Ja, of Annie Schilderquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik dacht toen ik de titel las dat het over die musicalmuziek van Annie zou gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:28 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik dacht toen ik de titel las dat het over die musicalmuziek van Annie zou gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Die Dj Kicks-mix.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat schijfje staat hier zowat op repeat. Ik hoor die door haar gemixte cd met liedjes van anderen veel liever dan haar cd met eigen nummers. Die was het nèt niet. Ik zag een review met een omschrijving die me aansprak en besloot hem eens een luisterbeurt te gunnen. Met succes. Het laat me niet meer los.
Hoe klinkt hij? De cd is te vergelijken met 'Ace The Urban Eclectic Experience' van Real El Canario en nog een andere mixer, maar dan wat amateuristischer gemixt en wat zoeter. De nummers zijn meestal te omschrijven als 'de betere niemandalletjes'. Je fluit het gelijk mee maar het heeft toch best niveau. Zoals haar eigen liedjes dus maar dan nog net wat beter. Tussen de wirwar aan uiteenlopende artiesten staan er trouwens ook twee van Annie zelf.
Helaas ben ik niet muziekaal aangelegdquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:11 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ik dacht dat het om Annie uit #Muziek gingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Truequote:Op zondag 15 januari 2006 18:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet muziekaal aangelegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop