4e reden:
- Ze heeft de 'Spellemanspris 2005' voor nieuwkomer van het jaar gewonnen.
Persoonlijk vind ik de muziek veelste simpel. Haar eerste nummer, bubblegum vind ik gruwelijk irritant, als je het 's ochtends op de radio hoort, krijg het je niet meer uit je hoofd omdat het zo gruwelijk simpel is (is gelukkig maar twee weken af en toe op de radio geweest voordat het weer verdwenen was) -- voor mij is bubblegum qua muzikaal niveau vergelijkbaar met het Jamba-kuiken-deuntje.
Het tweede nummer wat uitgebracht is "My Heartbeat" daarintegen, is best aardig, maar wederom, te simpel voor mijn smaak.
-edit- toevoeging:
In de Noorse top 20 stond:
-Chewing Gum 7 weken in de hitparade met #8 als hoogste notering.
- My Heartbeat 1 week in 2005 op #18, wat dan ook meteen de beste notering is (want ze is alweer lang en breed de lijst uit... deze notering was in week 2)
[ Bericht 11% gewijzigd door Fogel op 01-03-2005 21:11:21 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan