dus mijn vraag luidt: "Weet iemand nog bandjes die een beetje dezelfde stijl als The Faint hebben?"
quote:Het is idd. een toffe band, heb er al redelijk wat van, maar zou ook echt geen soorgelijke band weten...
Op vrijdag 26 september 2003 11:25 schreef Isaac14 het volgende:
Ik had laatst gehoord van de the Faint en ik vind dat nu echt vette muziek (terwijl ik normaal van rock / metal houd) en uh, ik ging wat andere "electroclash" downloaden (postal service, cursive, en nog paar van die dingetjes), maar die vind ik niet mooi, die zijn iets te softdus mijn vraag luidt: "Weet iemand nog bandjes die een beetje dezelfde stijl als The Faint hebben?"
quote:Ik ook niet.
Op vrijdag 26 september 2003 12:24 schreef superheist het volgende:
maar ik vind ladytron niet echt op the faint lijken..
quote:Ik ook niet
Op vrijdag 26 september 2003 12:57 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ik ook niet.
.
quote:The Faint is gewoon electro toch? heb ze een paar maanden geleje in Ekko gezien beetje gay maar een leuke show verder
Op vrijdag 26 september 2003 13:07 schreef Betse het volgende:
Wat voor een muziek is the faint dan? Want ik heb het ook wel op een paar plaatsen zien staan. En welk album zou ik moeten luisteren?
quote:Ze hebben 3 albums en 2 EP's. En ik zou het new wave noemen, maar wel zeer orginele n-w.
Op vrijdag 26 september 2003 15:52 schreef wendydependie het volgende:[..]
The Faint is gewoon electro toch? heb ze een paar maanden geleje in Ekko gezien beetje gay maar een leuke show verder
we hebben er een interview mee gedaan het resultaat daarvan staat op rockworst.nl. hupsakeej. Oja heb ook foto's gemaakt van dat optreden welke ook online staan. Heb er geen albums van alleen mp3's volges mij hebben ze maar 2 albums waarvan er 1 hier is uitgebracht.
welk album je moet luisteren van the faint? geen idee, maar uh, "agenda suicide", "blank wave arcade", "Call Call", "Glass dance", "Cars pass in cold blood", "Posed to the death", "Your retro career melted" vind ik wel goeie nummers van hun.
mzzl
Misschien moet je oude Duran Duran uitchecken, dat heeft er ook wel wat van.
Electric Six
Fat Truckers
T. Raumschmiere
Adult.
Vive La Fête
Chicks On Speed
LCD Soundsystem
Le Tigre
The Rapture
Radio 4
Uhm... Ik zou the Postal Service misschien proberen? Is wel een stuk rustiger though... "the Postal Service - Such Great Hights" is wel swingend nummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |