Wat een leuk nummer toch. Ik ga toch eens opzoek naar wat meer van dit bandje
linkje: http://www.wirsindhelden.com/
"New Wave, also Stranglers, The Police, Ideal, XTC, wie Indie-Rock, also Weezer, Elastica, wie Songwriter-Pop"
Heb als het goed is over 2 dagen de cd in huis, dan vertel ik wat meer
Wat moet ik er van zeggen... Hij is goed. Maar dat is natuurlijk te algemeen. Ik moest eigenlijk bij track 1 meteen aan de Presidents of the US of America denken, daar lijkt het een beetje op.
Nummer 2, Rüssel an schwanz, is een wat rustiger nummer wat een beetje richting uhm ...ergens tussen pop & rock in hangt.
Guten Tag kun je op hun site downloaden dus daar hoef ik weinig aan toe te voegen.
Uhm ja, eigenlijk staan er op het album 12 nummers die erg goed zijn (naar mijn mening). Het album wordt in stijl met een rustig nummer afgesloten, wat als je het zou vertalen in het Engels, een typisch "Dido-nummer" zou kunnen zijn.
Ik denk dat we zeker nog wat meer gaan horen van deze band.
cd is te verkrijgen op www.amazon.de
Bowie in het Duits
quote:Ja maar Bowie vind ik dan weer niks
Op zondag 25 januari 2004 00:23 schreef Louis_Cyphre het volgende:
Wir sind ja Helden... nür für ein Tag.Bowie in het Duits
Laat er dan eerst maar eens de armen omhoog doen als ze een shirtje zonder mouwen aanheeft. Eens kijken wat je dan zegt ;-)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:36 schreef MaartenGrendel het volgende:
...
En het zangeresje van de band is ook wel cute...voor een Duitse.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:04 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Laat er dan eerst maar eens de armen omhoog doen als ze een shirtje zonder mouwen aanheeft. Eens kijken wat je dan zegt ;-)
Ik heb ze vorig jaar (eind oktober) in de Melkweg gezien.... Dat was idd 1 groot feestquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:05 schreef Muziekjunkie het volgende:
Leuke band! Heb ze nu 3 keer live gezien, en elke keer is het weer feest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |