abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13454109
Ik had laatst gehoord van de the Faint en ik vind dat nu echt vette muziek (terwijl ik normaal van rock / metal houd) en uh, ik ging wat andere "electroclash" downloaden (postal service, cursive, en nog paar van die dingetjes), maar die vind ik niet mooi, die zijn iets te soft

dus mijn vraag luidt: "Weet iemand nog bandjes die een beetje dezelfde stijl als The Faint hebben?"

pi_13454219
Eigenlijk ken ik geen bandjes die echt vergelijkbaar zijn, maar check Zoot Woman en Ladytron eens uit
yankee charlie dinges
pi_13455265
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 11:25 schreef Isaac14 het volgende:
Ik had laatst gehoord van de the Faint en ik vind dat nu echt vette muziek (terwijl ik normaal van rock / metal houd) en uh, ik ging wat andere "electroclash" downloaden (postal service, cursive, en nog paar van die dingetjes), maar die vind ik niet mooi, die zijn iets te soft

dus mijn vraag luidt: "Weet iemand nog bandjes die een beetje dezelfde stijl als The Faint hebben?"

Het is idd. een toffe band, heb er al redelijk wat van, maar zou ook echt geen soorgelijke band weten...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_13455595
ken alleen agenda suicide van the faint, best een leuk nummer... hmm, of ik nog meer ken... niet echt geloof ik... maar ik vind ladytron niet echt op the faint lijken..
pi_13456275
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 12:24 schreef superheist het volgende:
maar ik vind ladytron niet echt op the faint lijken..
Ik ook niet. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_13456541
Wat voor een muziek is the faint dan? Want ik heb het ook wel op een paar plaatsen zien staan. En welk album zou ik moeten luisteren?
pi_13457896
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 12:57 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ik ook niet. .

Ik ook niet
yankee charlie dinges
pi_13460762
Thom Revolver ?
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_13461138
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 13:07 schreef Betse het volgende:
Wat voor een muziek is the faint dan? Want ik heb het ook wel op een paar plaatsen zien staan. En welk album zou ik moeten luisteren?
The Faint is gewoon electro toch? heb ze een paar maanden geleje in Ekko gezien beetje gay maar een leuke show verder we hebben er een interview mee gedaan het resultaat daarvan staat op rockworst.nl. hupsakeej. Oja heb ook foto's gemaakt van dat optreden welke ook online staan. Heb er geen albums van alleen mp3's volges mij hebben ze maar 2 albums waarvan er 1 hier is uitgebracht.
pi_13461362
the rapture misschien?
pi_13461413
Radio 4

www.r4ny.com

pi_13464994
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 15:52 schreef wendydependie het volgende:

[..]

The Faint is gewoon electro toch? heb ze een paar maanden geleje in Ekko gezien beetje gay maar een leuke show verder we hebben er een interview mee gedaan het resultaat daarvan staat op rockworst.nl. hupsakeej. Oja heb ook foto's gemaakt van dat optreden welke ook online staan. Heb er geen albums van alleen mp3's volges mij hebben ze maar 2 albums waarvan er 1 hier is uitgebracht.

Ze hebben 3 albums en 2 EP's. En ik zou het new wave noemen, maar wel zeer orginele n-w. .
pi_13465023
ik zal die bandjes eens gaan checken
ladytron en zoot woman lijken niet op the faint

welk album je moet luisteren van the faint? geen idee, maar uh, "agenda suicide", "blank wave arcade", "Call Call", "Glass dance", "Cars pass in cold blood", "Posed to the death", "Your retro career melted" vind ik wel goeie nummers van hun.

mzzl

pi_13465086
Ik zou voor Danse Macabre gaan, niet die remix, weet niet wat dat precies is. Hoewel het eerste en tweede album ook zeer sterke nummers bevatten.
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:57:56 #15
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_13470177
The Rapture ligt dan misschien ook wel in je straatje, als ook !!! (spreek uit: chik chik chik), Out Hud en Liars.

[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 26-09-2003 23:04]

pi_16040451
Eind aug./begin sept. komt er een nieuw album van The Faint.
pi_16056693
Leuk. Dat optreden in Ekko was erg vet.

Misschien moet je oude Duran Duran uitchecken, dat heeft er ook wel wat van.

pi_16059216
Probeer ook eens :

Electric Six
Fat Truckers
T. Raumschmiere
Adult.
Vive La Fête
Chicks On Speed
LCD Soundsystem
Le Tigre
The Rapture
Radio 4

pi_16094972
Toen ik "the Faint - Agenda Suicide" hoorde dacht ik eerst dat Damon Albarn een electro bandje was begonnen Dat zorgde iig voor de nodige verwarring bij mij...

Uhm... Ik zou the Postal Service misschien proberen? Is wel een stuk rustiger though... "the Postal Service - Such Great Hights" is wel swingend nummer

pi_21942879
Typisch, ik hoor ze nu op de nieuwe oorgasm cd, maar volgens mij hebben ze aan een aardige stijlverandering gedaan want ik hoor er weinig electro meer in. Ze gebruiken wel electronische apparatuur, maar daarmee houdt de vergelijking wel zo'n beetje op. Het nummer dat op die cd staat heet Birth. Het is meer een darkwave nummer, met een onheilspellend gitaarloopje erin dat zelfs een beetje aan TOOL doet denken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21946018
ze staan zaterdag op bazar curieux in Nighttown Rotterdam
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:15:12 #22
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_21948358
Het nieuwe album van The Faint is te beluisteren via de Luisterpaal!
Misschien moet ik 'm vaker horen, maar 't kan mij allemaal nog niet echt boeien tot nu toe...
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_21963690
Ik heb net het nieuwe album via de Luisterpaal beluisterd, maar als ik het zo hoor vind ik het vorige album een leuker. Wet from birth gaat wel, maar is wat trager dan zijn voorganger.

Ik wilde ze eerst gaan bekijken tijdens de Bazar Curieux in Rotterdam, maar ik kan op die datum helaas niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Gizpat op 15-09-2004 10:24:23 ]
pi_21974321
Ik ken het nieuwe werk ook nog niet, schijnt wel dat ze wat meer rockachtige nummers hebben gemaakt.
pi_22280566
Het nieuwe album is FANTASTISCH! En op Bazar Curieux waren ze zelfs beter dan fantastisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')