotie:
quote:
www.rooneymusic.nl

Rooney roept alle Nederlandse Rooney fans op!!!

Wil jij meehelpen met de promotie van Rooney in Nederland?
Geef je dan nu hieronder op voor het GRATIS Rooney promotiepakket!
Je ontvangt dan z.s.m. het Rooney pakket (bestaande uit Rooney buttons, stickers en flyers) gratis in de bus.

Gebruik deze Rooney promotie items voor je eigen “Promote Rooney Campagne”. Dus sticker alle lantaarnpalen in je stad onder, deel buttons uit of verspreid flyers tijdens de Sinterklaarintocht in je stad... Kortom, zet je eigen promotie actie op!

Upload vervolgens hier de leukste/gekste foto('s) van je Rooney acties en WIN: Een dag op stap met Rooney! Rooney kiest de winnaar en neemt deze begin december een dag mee op stap. Dus samen met Rooney uit eten, bier drinken en natuurlijk naar een Rooney concert met je vrienden!
  woensdag 7 november 2007 @ 20:06:35 #13
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54437820
ik ben zo blij dat Rooney Fok! ook heeft bereikt, haha. hun show in Amsterdam was zo leuk. ik heb me al opgegeven voor het promopakket, maar heb 'm nog steeds niet binnen.. iemand hier wel al? lijkt me heel tof om wat aan promotie te doen! Ik hoorde laatst When Did Your Heart Go Missing op de radio en ik flipte compleet, komt zelden voor dat mijn favo liedjes op de radio gespeeld worden, haha. Weet nog wel dat ie in premiere ging in maart.. op myspace

ze hebben ook dit weekend twee videoclips speciaal voor Europa gemaakt, ze zijn erg gek op dit werelddeel zo blijkt.

Oh en ik ga naar en de Nijmegen en de Utrecht show, ben per ongeluk dubbel geboekt. Gaat tof worden. Fok meeting doen dan maar?
pi_54438425
Leuke liedjes hebben ze. Daisy Duke is me vooral bijgebleven. De nieuwe single is ook weer erg ok
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_54438959
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Krissinas het volgende:
Ik had dit topic nog nieteens gezien!?!?!
Rooney is echt tof. Die cd is ook erg lekker en ga ook naar hun show over n paar weken. En het is eindelijk een band die iets speciaals doet qua promotie:
[..]
Wat cool!
pi_54480302
Ik heb het pakket ook besteld, maar heb ook nog nix gehoord. Anders ff mailen wanneer t binnen moet komen ofzo... Heb wel wat leuke ideeen moet ik zeggen. :p
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:35:54 #17
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54480668
ik vraag me ook af waar we onze coole promotie ideeen eigenlijk in kunnen sturen? er staat niet echt een link of emailadres op de site, of wel soms?
pi_54480873
Het lijkt me dat je bij t pakket iets krijgt waar opstaat waar je het heen moet sturen ofzo. Als ze het gewoon op die site gaan zetten, krijg je ook allemaal spam enzo lijtk me.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:53:41 #19
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54481141
dat is ook zo. nou dan hoop ik maar dan het pakket snel binnenkomt, ik heb een paar mooie ideetjes! haha. maar ze moeten idd flink goed gepromoot worden, deze week is WDYHGM de top 40 uitgeknald. maar ik heb mooi wel een prachtige recensie van hun album in de OOR gelezen dus dat belooft veel goeds.
pi_54516324
quote:
Op zondag 4 juli 2004 23:24 schreef xelektra het volgende:
Jeuh, die heb ik nog in mijn lijst gezet voor de cover top 100 van een paar jaar geleden.

Hier dus
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_54547917
Ik heb antwoord gekregen op mn mailtje en ze liggen als het goed is eind van deze week op de mat. Ik ben benieuwd.
  maandag 12 november 2007 @ 13:53:51 #22
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54550054
oeeeh spannenddd!
  woensdag 14 november 2007 @ 12:52:46 #23
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_54598581
yess! flyers en stickers en buttons binnen! op naar de promotiecampagne. ik zit hier nu met mijn rooney shirt met alle handtekeningen van de bandleden erop, waar ik nu alle buttons op heb gespeld, en met een rooney sticker op mijn voorhoofd. sexyyy!
pi_54603881
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef xuanery het volgende:
yess! flyers en stickers en buttons binnen! op naar de promotiecampagne. ik zit hier nu met mijn rooney shirt met alle handtekeningen van de bandleden erop, waar ik nu alle buttons op heb gespeld, en met een rooney sticker op mijn voorhoofd. sexyyy!
dat vraagt om een foto
pi_54623484
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:52 schreef xuanery het volgende:
Haha, dat wil ik zien idd! :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')